Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka suuri riski on pyytää työkaveria ulos, johon on ihastunut?

Vierailija
24.07.2019 |

Minulla on vain niin hyvä olla miehen lähellä, olen täysin ihastunut. Olen ujo tekemään aloitetta ja mietin, olisiko se täysi virhe? Kiusallistahan se olisi, jos mies onkin varattu tai ei tunne samoin. :(

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se mikään riski olisi? Työkaveri voi toki sanoa ei, mutta ei siitä mitään sen ihmeempää seuraa. 

Oon itse it-alalla naisena ja minulle on tehty erilaisia aloitteita lukemattomat kerrat. Vain yhdestä niistä on seurannut mitään eli nykyinen avioliittoni ;) Muuten olen kohteliaasti torjunut eikä tämä ole mitenkään vaikuttanut työn tekemiseen jatkossa. Eli vain jos itse loukkaannut torjunnasta niin ettet osaisi enää tehdä yhdessä töitä, sitten kannattaa jättää lähestyminen väliin.

Luuletkos ettei vaikuta sen vastapuolen työntekoon pakkien jälkeen?

Vierailija
42/73 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä useitakin pareja. Varmaan ihan normaalia ja jos tuntuu, että kipinää on niin kannattaa yrittää.;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miten ihmiset voivat olla niin lapsellisia ja tyhmiä, että etsivät kumppania työpaikoiltaan.

Vierailija
44/73 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miten ihmiset voivat olla niin lapsellisia ja tyhmiä, että etsivät kumppania työpaikoiltaan.

Mistä sitten? Tinderistä?

Vierailija
45/73 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivaa varmaan syödä kuormasta

Vierailija
46/73 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikoilla usein ihastutaan kun ollaan tekemisissä ja saa rauhassa katsella toista ”etäältä”. Treffit kylmiltään tuntemattomien kanssa on ahdistavia eikä ainakaan minulla johda mihinkään.

Vierailija
47/73 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pyysin vastikään työkaveria treffeille, sain lempeät pakit ja elämä jatkuu :) - N26

Millä sanoin sait pakit?

Vierailija
48/73 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet jännittynyt ihminen, jolle kielteinen vastaus tuottaisi stressiä ja kiusallisuutta töissä, suosittelen koettamaan jotain epäsuoraa reittiä ja antamaan paljon aikaa, samalla ottaen jotain selvää miehestä (kai joku tietää, seurusteleeko se vai ei).

Jos vaikutat iloiselta ja rennolta, mene ensin vähän välillä juttelemaan niitä näitä, ja katso lähteekö mies yhtä rennosti juttuihin mukaan vai vastaileeko pelkästään sulle. Sitten jossain kohtaa kysyt, haluaisiko lähteä seuraksi lounaalle sun kanssa. Tai jos oot tosi rohkea, niin kysyt lähtisikö joku ilta sun kanssa jonnekin (ravintola, joku aktiviteetti, josta oot ehkä maininnut ohimennen).

Jos taas oot hissukka ja varautuneen oloinen, itse ehkä aloittaisin hymyilemällä ja hakeutumalla usein toisen seuraan, heittämällä jotain kommenttia jostain. Itse luen yleensä toisen kehon kieltä ja näen aikalailla ilman sanojakin, onko toinen kiinnostunut omasta läsnäolosta vai keskittyykö muuhun aina.

Vierailija
49/73 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkaihastujat ovat yleensä sosiaalisesti kömpelöitä, eivätkä kykene tutustumaan muihin ihmisiin vapaa-ajallaan.

Vierailija
50/73 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittykää työntekoon lusmut.

Vierailija
51/73 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan, työpaikka on työntekoa varten. Työnantajasi ei maksa palkkaa siitä, että ihastut ja ihmettelet jonkun miekkosen perään, olisiko vai eikö olisi. Keskity työntekoon ja hoida romanssit muualla!

Vierailija
52/73 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä pyydä ulos, jos on samalta työpaikalta. Jos mies ei ole kiinnostunut, niin voi kertoa siitä toisille työntekijöille ja saat koko työpaikan vihat niskaasi. Yhteisestä kuormasta ei syödä ja sille on hinta, kun teet sen. Etsi joku muu mies, ei ole sen arvoista.

Vierailija
53/73 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan strategista työpaikoilla esittää ihastunutta ja edistää omia sosiaalisia piirejä. Hän ei välttämättä ole ihastunut sinusta, vaan haluaa esittää muille tulevansa toimeen kaikkien kanssa. Älä ole noin tyhmä ja anna hänen mennä sinun ohitse. Naiset ovat niin tyhmiä työpaikalla. Pikemminkin iske itse se ukko ja marssi sitten esimiehelle kertoon, miten se ukko lähenteli. Älä ole naiivi ja tyhmä. Kohota omaa asemaasi, jos mies on tyhmä ja sinun perääsi.

Vierailija
54/73 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehken sitten uskallakaan lähestyä :’(

Vierailija
55/73 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt muutenkin laiskottelevat ja välttelevät töitä, niin ei tule yllätyksenä, että työpaikalla leikitään tykkäämisjuttuja.

Vierailija
56/73 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on töissä useitakin pareja. Varmaan ihan normaalia ja jos tuntuu, että kipinää on niin kannattaa yrittää.;)

Missä töissä?

Vierailija
57/73 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssä vietetään paljon aikaa ja ei ihme, jos sieltä löytyy ihminen, johon ihastuu ja se voi olla juuri se oikea. Itsekin ihastuin ja rakastuin työkaveriin.

Ole ollut töissä elektroniikkatehtaassa - 90-luvulla. Työntekijöitä n. 400 ja kymmeniä pareja syntyi.

Vierailija
58/73 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä ulos teelle.

Ei kesäkuumalla kannata pyytää teelle.

Sinccu

No itseasiassa jotkut sanovat että kamomillatee on parempi juoma kesähelteellä kuin kylmät juomat.

Vierailija
59/73 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ihastunut ulos? Okei.

Niin, sanajärjestyksellä on väliä.

Varsinkin silloin jos pyytää ihastustaan ulos. Vaikka sitten teelle.

Ihan tuhoon tuomittu ajatus, menee heti alkuun pieleen. Opetelksaa kielioppi ennen treffejä.

Vierailija
60/73 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä töissä kannattaa aloittaa etenemällä rauhallisesti, jos pelkää kiusallisia tilanteita mahdollisten pakkien jälkeen. Eli aloitat tutustumalla häneen paremmin. Hakeudu seuraan, juttele niitä näitä ja kuulostele tilanteita. Töissä se voi olla turvallisempi tapa edetä kuin pyytäminen suoraan treffeille. 

Mielestäni on ihan luonnollista ihastua töissä, koska siellä vietetään iso osa päivästä. Siellä tutustuu ihmisiin luonnollisemmin ja pikku hiljaa kuin treffeillä tuntemattoman kanssa.