Kaikki tuntee Suomen naispika-aitureista vain Nezirin ja Haralan vaikka Hurske ja Korte on tällä hetkellä Suomen parhaat lajissaan
Neziri jätti nolosti väliin finaalijuoksun kun ei halunnut näyttää sponsoreille olevansa vasta kolmanneksi paras aituri
Kommentit (27)
Korte ja Hurske olympialaisiin. Harala ja Neziri katselevat kisoja kateellisena telkkarista
Onks tää taas joku Husu-juttu, kun kaikki tuntee?
Mä en tunne neziriä.
Enkä ed sheerania.
Juokseeko se Harala tällä hetkellä ollenkaan? Musta se on lähinnä bilettänyt ja somettanut viime aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kovasti Hurskeen puolesta kun jää ulkonäöllään itseään huonompien juoksijoiden varjoon
Makuja on monenlaisia, Reetan katse pureutuu syvälle!
Vierailija kirjoitti:
Juokseeko se Harala tällä hetkellä ollenkaan? Musta se on lähinnä bilettänyt ja somettanut viime aikoina.
Eikö se kuulu Puman talliin. Rahakas diili varmasti. Hienolla Bemulla ainakin ajelee.
Ukko36 kirjoitti:
Mä en tunne neziriä.
Enkä ed sheerania.
No ketä sitten tunnet? Tempparit sinkut ja muut hömppäjulkkikset?
Höpö höpö. Itse urheilua ahkerasti seuraavana tunnen Kortteen ja Hurskeen yhtä hyvin kuin Nezirin urheilullisista ansioistaan, heidän. Haralan olen kuullut tekevän rahaa kuvillaan. On hienoa nähdä Kortteen ja Hurskeen tekevän upeita suorituksia monessa juoksussa peräkkäin.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kovasti Hurskeen puolesta kun jää ulkonäöllään itseään huonompien juoksijoiden varjoon
Ei häviä kyllä ulkonäössä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Itse urheilua ahkerasti seuraavana tunnen Kortteen ja Hurskeen yhtä hyvin kuin Nezirin urheilullisista ansioistaan, heidän. Haralan olen kuullut tekevän rahaa kuvillaan. On hienoa nähdä Kortteen ja Hurskeen tekevän upeita suorituksia monessa juoksussa peräkkäin.
No sinä ehkä tiedät mutta enemmistö suomalaisista ei
Vierailija kirjoitti:
Ukko36 kirjoitti:
Mä en tunne neziriä.
Enkä ed sheerania.No ketä sitten tunnet? Tempparit sinkut ja muut hömppäjulkkikset?
En tunne niitäkään, en katso telkkaria enkä blogivlogipostaushäshtägejä.
Oman perheeni kuvittelen ainakin tuntevani. Muista sukulaisista en ole ihan varma, mutta ainakin tiedän heidät, en välttämättä tunne.
Korteella noussut menestys hattuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa ihan söpö mutta sellainen joka ei jää mieleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kyllä tykkää Hurskeen ulkonäöstä eniten noista kolmesta, mikäli miesten foorumeja lukee. Naiset ei aina tajua miesten naismakua.
Vierailija kirjoitti:
Korte ja Hurske olympialaisiin. Harala ja Neziri katselevat kisoja kateellisena telkkarista
Olympiarajan osalta aikaa on vielä ensi kesänäkin.
Turvallista sanoa, että Suomi on naisten pika-aitojen kolmanneksi paras maa maailmassa ja Euroopan paras tällä hetkellä.
https://www.iaaf.org/records/toplists/hurdles/100-metres-hurdles/outdoo…
Ainoa pieni harmituksen asia on, että Euroopan kärki on niin kaukana maailman kärjestä. Jenkeistä 10 naista ja Jamaikalta 4 naista on juossut kovempaa kuin Kortteen Suomen ennätys.
Vierailija kirjoitti:
Turvallista sanoa, että Suomi on naisten pika-aitojen kolmanneksi paras maa maailmassa ja Euroopan paras tällä hetkellä.
https://www.iaaf.org/records/toplists/hurdles/100-metres-hurdles/outdoo…
Ainoa pieni harmituksen asia on, että Euroopan kärki on niin kaukana maailman kärjestä. Jenkeistä 10 naista ja Jamaikalta 4 naista on juossut kovempaa kuin Kortteen Suomen ennätys.
Uskokoon kuka haluaa, että jenkit ja jamaikalaiset juoksevat puhtaasti. Kyllä heidänkin kulissinsa aikanaan kaatuu.
Vierailija kirjoitti:
On kai toipumassa selkäleikkauksesta ja juossut tällä kaudella kolmetoistaseitkytjotain. Mutta tuolla ajallahan jäädään tyyliin sekunti Kortteen SE:stä ja tuskinpa ilmoittautuu mukaan taisteluun MM-kisapaikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kyllä tykkää Hurskeen ulkonäöstä eniten noista kolmesta, mikäli miesten foorumeja lukee. Naiset ei aina tajua miesten naismakua.
ja mitähän on nämä miesten foorumit?