Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettyisitkö jos jäisit ilman lapsenlapsia?

Vierailija
24.07.2019 |

Tai jos olisit jäänyt ilman jos sinulla jo on?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettyisinkö omien lasteni valintoihin tai siihen etteivät vaikka voi saada lapsia. En. Heidän elämä. Jos eivät voisi saada lapsia niin surisin heidän kanssaan ja tukisin kaikin tavoin. Mutta en aio koskaan painostaa tai alkaa kyselemään.

Vierailija
2/72 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olisin mä vähän surullinen. Kokisin olleeni niin huono äiti, että lapseni eivät uskalla ryhtyä vanhemman hommaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. jokainen tekee valintansa.

Itse sain kolme lasta ja minulle hyvä luku. Jos omat lapseni eivät halua lapsia niin sitten eivät. Elämä voi olla hyvää ilman lapsiakin, kyllä täällä maapallolla riittää monenmoista muutakin tekemistä.

Eikä haittaisi vaikka lapseni ilmoittaisivat olevansa lesboja, homoja, mitä lie tai transuja. Ihan sama, kunhan on onnellisia.

Vierailija
4/72 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti pettyisin, vaikka en sitä lapsilleni kertoisikaan. Tykkään lapsista ja haluan olla joskus mummi. Lapset vasta pieniä eli ei ihan lähitulevaisuuden juttu kuitenkaan.

Vierailija
5/72 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
6/72 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi tarvitse pettyä pulla on jo uunissa ja ensikuussa tulee ulos.Olen onnellinen!

Vierailija
7/72 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki pettyisin jos sukumme ketju katkeaisi lapseni kohdalla. Kokisin epäoonistuneeni vanhempana, jos lapseni ei haluaisi omaa lastaan.

Vierailija
8/72 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän jääväni (en aio hankkia lapsia) ja se ei haittaa minua ollenkaan. 

Vierailija
9/72 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo no hyväkyyhän täti lapsensa valintoja, ylpeileekin, mutta sitten kuitenkin äidin esille pistämät lapsenlapsikuvat ovat kuitenkin vähän herkkä juttu

Vierailija
10/72 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin pettynyt, jos en olisi saanut lapsenlapsia. Tuntuisi, että jäisin ilman jotain ihanaa kokemusta. En kysele omilta lapsiltani koskaan lapsiasioita, enkä olisi kertonut, että kaipaan lapsenlapsia.

Olen mielestäni erittäin onnekas, kun olen saanut lapsenlapsia. Meillä on kivat välit ja tykkäämme toistemme seurasta.

Vierailija
11/72 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. jokainen tekee valintansa.

Itse sain kolme lasta ja minulle hyvä luku. Jos omat lapseni eivät halua lapsia niin sitten eivät. Elämä voi olla hyvää ilman lapsiakin, kyllä täällä maapallolla riittää monenmoista muutakin tekemistä.

Eikä haittaisi vaikka lapseni ilmoittaisivat olevansa lesboja, homoja, mitä lie tai transuja. Ihan sama, kunhan on onnellisia.

Tämä!

Vierailija
12/72 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän kyllä. Meillä on viisi lasta, joten kyllä kokisin, että olisin jotenkin pilannut/traumatisoinut heidät jos he kaikki jäisivät lapsettomiksi. Ja muutenkin olen aika lapsirakas (yllätys!), joten lapsenlapsista haaveilen. Antaa lasten tehdä kuitenkin oman päänsä mukaan, mutta kyllä niitä lapsenlapsia varmaan tulee. Toivottavasti ei viittä jokaiselle, en sitten kerkeä olla kaikkia auttamassa.

Vierailija
13/72 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että en tule saamaan lapsenlapsia, vaikka itselläni on kolme lasta. Lapseni ovat kiinnostuneita opinnoistaan ja uristaan, eikä siinä mitään, hyvä jos kykenevät rakentamaan itselleen sellaisen elämän kuin toivovat. Olen silti hiukan surullinen, sillä lapsenlapset olivat minulle toive. Ikävä kyllä lapsenlapsia saisin vain jos lapset olisivat myös lasteni toive. Koska näin ei ole, minun toiveillani ja haaveillani ei ole merkitystä, enkä ikinä sanoisi lapsilleni, että toivoisin heidän valitsevan toisin.

Vierailija
14/72 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pettyisi. Minulle riittää, että lapseni ovat onnellisia. 

Vierailija
15/72 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luullakseni en tule saamaan lapsenlapsia. En ole mitenkään pettynyt. Olen aikanani antanut kaikkeni omille lapsilleni ja nyt on ihana olla ja nauttia omasta vapaudesta. Toki tiedän, että olisin silti aivan myyty, jos lapsenlapsia tulisi.

Vierailija
16/72 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan! Olisin ikionnellinen! En ole lainkaan pikkulapsi-ihmisiä.

Vierailija
17/72 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ainakin tuntuu, että en (minulla kolmas on vasta vauva). Eihän sitä tiedä miltä vanhempana tuntuu. Mutta en ainakaan aio mahdollista pettymystä millään lailla lapsille näyttää. Esikoinen (11) on jo julistanut että ei ikinä lapsia ja olen sanonut että ei tarvitse hankkia, se on jokaisen oma valinta.

Vierailija
18/72 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en olisi itse niin onnellinen jos lapset noin joskus päättäisivät. Eikö minun onnellisuudella ole väliä?

Vierailija
19/72 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jopa salaa toivon, etteivät hankkisi lapsia... Olen lapsirakas kyllä, mutta jotenkin tää maailmanmeno kauhistuttaa.

Vierailija
20/72 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en olisi itse niin onnellinen jos lapset noin joskus päättäisivät. Eikö minun onnellisuudella ole väliä?

Tässä kohdin ei ole. Lapsesi eivät ole vastuussa sinun onnellisuudestasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi