Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole rahaa bussilippuun ja töihin pitäisi palata reilun viikon päästä.

Vierailija
23.07.2019 |

Tilillä 20€ ja bussilippuun menee noin 30€. Täytyy kai kävellä reilu 10km per suunta. Palkka tulee vasta 15.8.

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua tänne sähköpostia laittaa, joten yhteyden ottaminen ja asiasta sopiminen hankalaa. Kiitos kuitenkin avun tarjonneille.

Taidan huomenna yrittää hakee pulloja. Toivottavasti lonkat kestää.

Ap

Toivotaan! Mä olin pudottaa silmäni kun tänään Kauklahden Lidlissä eräs mies sai melkein 60 euroa tyhjistä pulloista. Oli kyllä jätesäkkien kanssa liikenteessä. Voisit myös pyytää vastaantulijoilta ihan vaan euron kerrallaan. Mä ainakin antaisin, vaikka olen työtön.

Vierailija
62/85 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina nämä on näitä keksittyjä juttuja. Mikään ei käy, ei onnistu, sähköpostia ei voi luoda läpälää. Ärsyttää, kun on oikeastikin pulassa olevia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy heti tänä iltana läpi huusholliasi. Varmaan löytyy myytävää. Kuppeja, kippoja, ehkä joku vuoka, taulu, torkkupeitto, lyhty.... no jotain. Myy netissä kaikki turhanaikainen, saat enemmänkin kuin sen kympin.

Vierailija
64/85 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mahdollisuus on pyytää palkkaa ennakkoon. Luulen että useimmat työnantajat ihan mielellään tulevat vastaan.

Ei tule enää. Kiitos tulorekisterin.

Vierailija
65/85 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen annoin yhdelle pulsun näköiselle nuorellemiehelle euron, kun pyysi bussilippuun. Kaljaanhan se varmaan meni mutta mitäpä siitä.

Vierailija
66/85 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossusta ei saa mitään ennen kuin Kelasta hakee toimeentulotuen. Kelasta vastaavasti ei saa mitään, koska sinulla palkka huomioitaisiin tuloksi ja katsottaisiin, että siitä pitäisi olla jotain vielä jäljellä.

Vierailija
67/85 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uteliaisuutta kysyn, että missä maksaa 10 km bussimatka 30€?

Asut varmaan jossain junttilassa, kun et ymmärrä, että tietenkin on kyse sarja-/kausilipusta.

Totta! Olen juntti ja ylpeä siitä :)

Mutta jos on p.a. niin silloin ei osteta kuukausikorttia vaan se yksi matka, joka meillä Hesan Junttilassa maksaa 2,80€. Tai sitten pyydetään kyyti samaan suuntaan menevältä, tai pyöräillään.

Vierailija
68/85 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun olis asiallista hankkia halpa fillari jostain esim poliisilaitoksen huutokaupasta ,jotta voit ajaa töihin sillä, kun et edes kymppiä saa säästetyksi vaikka olet työelämässä. Eipä ole koskaan tullut moista ettenn, vaikka olen todella pienipalkkainen ja perheellinen.

Vierailija
69/85 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miksi et tee jotain feikki spostia? En ymmärrä. Sinun henkilöllisyys ei tule julki tilinnumerossa, voit sanoa nimeksesi vaikka Madonna. Sinulle näkyy rahan laittajam nimi, mutta laittajalle ei sinun. Olisin mielelläni vipannut sen kympin kaks. Ei olisi tarvinnut maksaa takaisin.

Vierailija
70/85 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että diakoniasta saa ruokakortin kauppaan tai bussilipun. Luulisin etteivät ihan rahana anna ettei mene vääriin kohteisiin.

Vierailija
71/85 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä 10€ vaan pitäis myös ehkä jotain syödä ennen liksapäivää.

Ei ole ketään keneltä lainata. Tölkkien keräily aika turhapäivästä. Fillaria en omista enää.

Kai se on vaan tallusteltava. Onneks on särkylääkkeitä kotona kun lonkat alkaa särkemään tuosta kävelystä.

Ap

Häh, miten tölkkien keräily on turhanpäiväistä? Itse en asu edes isossa kaupungissa ja 3kk aikana saanut n.650e tölkeillä. Toki jos nauttii kävelystä ja kynsien pureskelusta niin mikäs siinä. :D

Keskimäärin siis n. 30-40 tölkkiä päivässä. Oletko ollut festarialueilla vai?

Vierailija
72/85 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mahdollisuus on pyytää palkkaa ennakkoon. Luulen että useimmat työnantajat ihan mielellään tulevat vastaan.

Väärässä olet

Vierailija
73/85 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikuta. Pidät nyt pari viikkoa sairaslomaa. Katkase jalkas vaikka

Vierailija
74/85 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina nämä on näitä keksittyjä juttuja. Mikään ei käy, ei onnistu, sähköpostia ei voi luoda läpälää. Ärsyttää, kun on oikeastikin pulassa olevia.

Ja joka kuun toiseksi viimeisellä viikolla tulee tämä sama juttu. Tämä IHAN sama märinä oli kesäkuussakin.

Vierailija
75/85 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uteliaisuutta kysyn, että missä maksaa 10 km bussimatka 30€?

Asut varmaan jossain junttilassa, kun et ymmärrä, että tietenkin on kyse sarja-/kausilipusta.

Totta! Olen juntti ja ylpeä siitä :)

Mutta jos on p.a. niin silloin ei osteta kuukausikorttia vaan se yksi matka, joka meillä Hesan Junttilassa maksaa 2,80€. Tai sitten pyydetään kyyti samaan suuntaan menevältä, tai pyöräillään.

Pitäähän sinne töihin mennä muinakin päivänä. En todellakaan stadissakaan ostais kertalippuja heikkona aikana. Ehkä 14 vuorokautta lataisin.

Hitokseen halvempaa.

Vierailija
76/85 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap miksi et tee jotain feikki spostia? En ymmärrä. Sinun henkilöllisyys ei tule julki tilinnumerossa, voit sanoa nimeksesi vaikka Madonna. Sinulle näkyy rahan laittajam nimi, mutta laittajalle ei sinun. Olisin mielelläni vipannut sen kympin kaks. Ei olisi tarvinnut maksaa takaisin.

Samaa ihmettelen.

Vierailija
77/85 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kertalippuja saa. Jos minä kävisin hesassa niin enkö saisi mennä bussilla jos en osta kausikorttia?

Vierailija
78/85 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä aloituksissa toistuu aina sama: yllätysmeno, kallis lääkäri, kalliit lääkkeet. Ikinä sen sijaan ei kerrota totuutta: rahat meni festareihin ja kurkusta alas.

Vierailija
79/85 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole voinut menettää koko palkkaansa parissa viikossa. Täyttä  huu haata koko juttu.

Jos joku laittaa hänelle rahaa on tullut pahimman kautta huijatuksi.

Kaikki kirjoitettu teksti ei ole totta, yrittäkää muistaa se.

Vierailija
80/85 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä 10€ vaan pitäis myös ehkä jotain syödä ennen liksapäivää.

Ei ole ketään keneltä lainata. Tölkkien keräily aika turhapäivästä. Fillaria en omista enää.

Kai se on vaan tallusteltava. Onneks on särkylääkkeitä kotona kun lonkat alkaa särkemään tuosta kävelystä.

Ap

Säästä nuo rahat ruokaan. Kun kävelet töihin ekana päivänä, niin pyydät förskottia palkasta.

Miten tilanne on mennyt tuommoiseksi? Minne ne kuukauden rahat hävisivät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän