Kuinka suuri riski on pyytää työkaveria ulos, johon on ihastunut?
Minulla on vain niin hyvä olla miehen lähellä, olen täysin ihastunut. Olen ujo tekemään aloitetta ja mietin, olisiko se täysi virhe? Kiusallistahan se olisi, jos mies onkin varattu tai ei tunne samoin. :(
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin otettu jos joku pyytäisi minua ulos :) ja jos olisi oma ihastukseni, sydän pakahtuisi ja lähtisin ilomielin!
N25
ootko antanut hänelle vihjeitä?
Hymyilen ja katselen häntä paljon, juttelen hänen kanssaan kaikenlaista, kyselin esim. viikonloppusuunnitelmia.. En saanut viitteitä, että olisi varattu, mutta ei sitä tiedä kun en uskaltanut suoraan kysyä :) Haluaisin kerätä rohkeuteni ja pyytää ulos. En tiedä miksi se on niin vaikeaa? Kerranhan sitä täällä ollaan nuoria ja eletään, mitä niin kamalaa siitä voisi seurata? :3
N25
Se, että mies on varattu tai ei ole muuten kiinnostunut ja antaa pakit. Asia jää kiusalliseksi teidän välillenne. Sitä sopiikin sitten märehtiä niin kauan kun olette samassa työpaikassa.
Se on täysin luonnollista, että ihastuu työkaveriin. Useat suhteet alkavat työpaikalla. X
Kuinka suuri riski on pyytää ulos työkaveria johon on ihastunut
Vierailija kirjoitti:
Riski on kaikessa. Juttele ensin niitä näitä ja koeta huomioida onko hänellä kiinnostusta sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Eipä olekaan ihme, että Suomessa saikutetaan oikein urakalla ja tuottavuus on surkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on täysin luonnollista, että ihastuu työkaveriin. Useat suhteet alkavat työpaikalla. X
Luonnollisinta olisi se, että työpaikalla keskityttäisiin työntekoon.
Njaa.... onhan siinä riski aina olemassa. Minä jouduin moisen tempun seurauksena aikanaan naimisiin, ja lapsiakin tuli muutama sen työkaverin kanssa. Omakotitalo ja auto, koira jne. Kohta 25 vuotta on treffeistä. :D
Onhan se riski, mutta jos et tee sitä niin joudut miettimään ehkä loppuelämäsi olisiko sittenkin pitänyt.
Mä pyysin työkaveria ulos 5 vuotta sitten, nyt hän on avomieheni. :)
Töissä tehdään töitä. Ei tulisi mieleenkään treffata työkaveria.
Sehän olisi sama kuin olisi koko ajan töissä..
Minä en vain voinut ihastumiselle mitään. Tuli kuin shokkina päälle. En mieti mitään muuta kuin tätä paljon nuorempaa naista. En halunnut tätä tunnetta. Ei vain voinut mitään.
Minä oon kysyny sitä varattuakin lähtiskö kahville. En anna sen lliiton olla este ettenkö voisi tutustua jos toinen myös niin haluaa. Sänkyyn en mene sinkun enkä varatun kanssa ensi enkä toisilla treffeillä. Varatut kun tämän huomasvat joko loppuu yhteys kokonaan tai sitten pysytää ystävinä.
Rakkautta on minullakin työmaalla ilmassa. Olisihan se mukavaa jos olisi kummankin puoleista mutta nautin elämästä joka tapauksessa ja siitä tunteesta.
Niinpä niin. Eli et lähtisi jos ruma tavis kysyisi.