Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaan tindernaisen, vaaditaanko siis nykyään se rakastelulupa?

Vierailija
24.07.2019 |

Pöllyytättekö "ilman korttia" vai onko nykydeittietiketissä se lupa missä roolissa?
Erittäin nätti plikka 26 ja kaikki kilttinaisen piirteet kuvassa! Eikä lapsia, vaimoainesta, vaimoainesta, itsellä ei miehenä kello tikitä mut 44 ikää niin se asettuminen kiinnostaa erilailla kui nuorena

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan se plikka tuo itse maksamansa kahvin pöytäänne, niin lyö sille planketti eteen. Sano että rasti tohon ruutuun ja lähetään panee.

Siinähän se keskustelu lähtee käyntiin.

Vierailija
2/6 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin liittymisehdoissa on se suostumus jo sisäänkirjoitettuina, tinder treffeillä ei tarvi erillistä lupaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet saanut pieneen päähäsi, että olisit deittisi mielestä sopiva häntä "pöllyttämään"? Taidat olla hieman yksinkertainen. Varaudu "pöllyttämään" ihan vaan keskenäsi. T i r s k !

Vierailija
4/6 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän sen yhteisymmärryksessä täytyy tapahtua. Vaikka kirjallisena ois etukäteen lupia laadittu niin silti kesken täytyy jättää, jos toinen niin ilmaisee.

Vierailija
5/6 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimet paperiin ja kaksi puolueetonta todistajaa. Myös aktille tarvitaan todistaja, että kaikki on tapahtunut vapaaehtoisesti. Eiköhän se siitä lähde, mutta valmistaudu kuitenkin oikeudenkäyntiin. Voihan olla, ettei nainen olekaan tyytyväinen, niin...

Vierailija
6/6 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sille selviää oikea ikäsi, niin treffit loppuvat lyhyeen. Olen parit treffit lopettanut heti kättelyssä, kun on selvinnyt, että se 30-vuotiaana esiintynyt on 15 vuotta vanhempi. Tai sitten deittisi on noin 30 kiloa painavampi kuin luulit. Lihaville naisille kelpaavat papparaisetkin. Ja en minä ainakaan menisi ekoilla treffeillä sänkyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi