Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko kiltitkin naiset nykyisin seksuaalisesti hyvin kokeneita?

Vierailija
24.07.2019 |

?

Kommentit (123)

Vierailija
101/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kiltimpi, sitä parempi panemaan. Tosielämässä huomattu trendi.

M38

Näin. Minua iän myötä on alkanut oksettamaan naiset, joilla on muna suussa ennen kuin väliovi on mennyt kiinni. Väkisinkin tulee mieleen monesko olen listalla. Siveydessä on jotain seksikästä.

mies51v

Kuinkas siveä herra itse on?

En ole kovin siveä ollut ainakaan nuorempana, mutta tuolla ei ole väliä.

mies51v

Miten niin ei ole väliä jos siveyttä vaadit?

Minä haluan kokemattoman naisen, vaikka itse en ole kokematon. Näin se vain. Tiedän, että logiikka ontuu, mutta silti

mies51v

Saahan sitä haluta, mutta ei kukaan nainen toimi elämässään sen mukaan mitä kaltaisesi kurppa mahdollisesti haluaa. Jos tykkää niin tykkää ja jos ei niin mitä sitten, onhan noita kaloja vedessä.

Juu näin on, mutta yllättävän moni nainen jää ilman miestä. Tiedoksi vain

mies51v

No niillekkin on kyllä setämiehiä tarjolla, ovat vaan valinneet olla ilman.

Vierailija
102/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Näin. Minua iän myötä on alkanut oksettamaan naiset, joilla on muna suussa ennen kuin väliovi on mennyt kiinni. Väkisinkin tulee mieleen monesko olen listalla. Siveydessä on jotain seksikästä.

mies51v

mies51v

Minä haluan kokemattoman naisen, vaikka itse en ole kokematon. Näin se vain. Tiedän, että logiikka ontuu, mutta silti

mies51v

Miksi? eri

Kokematon nainen on kaunis

mies51v

Tarkoitatko nyt täysin kokematonta?

Neitsyt on täydellisin, mutta en nyt sitä odota, mutta vähän kokenutta kuten kaikki miehet.

mies51v

Kokematon mutta vähän kokenut, just...

Neitsyt on paras, mutta en odota kuuta taivaalta.

mies51v

Kukaan normaali suomalainen nainen ei sulle anna neitsyttään, jollei ole omituinen ikäisesi vanhapiika tai sitten nainen uskonnollisista piireistä. Toisesta kulttuurista ehkä löytyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

mies51v

mies51v

mies51v

Miksi? eri

mies51v

Neitsyt on täydellisin, mutta en nyt sitä odota, mutta vähän kokenutta kuten kaikki miehet.

mies51v

mies51v

Eräs itseäni usean vuoden nuorempi neitsytmies oikein vaati että olisin hänen ensimmäisensä. Lihaksikas, urheilullinen, erittäin nirso naisten suhteen.

Ei kyllä kiinnostanut pätkääkään. Kyllä seksikumppanin täytyy asiansa osata.

N37

Vierailija
104/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen just tällainen kiltti tyttö. Silmälasit ja tukka sievästi kiharrettu. Kauluspaita silitettynä ja vähän ujo.

Kun vaatteet riisutaan minusta kuoriutuu hirveä munahaukka. joka ottaa sen mitä tahtoo. Myös sen munan suuhun. Peppuakin annan, mutta se vaatii jo oikean suhteen.

Tällainen nainen on juuri upea parisuhteeseen, on hyvä intohimoinen seksielämä jossa on vaihtelua. Joka on siis kaiken a ja o, siis romanttisessa suhteessa. Ystäväsuhteet on sitten erikseen. Hyvässä romanttisessa suhteessa naidaan, imetään, nussitaan, nuollaan, oikein rouhitaan anaalin pohjalta.

Tiedoksi peräkammarinpojalle: anaalissa ei ole pohjaa. Peräsuoli jatkuu muulla suolistolla, ja on yli kymmenen metriä pitkä mutkitteleva kokonaisuus.

Huvittaa aina nämä seksirehvastelijan jutut, kun ei ymmärretä että edes perusanatomiaa, vaan kuvitellaan että hän voi sillä tuppikullillaan "rouhia anaalin pohjalta".

Nainen25

Tuo oli runoutta. Ymmärsimme suurin osa tuon, ilman anatomista selvennystä.

Ei, noin nolot jutut ei todellakaan ole mitään "runoutta" vaan ihan silkkaa typeryyttä. :D Sori vaan.

Sydämen kyllyydestä, elämän maljasta jne. Minusta tuossa on samanlaista runollisuutta.

En sen tarkemmin miettinyt tekstin sisältöä, muuta kuin että kuulosti aidosti kirjoitetulta, miehen karkea näkemys rakkaudesta.

Vierailija
105/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

mies51v

mies51v

mies51v

Miksi? eri

mies51v

mies51v

Olet aiemmin kirjoittanut estottomampien naisten oksettavan iän myötä. Tarkoittaako se että mielipiteesi on muuttunut vuosien saatossa?

EN OLE KOSKAAN KIRJOITTANUT noin, mutta tottakai ikääntyessä mielipiteet muuttuu. Nuorena panolla ei juuri ole väliä, mutta vanhemmiten tulee krantuksi

mies51v

Ei ollut tarkoitus laittaa sanoja suuhun. Yksittäisen ihmisen toiveet on se pienin mahdollinen otos. Niillä voi kuitenkin horjutella näitä omia jämähtäneitä mielikuvia siitä mitä ihmiset etsii. Ei olla massaa, vaikka niin välillä tuntuu. /116

Vierailija
106/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

mies51v

mies51v

mies51v

Miksi? eri

mies51v

mies51v

mies51v

Eräs itseäni usean vuoden nuorempi neitsytmies oikein vaati että olisin hänen ensimmäisensä. Lihaksikas, urheilullinen, erittäin nirso naisten suhteen.

Ei kyllä kiinnostanut pätkääkään. Kyllä seksikumppanin täytyy asiansa osata.

N37

Oletko vielä neitsyt?

No en ole ollut 20 vuoteen. 2 lastakin saanut.

Vierailija
107/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni voi olla kyllä. Pidän ainakin itseäni kilttinä. Seurustelin nuorena useita vuosia ikäiseni pojan kanssa, joka petti minua vaikka sekstailut opettelimmekin yhdessä ja sitä oli paljon. Avioiduimme vähän vanhempina ja sama meno jatkui edelleen joten erosimme. Olin siis reilusti alle kolmekymppisenä kahdesti pitkästä ja seksipitoisesta suhteesta samaan mieheen eronnut ja niissä väleissä pari, kolme seurustelusuhdetta. Mielestäni olin ja olen edelleenkin kiltti vaikka kaikki eivät näkemystäni jaakaan. Lienee totta tuo minkä joku tuolla ylempänä kertoi että tytön maine menee kun pitelee poikaa kädestä. Minun maineeni pilattiin sekä miesten että naisten toimesta sillä että kerroin avoimesti mikä suhteessamme on pielessä eli että mies pettää. Minun mielestäni jos ihminen on sellainen että haluaa vakisuhteessakin käydä silloin tällöin vieraissa niin se on asia, jota ei kannata eikä saakaan salailla. En vain halua itselleni sellaista suhdetta. 

Vierailija
108/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miettikää itse.

Miksihän ne kiltit naiset nimenomaan on hyviä panemaan? Ehkä niillä on kokemusta?

Ja nimenomaan kilteille sitä kokemusta kertyy helposti jo nuorena jos vaan osuu paikkoihin missä miehiä liikkuu, koska miehet näkevät kyllä päältä ketkä naisista on kilttejä (ja yleensä ainakin nuorena myös epävarmoja sekä miellyttämisenhaluisia), ja iskevät tietysti sinne.

Kiltti ja miellyttämisenhaluinen on helppo saada seksuaalisiin tekoihin tai sänkyyn, koska kiltti ei uskalla sanoa niin helposti ei sellaisillekaan, joita ei edes haluaisi.

Kiltit myös hakee helpommin hyväksyntää miehiltä seksin kautta.

Vastaus pelkkään kysymykseen, se onkin toinen asia kuinka paljon toisten seksihistoriaa kannattaa mietiskellä.

Vierailija
109/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten koomista, jos 51v haluaa kokemattoman naisen.:D

C’moon, 51-vuotias!

Ellei tuo ole trolli.

Vierailija
110/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttityttö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mitä kiltimpi ja parempi koulussa, niin sitä älykkäämmin osaa metsästää miehiä. Lisäksi jotkut keräilee kokemusta erimaiden miehistä ja toiset eri ammateista.

Tämä. Kun tapailee miehiä pääasiassa ulkomailla niin on edelleen kotomaassaan se viaton pikkukylän naapurinlikka! ;)

Väärin. Nykyään miehet osaa laskea 1+1. Jos CV:ssä on pitkiä jaksoja ulkomailla ja Tinderissä lukee olen juuri kotiutunut pitkän ulkomaillaolojakson jälkeen takaisin Suomeen niin vasemmalle se menee lähes ajattelematta.

Vierailija
111/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

mies51v

mies51v

mies51v

Miksi? eri

mies51v

mies51v

mies51v

Hyh sentään! Tarjolla kuvottavan kaksinaismoralistinen asenne luultavasti höystettynä herpeksellä ja kondyloomalla. Noilla kilometreillä löytyy mukavampia ja paremmin itsestään huolehtineita miehiä. Jos sellaista ei saa, niin yllättävän moni nainen *valitsee* itse olla ilman, niin tekisin minäkin.  Omat kumppanini voi laskea yhden käden sormilla, eikä edes kaikkia tarvita. N40

Vierailija
112/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä nämä ihmiset täällä on?

Olen 90-luvulla syntynyt, enkä ole ikinä missään törmännyt tällaisiin asenteisiin tai mihinkään naisten leimaamiseen seksikumppaneiden määrän perusteella.

Sillä ei myöskään ole ollut mitään vaikutusta elämään niillä tuntemillani naisilla, joilla on tosi paljon seksipartnereita.

Vierailija
113/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 90-luvulla syntynyt, enkä ole ikinä missään törmännyt tällaisiin asenteisiin tai mihinkään naisten leimaamiseen seksikumppaneiden määrän perusteella.

Sillä ei myöskään ole ollut mitään vaikutusta elämään niillä tuntemillani naisilla, joilla on tosi paljon seksipartnereita.

10-20v lisää ikää, ja tilanne alkaa olla jo aivan toinen...

Vierailija
114/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään "kilttejä tyttöjä / naisia".

Uinuva seksipeto asuu jokaisen naisen sisällä.

Se vain pitää houkutella ulos!

---------------------------------------------

" Kun kohdattiin oli pimeää

Kun erottiin oli pimeämpää

Vain anustappi siitä muistoksi jäi... "

Vierailija
115/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ihmisistä tulee vanhemmiten suvaitsemattomampia?

Ja missä se silloin siis näkyisi?

Nämä tuntemani naiset joilla on paljon seksikumppaneita, ovat nykyään naimisissa ja muutenkin riittänyt aina ympärillä suhteeseen haluavia hyviä miehiä.

Itselläni taas on tuttavapiirin vähiten seksipartnereita, eikä mulla käy suhdeasioissakaan flaksi ollenkaan niin hyvin kuin niillä, jotka on paljon kokeneempia.

Vierailija
116/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä tuntemani naiset joilla on paljon seksikumppaneita, ovat nykyään naimisissa ja muutenkin riittänyt aina ympärillä suhteeseen haluavia hyviä miehiä.

Itselläni taas on tuttavapiirin vähiten seksipartnereita, eikä mulla käy suhdeasioissakaan flaksi ollenkaan niin hyvin kuin niillä, jotka on paljon kokeneempia.

Tarkoitin toisinpäin. Jos olisit syntynyt 10-20v aiemmin, niin olisit todennäköisesti törmännyt toisenlaisiin asenteisiin.

Vierailija
117/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin toisinpäin. Jos olisit syntynyt 10-20v aiemmin, niin olisit todennäköisesti törmännyt toisenlaisiin asenteisiin.

Aaaa, okei :)

Siltä se kyllä nettikeskusteluiden perusteella vaikuttaakin.

Vierailija
118/123 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä kilttinaiset ovat? Kiltti ei varmaan tarkoita tässä samaa kuin kiltit miehet av:lla - katkeria tilittäjiä kuinka jo yläasteella tytöt eivät tulleet puhumaan mutta varmasti, varmasti antoivat koviksille ja mopopojille (huokaus).

Kiinnostaisi myös kokeneen määritelmä. Onhan noita tutkimuksia ja tilastoja kuinka moni ei ole yhdynnässä elämänsä aikana kertaakaan, millaisella prosentilla on vain yksi kumppani jne.

Vierailija
119/123 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttityttö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mitä kiltimpi ja parempi koulussa, niin sitä älykkäämmin osaa metsästää miehiä. Lisäksi jotkut keräilee kokemusta erimaiden miehistä ja toiset eri ammateista.

Tämä. Kun tapailee miehiä pääasiassa ulkomailla niin on edelleen kotomaassaan se viaton pikkukylän naapurinlikka! ;)

Väärin. Nykyään miehet osaa laskea 1+1. Jos CV:ssä on pitkiä jaksoja ulkomailla ja Tinderissä lukee olen juuri kotiutunut pitkän ulkomaillaolojakson jälkeen takaisin Suomeen niin vasemmalle se menee lähes ajattelematta.

Hyvä, nyt tiedän miten karsia pahimmat urpot, jos koskaan eroan suomalaisesta miehestämi ja muutan takaisin Suomeen täältä ulkomaille perustamastamme kodista :D

Vierailija
120/123 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttityttö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, jos näen miehillä lomakuvia Tinderissä. Ovat kumminkin lähteneet vain maksullisen seksin perään, varsinkin lasten perään jos Thaimaa kyseessä. Eli ulkomaalaisia naisia (ja lapsia), mies pilalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän