Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset lakkaavat meikkaamisen ja hiustenlaiton lasten syntymän jälkeen?

Vierailija
24.07.2019 |

Hiukset kynitään lyhyeksi ja jos jotain pinnejä, nipsejä, kuminauhoja käytetään ne on pikkutyttöjen. Varsinkin jos perheessä on tyttöjä.

Meikkaus lopetetaan ja ulkonäkö on täysin huolittelematon, tukka menee sliippana päänahkaa pitkin.

Miksi?

Ei siihen kevyen ehostuksen tekoon tarvita kuin 5min ja pitkät hiukset saa vaikka sekunnissa nutturalle. 🙄 Ei ainakaan viitseliäisyydestä luulis olevan kyse...

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset aikuistuu kun saavat lapsenö. Yleensä suurin osa. Itsensä ehostaminen on sitäpaitsi kusetusta ja miljardibisnestä. Nainen laittautuu nussittavanäköiseksi miehiä varten. Se on ihan perusbiologiaa.

Vierailija
2/69 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin, koska en halunnut, että vauvan kädet on jatkuvasti meikissä. Ja halusin puhtain suin ja poskin halata ja suukotella lastani.

Myöhemmin en enää jaksanut aloittaa meikkaamista. Se oli menettänyt viehätyksensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se väsymys on jotain ihan sanoinkuvaamattoman hirveää. Itse en jaksanut käydä edes suihkussa.

Vierailija
4/69 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä v€ttua se sulle kuuluu?

Vierailija
5/69 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhanpäiväisyydet karsiutuu todellisen elämän tieltä

Vierailija
6/69 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kuulla olevani kaunis ilman meikkiä. Joten miksi vaivautua.

Vierailija
7/69 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole harrastanut "meikkaamista ja hiusten laittoa" juurikaan koskaan. Ei vaan kiinnosta.

Vierailija
8/69 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi meikata tai töötätä pää täyteen muotoiluaineita?

Tiesitkö, että vaate- ja kosmetiikkateollisuus tuottaa valtavän määrän kasvihuonekaasuja ja muita saasteita?

Mutta siltikin, näin jo vankasti keski-ikäsenä voin kommentoida, että varsin kauniin ja freesin näköisiä ovat 95% niistä nuorista äideistä joita näen. Erittäin harvoin tulee vastaan "kulahtanut" tapaus.

Vierailija
9/69 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen saa olla meikkaamatta jos haluaa.

Vierailija
10/69 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä v€ttua se sulle kuuluu?

Tottakai se kuuluu. Vai pitääkö tässä ruveta todella väkivaltaiseksi?

Vierailija
11/69 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut eivät osaa kirjoittaa suomen kieltä?

Vierailija
12/69 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä luonnonkauneudessa on niin hirveää? T. M

Vierailija
13/69 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkoa lukiessa tuli mieleen sikiö joka pistää kohdussa itselleen ripsiväriä.

Vierailija
14/69 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun Olin pakannut vauvan ja vauvan kamat ja mies oli pakannut itsensä ja odotteli eteisessä niin en enää jaksanut välittää itsestäni. Kun lähtöä oli muutenkin tehty jo reipas puolituntia, niin pääasia oli että päästiin ulos.

Vierailija
15/69 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua käyttää aikaa ja rahaa asiaan, joka ei kiinnosta minua yhtään.

Vierailija
16/69 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin, koska en halunnut, että vauvan kädet on jatkuvasti meikissä. Ja halusin puhtain suin ja poskin halata ja suukotella lastani.

Myöhemmin en enää jaksanut aloittaa meikkaamista. Se oli menettänyt viehätyksensä.

No voisihan sitä edes juhliin tai tapaamisiin vähän laittaa itseänsä edustavampaan kuntoon vaikka kotona olisikin ihan naturelli-ellinä. 🤔 Ap

Vierailija
17/69 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No empä tiedä, ehkä se on ihan jokaisen oma valinta miltä näyttävät. En minäkään mene sanomaan keski-ikäiselle kaljamahaiselle, kaljuuntuvalle miehelle, että miksi sinäkin päästit itsesi tuohon kuntoon ja mikset sinäkin vaan hanki tupeeta? 

Vierailija
18/69 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaus on vaan miesten miellyttämistä varten. Mua oksettaa Sokosten ja Stockmannien kosmetiikkaosastot. 

Vierailija
19/69 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun Olin pakannut vauvan ja vauvan kamat ja mies oli pakannut itsensä ja odotteli eteisessä niin en enää jaksanut välittää itsestäni. Kun lähtöä oli muutenkin tehty jo reipas puolituntia, niin pääasia oli että päästiin ulos.

No jos laittaa jo heti aamulla itsensä valmiiksi tai meikkaa pikkupätkissä päivän aikana? Tosin silloin voi toisen silmän meikkaus unohtua ja lähteekin ulos vaan toinen silmä meikattuna. 🙈 Ap

Vierailija
20/69 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vauvani on varmaan 5 kk vanha, kun menin käymään kaupungilla kampaajalla ja hammaslääkärissä. Meikkasinkin vähän tai laitoin ihan vähän parfyymiä. Tulin kotiin ja vauvalla oli ruoka-aika eli siis otin hänet imettääkseni syliini. Vauva katsoi minua ja alkoi parkua täyttä kurkkua. Meni vähän aikaa rauhoitellessa, että äiskähän tässä on. Muistin kyllä seuraavalla kerralla, että kemikaalit ovat kiellettyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan