Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin tänään, että 12 vuoden jälkeen en enää rakasta miestäni.

Vierailija
24.07.2019 |

Elämäni rakkaus on tuo mies, tai oli. Rakkaudesta ei ole oikeastaan enää muuta jäljellä kuin kiintymys.
Mies on omalla epäluotettavuudella aiheuttanut sen, että olen jo lähemmäs vuoden miettinyt eroa. Tänään ymmärsin etten rakasta enää. Tai halua jatkaa yhdessä.

Millaisia kokemuksia teillä on erota pitkistä suhteista? Ja mitä syitä

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja tunteita mulla, paitsi yhdessä ollaan oltu 29 v, josta naimisissa 21 v.

Lakkasin rakastamasta, kun mies kuolaa muita naisia ja tuijottaa niitä. Kysyin häneltä, että onko se rakastamista ja kunnioittamista, kun kuolaa muita. Kuulemma on ja ei kuulemma enää tuijota. No, se on myöhästä nyt. Rakkauskaan ei kaikkea kestä, eikä tarvikkaa.

Vierailija
2/17 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkasin rakastamasta, kun mies kuolaa muita naisia ja tuijottaa niitä. Kysyin häneltä, että onko se rakastamista ja kunnioittamista, kun kuolaa muita. Kuulemma on ja ei kuulemma enää tuijota. No, se on myöhästä nyt. Rakkauskaan ei kaikkea kestä, eikä tarvikkaa.

Voi ei, hirveätä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tajusin heti ensimmäisten 20 naiseni jälkeen että mitään oikeata rakkautta ei ole edes olemassa!  Se on hömppäviihteen luomaa valhetta jonka nyyhky-naiset ( ja miehet ) ottavat mallikseen.  Realismia peliin. Untuvapilvissä voi hetken leijua mutta arki iskee sitä rajummin päin näköä.

Vierailija
4/17 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalmanmies kirjoitti:

Minä tajusin heti ensimmäisten 20 naiseni jälkeen että mitään oikeata rakkautta ei ole edes olemassa!  Se on hömppäviihteen luomaa valhetta jonka nyyhky-naiset ( ja miehet ) ottavat mallikseen.  Realismia peliin. Untuvapilvissä voi hetken leijua mutta arki iskee sitä rajummin päin näköä.

Vaikka et itse osaa rakastaa, ei se tarkoita, että rakkautta ei ole olemassa. 

Vierailija
5/17 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotta avioliittoa takana. Tajusin tuon rakkauden puutteen joskun 8-vuotta sitten ja meinasin erota. Elämä kuitenkin sujuu ihan kohtuullisesti näinkin ja lasten kotia ei ole tarvinnut hajottaa, joten en ole eronnut. Rakastaminen on avioliitossa aivan yliarvostettu tunne.

Vierailija
6/17 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normisettiä teillä naisilla. Siksi haluatte erota nelikymppisinä.

Vierailija
7/17 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16-vuotta avioliittoa takana. Tajusin tuon rakkauden puutteen joskun 8-vuotta sitten ja meinasin erota. Elämä kuitenkin sujuu ihan kohtuullisesti näinkin ja lasten kotia ei ole tarvinnut hajottaa, joten en ole eronnut. Rakastaminen on avioliitossa aivan yliarvostettu tunne.

Nostan hattua Sinulle, kuka lienetkin, että jaksat olla avioliitossasi lastesi vuoksi.  Moni tuttuni on mennyt hetken huumassa suoraan naimisiin. 3 -7 vuoden päästä sitten erotaan ja lapset jäävät yleensä äidille. Se on surullista, varsinkin viattomia lapsia ajatellen.

Vierailija
8/17 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies on omalla epäluotettavuudella aiheuttanut sen, että olen jo lähemmäs vuoden miettinyt eroa."

Epäluotettavuus= Tulotason aleneminen

Vierailija
9/17 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalmanmies kirjoitti:

juu kyllä. tunnettu salaliittoteoriahan kuuluu että hollywood loi rakkauden katsojia koukuttavaksi valetunteeksi kankaalle. ja sitte pää pois omasta maailmastas. tai siis jos voisit. niin tajuaisit sen että elokuvat on kyllä kuvauksia ihan oikeesta elämästä. toki typistettyinä representaatioina elävästä elämästä ku eihän leffa voi kestää elämän ajan. filmi loppuis kesken. 

Vierailija
10/17 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up8

Vierailija
11/17 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin exän kanssa yhdessä 21 vuotta. Viimeisten kahden vuoden aikana ei voi ollut enää minkäänlaista fyysistä suhdetta. Sitten vain eräänä päivänä tajusin ettei mitään tunteita ollut. Täysin välinpitämättömyys vain. Ei minkäänlaista ystävyyttäkään. Erosin. Tällä hetkellä exää kohtaan on välinpitämättömyyden lisäksi inho. On hylännyt lapsensa. Ei olla tekemisissä. Iljettää koko mies, kun näen.

Vierailija
12/17 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaudesta ei ole oikeastaan enää muuta jäljellä kuin kiintymys.

Kiintymys juuri on sitä oikeaa rakkautta. Se jää jäljelle, kun silmälaput ovat pudonneet eikä enää kuvittele, että puoliso pystyy tekemään sinut onnelliseksi.

Vierailija
13/17 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kaikki eroaa lomien jälkeen. Eroa siis Sinäkin.

Neljää viikkoa pystytä oleen kimpassa lomalla niin, ettei jo lomaviikon ekalla viikolla laiteta eropapereita vetämään.

Mitä jahkailet vielä, vuoden jo olet siis miettinyt eroa. Hopi hopi. Jätä se ihminen tekstiviestillä, se on nykyaikaa se 👩‍❤️‍💋‍👩

Vierailija
14/17 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko syytä tehdä asialle jotain eli mennä terapiaan tms eli alkaa yhdessä hoitamaan parisuhdetta?

Voin kertoa, että ei täydellistä miestä ole ja tuo on melko yleinen ongelma. Sen sijaan kun jonkun pienen yksittäisen ongelman vuoksi heität hanskat tiskiin saat liudan isompia ongelmia eron myötä. On huomattavasti helpompi ja antoisampi tie korjata vanha väljähtynyt suhde kuin käydä läpi ero ja löytää uusi suhde - joka on muuten sekin aina epätäydellinen.

Vierailija
15/17 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudutte helvettiin jos jätätte miehenne ja hylkäätte heidän rakkautensa. Miehen tarkoitus on katsella himokkaasti kaikkia naisia, jotta elämä jatkuu. Naisen tehtävät on pyllistää ja alistua, vaikka sattuisi. AAMEN

Vierailija
16/17 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalmanmies kirjoitti:

Amen tälle. 

Vierailija
17/17 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja v...t miehen tehtävä EI todellakaan ole katsoa himokkaasti MUITA/MUIDEN naisia, vaan OMAA NAISTAAN ja huolehtia ja rakastaa häntä ja perhettään. Miten paljon vähemmän olisikaan itkua ja hammastenkiristystä ja avioeroja ja tuskaa ja surua lapsille, jos miehet olisivat oikeita MIEHIÄ eivätkä v...n häntäheikkejä, jotka ovat k...insa jovdateltavissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän