Miksi nuoret naiset ylitreenaa alakroppaansa? Näyttää järkyttävälle katukuvassa.
Kommentit (60)
Ja sitten vedetään housut kainaloon asti, jotta varmasti se treenattu perse ei jää keneltäkään huomaamatta.
Yök minkä näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä tämän päivän tasa-arvoa. Miehet treenaa yläkroppaa, naiset alakroppaa. Kätevää!
Todellisuudessa ne miehet jotka skippaavat jalkapäivän on hyvin harvassa. Vaikka jotkut pitääkin hyvänä vitsinä tätä: "Haluatko kuulla vitsin? Jalkapäivä. HAHAHAHA"
Oletko näin kesäisenä päivänä kävellyt esim Helsingin keskustassa? Yksikään paikallinen mies ei harrasta jalkapäiviä, jos sellainen tulee vastaan, kyseessä on turisti.
En asu Helsingissä, mutta kaupungissa jossa asun ja salilla jolla treenaan miehet treenaavat kyllä jalkoja erittäin säännöllisesti.
Toki ongelma on siinä, että miehille geneettisesti tarttuu lihasmassa paremmin yläkroppaan kuin jalkoihin. Naiset taas ovat geneettisesti päinvastaisia, eli naisille tarttuu lihasmassa paremmin jalkoihin kuin mitä yläkroppaan (tämä on tieteellisesti todistettu fakta). Tämän takia miehillä voi näyttää siltä, että he skippaavat jalkapäivän, mutta todellisuudessa miehet ovat vain "hard gainereita" jalkojen suhteen.
Yks mun tuttu nainen valitti just ku miehet ei treenaa tarpeeks alakroppaa, näyttää kuulemma tyhmält
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä huvittavinta, tähän trenditreenaamiseen tarvitaan ehdottomasti se PT. Jolle epäilemättä sitten jaetaan pillua.
Puhdas provo. Itsellä nais-pt, ja ei, en ole lepakko. Haluan oppia liikeradat oikein, mun rasitusvammakiintiö alkaa olla täysi.
Nii ja miehil on jo valmiiks geeneis leveelt hartiat ja naisil useimmin esim iso peppu niin tottakai se näyttää et myös helpommin olis ne tullu vaikka olis vaan sukupuolesta kii
Yläkroppaa ei voi treenata ettei tuu miehiset lihakset!
Vierailija kirjoitti:
Yläkroppaa ei voi treenata ettei tuu miehiset lihakset!
Aika kauan saa nainen repiä rautaa ennen kuin noin käy. Jos ei roinaa.
Ai, minusta on tosi kaunista kun toisella naisella on pyöreä peppu ja vahvat reidet. En seuraa mitään roskaWT-julkkiksia, vaan tarkoitan vaikka nuoria työkavereitani.
Kunpa jaksaisin itsekin treenata niin, että saavuttaisin saman!
Tykkään miehistä, mutta haluaisin itse olla tyytyväinen vartalooni.
Monet naisten vaatteet alkaa näyttää hassuilta jos on paljon lihasta yläkropassa. Ulkonäöllisesti alakropan treenaaminen on kaunista, ja jalkalihakset on toiminnallisestikin tärkeämmät kuin ylävartalo. Ei siitä mitään "epätasapainoa" tule jos on vahvat jalat. Ne on vaan vahvat jalat.
Isot peput on naisellisia ja kauniita, kertoo estrogeenin määrästä. Vanhemmilla naisilla on vähemmän estrogeenia ja se näkyy jaloista (tikkujalat). (Hyi)
Jotta on helpompi potkasta sua nivusiin ja juosta sitten karkuun.
Koska valtaosa kiimaisista miehistä nyt vaan sattuu kuolaamaan isoja bootyjä.
Moni on luullut että minulla on joku fitnessperse kun luonnostaan synnyttäjän lantio ja pyöreät pakarat. Minulla vaan on tällainen ruumiinrakenne ja rasva jakautuu näin. Onneksi olen saanut vähän lisää lihasta treenillä niin on edes ryhtiä yläkropassa.
Tarkoittaako Ap sitä kroppa tyyppiä mitä viihdeuutisissa kutsuttiin ”hampaaksi”?
https://www.google.fi/amp/s/www.thesun.co.uk/fabulous/9388520/wisdom-to…
En mä ainakaan ole nähnyt tälläisiä kroppia Suomessa, onneksi. Just jollain reality-tähdillä tai jonkun räppärin tyttöystävillä saattaa olla just tollanen kroppa.
Luulin että kyseessä olisivat lihaksikkaat reidet etc mutta taidattekin tarkoittaa jotain persejuttuja? Öööh,mikään salitreeni ei kasvata persettä,muokkaa kyllä mutta ei kokoa. Suomi perseestä ei tule lattari persettä millään kyykyillä LOL Kai tämäkin on vaikea tajuta nykypäivänä..Suurin osa hoikista mutta "iso perseisistä" suomalaisista (koska geenit) ottaa joko kumia tai käyttää topattuja alkkareita,iso hitti esim ebay:ssä. Humans tsh..
Vierailija kirjoitti:
Luulin että kyseessä olisivat lihaksikkaat reidet etc mutta taidattekin tarkoittaa jotain persejuttuja? Öööh,mikään salitreeni ei kasvata persettä,muokkaa kyllä mutta ei kokoa. Suomi perseestä ei tule lattari persettä millään kyykyillä LOL Kai tämäkin on vaikea tajuta nykypäivänä..Suurin osa hoikista mutta "iso perseisistä" suomalaisista (koska geenit) ottaa joko kumia tai käyttää topattuja alkkareita,iso hitti esim ebay:ssä. Humans tsh..
No sä oot kyllä harvinaisen pihalla. :D mulla on aina ollut muodokas alakroppa ja salitreenillä perse on kasvanut entisestään, nyt pidän sitä vain yllä käymällä pari kertaa viikossa kyykkytreenillä. Harrastan tosin myös tanssia, ja treenaan yläkroppaakin, joten kroppa on sopusuhtainen. Mistäs sä tiedät minkälaiset suomigeenit kaikilla naisilla on. Mulla on ollut aina tiimalasivartalo, vaikka tietääkseni ihan suomalainen olen. Kuulostat vähän katkeralta :(
Olen törmännyt miesten harhaluuloon että paksut reidet naisella on yhtä kuin treenatut reidet. Miehillähän näin on, mutta etenkin nuorilla naisilla juuri päinvastoin. Ihan tiedoksi, että iso alakroppa naisilla on yleensä läskiä eikä lihasta. Valtaosalla liikuntaa suuremmin harrastamattomista on tämäntyyppinen alapainotteinen kroppa. Sinänsä naisille helppo muoti nyt menossa.
Jos jaloista erottuu lihakset, vyötärö on pieni, eikä rasvaa näy paksuna kerroksena reisien pinnalla, niin kyseeessä naisellakin on treenatusta kropasta. Treenattu takapuoli on kaiketi enemmän korkea ja kapea kuin leveälanteinen. Näitä ei näe juuri katukuvassa. Mutta kukin saa tykätä mistä tykkää, hyvä kun on monia makuja.
Sun hörökorvat järkyttää katukuvassa kaikkia😂
On kyllä ihmeellisen näköstä kun muuten on hyvä kroppa, mutta perse näyttää siltä kun ois revitty kymmenen numeroa isommasta kehosta.