Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatko teinin käyttää off shoulder vaatteita?

Vierailija
24.07.2019 |

Sanoin 16 vuotiaalle ettei laita kaupungille olkapäät paljastavaa paitaa ja se suuttui. Ajattelen vaan lapseni parasta. Antaisitko itse alaikäisen käyttää julkisilla paikoilla tuollaisia vaatteita? Kun nykyään on kaikkia pervoja liikeellä, varsinkin kesällä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista miten moni vanhempi on tässäkin kokonaan luopunut kasvattamisesta.

Ei suinkaan luopunut, vaan päätynyt kasvattamaan lapsestaan normaalin. Olkapäiden paljastamisessa ei ole mitään epänormaalia tai väärää. 

Mihin sen rajan sitten vetää??

Eilen näin ruokakaupassa teinin, jolla ”alushousutyyppiset” shortsit.

Pakaran paljastavia shortseja olen nähnyt 5-9 vuotiailla - olivat vielä ÄITINSÄ kanssa liikenteessä.

Siis tuolla on oikeasti sairaita pervoja liikenteessä, jotka tuskin välittävät ”naisten oikeuksista”. Ja näitä välttääkseen suosittelen ettei tytöt pukeudu paljastaviin vaatteisiin.

Se on tietysti jokaisen vanhemman itse päätettävä, mihin rajan vetää. Suurin osa kyllä tietää ilman kummempia rajanvetoja, mikä on epäsopivaa ja mikä ei. Ne sairaat pervot hyökkäävät vaikka säkkiin pukeutuneen kimppuun jos ovat hyökätäkseen. Ei sairaita ihmisiä saa vaatteilla karkotettua. 

Vierailija
22/22 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämisen tie on sairas. Sen lopussa on burkha. En lähde sille linjalle ollenkaan. Normaalit länsimaiset käytöstavat riittävät. On täysin värä viesti, että naisen pitää peittää itsensä miesten himojen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi