Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret naiset ylitreenaa alakroppaansa? Näyttää järkyttävälle katukuvassa.

Vierailija
25.07.2019 |

Näyttää niin epäsuhtaiselle yläkroppaan nähden.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalot ovat erilaisia. Esim. Eevi Teittinen sanoi jssk haastattelussa, että hänen hartiansa kehittyvät niin helposti, että piti ennen kilpailuja jättää ne kokonaan treenaamatta ja laajentaa "perää". Kapea vyötärö pitää olla, mutta joillakin sekään ei millään kapene. A-vartalolla on paljon leveämpi alaosa (jopa 10 cm) kuin yläosa.

Vierailija
42/60 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin että kyseessä olisivat lihaksikkaat reidet etc mutta taidattekin tarkoittaa jotain persejuttuja? Öööh,mikään salitreeni ei kasvata persettä,muokkaa kyllä mutta ei kokoa. Suomi perseestä ei tule lattari persettä millään kyykyillä LOL Kai tämäkin on vaikea tajuta nykypäivänä..Suurin osa hoikista mutta "iso perseisistä" suomalaisista (koska geenit) ottaa joko kumia tai käyttää topattuja alkkareita,iso hitti esim ebay:ssä. Humans tsh..

No sä oot kyllä harvinaisen pihalla. :D mulla on aina ollut muodokas alakroppa ja salitreenillä perse on kasvanut entisestään, nyt pidän sitä vain yllä käymällä pari kertaa viikossa kyykkytreenillä. Harrastan tosin myös tanssia, ja treenaan yläkroppaakin, joten kroppa on sopusuhtainen. Mistäs sä tiedät minkälaiset suomigeenit kaikilla naisilla on. Mulla on ollut aina tiimalasivartalo, vaikka tietääkseni ihan suomalainen olen. Kuulostat vähän katkeralta :(

Joo kyllä se niin on. Olen tuntenut monta luisevan hoikkaa naista, jotka ovat salitreenin myötä saaneet muhkean pepun. Siis oikeasti muhkean, mutta kuitenkin pysyen samalla laihana. Jotkut naiset saavat geneettisesti tosi hyvin massaa perceeseen, toiset taas ei.

Mutta kyllä se todellakin on mahdollista tulla lattaperceestä isoperceiseksi treenaamalla. Maastavedot, kyykyt, lantionnostot, askelkyykyt on aika kovaa valuttaa jos haluaa percettään muhkeuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, miten (naisten) vartalomuotikin muuttuu. Viiskytluvulla muotia oli pehmeä lihakseton mutta luonnostaan muodokas vartalo, tiimalasin tyyppinen. Kuuskytluvulla piti olla langanlaiha, muodoton tikku, kahdeksankytluvulla yleisurheilijatyyppinen, androgyyninen pitkänmatkanjuoksija, jolla ei liikaa muotoja - erityisesti ei peppua!

Henk koht olen tyytyväinen omaan poikamaiseen vartalooni, jossa kohtuullisen kokoiset luomutissit.

Vierailija
44/60 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä tämän päivän tasa-arvoa. Miehet treenaa yläkroppaa, naiset alakroppaa. Kätevää!

Todellisuudessa ne miehet jotka skippaavat jalkapäivän on hyvin harvassa. Vaikka jotkut pitääkin hyvänä vitsinä tätä: "Haluatko kuulla vitsin? Jalkapäivä. HAHAHAHA"

Oletko näin kesäisenä päivänä kävellyt esim Helsingin keskustassa? Yksikään paikallinen mies ei harrasta jalkapäiviä, jos sellainen tulee vastaan, kyseessä on turisti.

Itse vähensin, kun opin täältä, että miehellä pitää olla pieni hanuri.

Vierailija
45/60 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekevät juuri sitä mikä on muotia. Kun nyt perseenkasvatus ja matkustelu on in, niin ne ovat sitten miltei jokaisen naisen agendalla. Naiset eivät yleensä ole mitenkään yksilöllisiä, joten pidän ap:n hämmästelyä outona.

Vierailija
46/60 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekevät juuri sitä mikä on muotia. Kun nyt perseenkasvatus ja matkustelu on in, niin ne ovat sitten miltei jokaisen naisen agendalla. Naiset eivät yleensä ole mitenkään yksilöllisiä, joten pidän ap:n hämmästelyä outona.

Niin, naiset ovat aina olleet kameleontteja. Muuntautuvat sen mukaisesti, jopa miehen harrastuksiin.

Vierailija
47/60 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, naiset ovat aina olleet kameleontteja. Muuntautuvat sen mukaisesti, jopa miehen harrastuksiin.

Totta. Naiset ovat sopeutuvaisia.

Vierailija
48/60 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee lihakset ylävartaloon todella helposti, vaikka nainen olenkin. Olen T:n muotoinen eli poikamainen lantio ja leveät hartiat. Onnekseni olin nuori 80-luvulla, jolloin vartalomallini oli in ja pop.

Vierailija
49/60 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee lihakset ylävartaloon todella helposti, vaikka nainen olenkin. Olen T:n muotoinen eli poikamainen lantio ja leveät hartiat. Onnekseni olin nuori 80-luvulla, jolloin vartalomallini oli in ja pop.

Miksi sinulle on tärkeää, että vartalomallisi on haluttu?

Vierailija
50/60 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää järkyttävälle katukuvassa. No voi voi.

Miettiiköhän nämä, joiden mielestä mikä milloinkin on katukuvassa järkyttävää ja rumaa, koskaan sitä että MIKSI he järkyttyvät niin pahasti, jos jokin ei miellytä heidän silmäänsä. Maailmaan kuuluu monenlaisia asioita, eikä normaali ihminen hetkahda rumuudesta tai kauneudesta niin paljoa että järkyttyisi, saati sitten odota että muiden on muokattava olemustaan, vaatetustaan, saliohjelmaansa tai mitä lie niin että tulokset miellyttäisivät omaa silmää. Se rumuuskin on katsojan silmässä ja mielessä, eli ehkä kannattaa miettiä jos näkee paljon rumaa ympärillään. Onko silloin oma mielikin ruma?

Vierailija
51/60 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelu ei oo kyl enää in 😁, sori oon jäljessä

Vierailija
52/60 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot*

Vierailija
53/60 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska nykyäänkin varakkaan rikkaan miehen saa persereijällä. näinhän on oikeastaan aina ollut.

Vierailija
54/60 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai leveälsnteiselle ei voi olla treenattu kroppa?? Voi huh huh.. Ja jos naisella on rasvaa, ei se Tarkoita etteikö vois olla lihasta alla..

Vierailija
55/60 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sitten parempi tasapaksu pojan kroppa naisella?

Vierailija
56/60 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko sitten parempi tasapaksu pojan kroppa naisella?

Ehdottomasti kyllä.

Vierailija
57/60 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nuori, mutta mulla on teini-iästä lähtien ollut valtavan isot reisi- ja pohjelihakset, tiettyjen urheilulajien seurauksena. Ne pysyvät isoina vaikka painoindeksi on vaihdellut 19-25 välillä. Olen erittäin tyytyväinen vahvaan alakroppaani. Yläkroppaa treenaan fiiliksen mukaan. Onneksi keski-iässä on jo vapautunut siitä harhasta, että naisella on velvollisuus miellyttää random miesten silmiä.

Vierailija
58/60 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
59/60 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sopusuhtainen vaan on jotenkin kauniimpaa, useinmiten.

Etenkin jos jalat ovat kovin lyhyet, se möhkötarakka näyttää helposti koomiselta.

Vierailija
60/60 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naistenkin kannattaa treenata hartioita, selkää. Kyllä tasapainoinen lihaksisto kiittää myöhemmin elämässä.

Tosin ikävä kyllä tunnen monia naisia, jotka treenaavat jalkoja (lue: peppua) 4 kertaa viikossa.....

Kyllä moni treenaa myös yläkroppaa, mutta alakeopan isot lihasryhmät kehittyvät yläkropan lihaksia nopeammin ja helpommin. Kokeile itse, jos et muuten usko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi