Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eletäänköhän kerrostaloissa ja varsinkin rivareissa usein sitku -elämää

Vierailija
24.07.2019 |

?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitku mitä?

Vierailija
2/11 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minä elän. Sitku me muutetaan kaupungin keskustaan, voin luopua omasta autostani. Jes!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi joku ylihintainen hometalo maaseudulta olisi parempi kuin mukava, hyväkuntoinen, auton tarpeen poistava kerrostalohuoneisto lähellä palveluita. Eli en elä sitku-elämää.

Vierailija
4/11 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi elää sitkua kuin notkua. Eli rivitalossa, ensimmäisessä omistuskämpässäni, olen saavuttanut yhden tavoitteen ja voin nauttia.

Minulla on silti kasa tulevia merkkipaaluja odottamassa. Osa ei tietenkään toteudu, mutta eihän niiden kuulukaan.

Vierailija
5/11 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoituksella olen ostanut asunnon hyvältä alueelta metsäpuiston vierestä ja palveluiden läheltä. En hevillä muuta täältä pois.

Vierailija
6/11 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat asuneet aiemmin okt:ssa. Kun tapasimme, niin meille oli päivänselvää, että kerrostaloon haluamme. Ei ikinä enää pihatöitä.

Meidän sitku on penthouse keskustassa. Sitä odotellessa.

Vierailija
7/11 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitku saastuttaminen loppuu, ilmastoahdistus loppuu.

Vierailija
8/11 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kerrostalokämppä on meille monella tapaa unelmien koti, johon ei kuviteltu olevan mahdollisuutta vielä pitkään aikaan. Mutta arpaonni oli myötä ja päästiin ostamaan meidän mahdollisuuksien rajoissa oleva hitas-asunto. Naapurikorttelista samankokoinen olisi maksanut jo 200000€ enemmän. Asutaan alle 2km keskustasta, vähän alle 100 neliötä kahdessa ylimmässä (7. ja 8.) kerroksessa. Kaksi kylppäriä ja sauna, kaksi parveketta (alakerrassa grillataan, yläkerrassa chillataan), auto hallissa ja mies kävelee töihin. Tuo kävelymatka töihin on ehkä ultimaattisinta luksusta mitä Helsingissä voi olla, sitä ei monikaan ymmärrä. Venepaikkojakin meillä on kaksi, toinen Keilaniemessä ja toinen Ruoholahden kanavassa, mihin kävelee sellaiset viisi minuuttia. Välillä on kiva pitää venettä lähellä, että voi kotoa lähteä nopeasti vesille, vaikka ei tuonne Keilaniemeenkään aja kuin 10 minuuttia.

Ei se kuitenkaan ole minulta pois, jos joku on onnellisempi omakotitalossa. Me viihdytään näin, nauttikaa te puutarhanhoidosta!

Vierailija
9/11 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun unelma on sadan neliön ullakkokämppä Nykissä omalla uima-altaalla, kattoterassilla, kuntosalilla ja ovimiehellä.

Vierailija
10/11 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Sitku löydän sopivan miehen, niin voi olla varaa jättää vuokra-asunto kaupungista, ja yhdessä ostaa omakotitalo maalta, 

Vierailija
11/11 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jagex kirjoitti:

En ymmärrä miksi joku ylihintainen hometalo maaseudulta olisi parempi kuin mukava, hyväkuntoinen, auton tarpeen poistava kerrostalohuoneisto lähellä palveluita. Eli en elä sitku-elämää.

Muuten samaa mieltä, mutta eivät ne nyt mitään kalliita ole. Kerrostalokämpän myyntihinta kasvukeskuksissa on paljon enemmän. Tai siis onhan ne omakotitalot sillai ylihintaisia, ettei kukaan halua ostaa niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme