Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän kaikki miehet ihastuu ystävääni?

Vierailija
23.07.2019 |

Heti kun ovat tutustuneet vähän paremmin, jopa yhdessä illassa. Ei sillä, ystäväni on hieno ihminen ja hyvä ystävä ja varmasti hyvä puoliso. Mutta en vain näe mikä on se asia, mikä tuntuu saavan KAIKKI miespuoliset ihastumaan. En tiedä ketään muuta naista, jolla on tuollainen vaikutus.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani nainen, johon moni mies ihastuu, on hymyilevä, avoin ja helposti muihin kontaktia ottava. Ei ehkä poikkeuksellisen kaunis, mutta hoikka ja nätti "naapurintyttö".

Vierailija
22/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sellaisia miehiäkin, joten kai se on se "sex appeal", joka joillakin on. Mikään yksittäinen piirre ulkonäössä tai luonteessa ei selitä sitä. Se on vain äärimmäinen vetovoima, tapa katsoa kuin hyväksyisi kaikki ihmiset.[/quote

Tämä, etenkin tuo viimeinen lause!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanooko ne muut sulle, että ovat ihastuneet? Vai onko korvien välissä?

Vierailija
24/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet välttelee liian kauniita ja "pakkelinaamoja". Juuri kuvailemasi kaltainen "naapurintyttö" look on monen miehen mieleen. Kun on vielä ystävällinen ja sanavalmis niin on myös helposti lähestyttävä.

En ihmettele että ystävälläsi on vientiä.

Naiseni on samankaltainen ja hänelläkin ottajia riittäisi.

Mä olen onnenpekka <3

No ei pidå paikkansa tuo pakkelinaama. Kyllä ne pakkelinaamat on ne halutuimmat.

Vierailija
25/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanooko ne muut sulle, että ovat ihastuneet? Vai onko korvien välissä?

Sen näkee aika kauas muutkin. Tuijottavat kuin koiranpennut ja yrittävät koko ajan ottaa kontaktia. Juoksukilpailu kuka ehtii tarjoutumaan auttamaan matkalaukun kanssa, näin kärjistetysti. :D Ei se miesten ihastuminen jää huomiotta. Lisäksi kertoo mulle kyllä kun miehet laittavat jälkeen päin viestiä ja pyytävät treffeille jne. Minultakin muutama vaivihkaan tullut kysymään "onko tolla Pirkolla jotain miestä kuvioissa".

Ap

Vierailija
26/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet välttelee liian kauniita ja "pakkelinaamoja". Juuri kuvailemasi kaltainen "naapurintyttö" look on monen miehen mieleen. Kun on vielä ystävällinen ja sanavalmis niin on myös helposti lähestyttävä.

En ihmettele että ystävälläsi on vientiä.

Naiseni on samankaltainen ja hänelläkin ottajia riittäisi.

Mä olen onnenpekka <3

No ei pidå paikkansa tuo pakkelinaama. Kyllä ne pakkelinaamat on ne halutuimmat.

Tässä ketjussa ap puhuu varmaankin romanttisesta kiinnostuksesta, ei siitä ketä vesirajamekkomuijaa känniääliöt läpsii eniten perseelle yökerhossa.

Vierailija
27/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toisinaan sama vaikutus miehiin ja olen itsekin miettinyt mistä johtuu. Mulla on mies ja lapsia ja moni tietääkin sen. Siitä huolimatta yksi työkaverini sanoi, että kaikki työpaikan miehen ovat ihastuneet minuun. Osan tiesin, osaa en. Mietin mistä voisi johtua?

Olen hyväkroppainen/seksikäs, söpö, mutta en kaunis, tavallinen, fiksu, itsevarma toisinaan, hyväksyn melkein kaikki ihmiset lähtökohtaisesti, olen mukava, lämmin, kiinnostunut erilaisista ihmisistä. Oma parisuhteeni ei ole paras mahdollinen, joten olen helposti flirttaileva.

Löytyisikö jostain noista selitys?

Itsekin joskus mietin miksi saan niinkin helposti jopa komeiltakin miehiltä huomiota ja miksi minusta kiinnostutaan niin helposti. Vai onko se joku estrogeenin haju jonka miehet haistaa? En tiedä.

Toisaalta nautin miesten huomiosta ja toisaalta olen vähän hämilläni. Joku mies voisi varmaan tästä sanoa mikä minussa vetoaa?

Vierailija
28/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun ei ainakaan vetoa mitkään yli-itsevarmat "en tarvitse ketään"-tyyppiset naiset. Helpoiten vetoaa hyväntuulinen, ehkä vähän minulle flirttaileva, ja minun jutuistani kiinnostunut nainen. Sen lisäksi, että pidän hänestä ulkoisesti ja hänen jutuistaan.

Vierailija
29/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On nätti, mutta sellainen söpö naapurintyttö -tyylisesti, ei miss Universum-tapaan. En sanoisi että ulkonäkö on se asia. Ei flirttaile kaikille vastaantuleville, mutta on kyllä kohtelias ja aika puhelias. Vahvat mielipiteet ja saattaa tuoda ne esille todella suoraan, jopa vaikuttaa tylyltä jos ei tunne ja tiedä ettei tarkoita olla ilkeä. Ehkä jollain tapaa epätyypillinen nainen, ei ymmärrä sellaista "hössötystä" ja on kiinnostunut tekniikasta ja urheilusta.

Ap

Kolmella sanalla kerron sinulle mistä johtuu miesten ihastus ystävääsi: naapurintyttö, tekniikka ja urheilu :)

M32

Vierailija
30/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen kotikasvatus hänellä on ollut?

Onko ollut esimerkiksi opettavainen elämä, onko kokenut kovia, onko joutunut kärsimään?

Hyvin lämmin, välittävä, herkkä, empaaattinen ja kannustava persoona?

Vierailija
31/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muhun ei ainakaan vetoa mitkään yli-itsevarmat "en tarvitse ketään"-tyyppiset naiset. Helpoiten vetoaa hyväntuulinen, ehkä vähän minulle flirttaileva, ja minun jutuistani kiinnostunut nainen. Sen lisäksi, että pidän hänestä ulkoisesti ja hänen jutuistaan.

Tuossa on varmaan aika tyhjentävästi sanottu se mitä molemmat sekä mies että nainen odottavat toisiltaan: kivannäköinen, hyväntuulinen, molempia kiinnostavat jutut ja flirtti. Tuolla pääsee tutustumisessa ja parisuhteissa aika pitkälle. 

Vierailija
32/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan vahingossa pullat hyvin uunissa. Mulla on vain veljiä, ja 3 naispuolista kaveria, loput miehiä. Nämä 3 naiskaveria ovat niin erilaiset kanssani, hyvin pitkiä, ja aivan erimallisia, joten heihin ihastuvat eivät koskaan ihastu minuun, ja päinvastoin. Lisäksi miehen sisko on ehkä maailmankaikkeuden kaunein nainen, joten kaikki havittelevat häntä, paitsi mieheni tietysti, koska hän on miehen sisko :D

Vierailija
33/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on myös yksi tällainen ystävä. Hän on todella kaunis, sellaisella sirolla, haltiamaisella tavalla. Hänellä on myös todella miellyttävä ääni. Suurin osa tuttavapiirin miehistä on jossain vaiheessa ihastunut häneen. Seurustelukumppanina hän vain on valitettavasti aika kamala. Hän on hyvin itsekäs ja huomionhakuinen. Hänen suhteensa eivät kestä pitkään ja miehet ovat yleensä ihan rikki suhteen jäljiltä. Suhteet loppuvat hänen toimestaan, yleensä siten, että uusi puoliso on jo katsottu valmiiksi. Olen hyvin hämmentynyt hänen käytöksestään parisuhteissa, koska hän on kyllä todella mukava ystävä. En tiedä mikä tuollaista käytöstä aiheuttaa.

Vierailija
34/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on tuo naapurintyttö?

Vierailija
35/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on myös yksi tällainen ystävä. Hän on todella kaunis, sellaisella sirolla, haltiamaisella tavalla. Hänellä on myös todella miellyttävä ääni. Suurin osa tuttavapiirin miehistä on jossain vaiheessa ihastunut häneen. Seurustelukumppanina hän vain on valitettavasti aika kamala. Hän on hyvin itsekäs ja huomionhakuinen. Hänen suhteensa eivät kestä pitkään ja miehet ovat yleensä ihan rikki suhteen jäljiltä. Suhteet loppuvat hänen toimestaan, yleensä siten, että uusi puoliso on jo katsottu valmiiksi. Olen hyvin hämmentynyt hänen käytöksestään parisuhteissa, koska hän on kyllä todella mukava ystävä. En tiedä mikä tuollaista käytöstä aiheuttaa.

Syy piilee varmaankin siinä että et voi tietää minkälainen kahden ihmisen dynamiikka parisuhteessa todellisuudessa on. Kyseisessä ihmisessä on jotain joka kiinnittää homiosi, joten kykenet arvioimaan vain häntä. Suhteessa on kuitenkin kaksi ihmistä.

Voin kuvitella kavereideni menneisyydessä ajatelleen että parisuhteeni ovat olleen epävakaita. Mutta vaikka sinä näet läheltä toisen osapuolen lähtevän, kyseiseen tilanteeseen vaaditaan aina kaksi.

Tuskin olisit ikinä uskonut että se kiltti, rauhallinen mieheni on lyönyt minua.

Ystäväni tuskin uskoisi olihan hän ystäväni miehen paras kaveri. Joten olen ollut hiljaa siitä mitä suhteissani on tapahtunut. Se on henkilökohtaista.

Ja sitten kuvioon astuu mukaan sellaiset ihmiset kuin sinä.

Vierailija
36/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit aiheuttaa välittömän ihastumisen.

Vierailija
37/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy piilee varmaankin siinä että et voi tietää minkälainen kahden ihmisen dynamiikka parisuhteessa todellisuudessa on. Kyseisessä ihmisessä on jotain joka kiinnittää homiosi, joten kykenet arvioimaan vain häntä. Suhteessa on kuitenkin kaksi ihmistä.

Voin kuvitella kavereideni menneisyydessä ajatelleen että parisuhteeni ovat olleen epävakaita. Mutta vaikka sinä näet läheltä toisen osapuolen lähtevän, kyseiseen tilanteeseen vaaditaan aina kaksi.

Tuskin olisit ikinä uskonut että se kiltti, rauhallinen mieheni on lyönyt minua.

Ystäväni tuskin uskoisi olihan hän ystäväni miehen paras kaveri. Joten olen ollut hiljaa siitä mitä suhteissani on tapahtunut. Se on henkilökohtaista.

Ja sitten kuvioon astuu mukaan sellaiset ihmiset kuin sinä.

En missään vaiheessa ole väittänytkään tietäväni kaikkea, mitä hänen suhteissaan on tapahtunut. Valitettavasti hän vain on avoimesti kertonut omista inhottavista tempuistaan, niitä mitenkään häpeilemättä. Joitain tilanteita olen itse ollut todistamassa.

Vierailija
38/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on useampi ystävä jotka vetää miehiä puoleensa ja jokainen on erin tyyppinen, mutta saavat siis poikkeuksetta huomiota miehiltä.

Yksi on hyvin puhelias, vähän ronski jutuissaan, ihan hyvän näköinen, jonkin verran ylipainoinen, vähän sellainen yksi jätkistä tyyppinen.

Toinen on nätti, ystävällinen, puhelias hänkin, perusolemus on aina iloisen näköinen, silmät säihkyy

Kolmas on ehkä tavallisimman näköinen, lievästi ylipainoinen, hiljainen varsinkin vieraassa seurassa. Hänessä on jokin sellainen piirre joka vetää miehiä puoleensa, se millä hän sen tekee on minulle mysteeri.

Vierailija
39/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se on tuo naapurintyttö?

No sellainen ihmistyyppi. Rento, tuttavallinen, ns. "kunnollinen", tavallinen, helposti lähestyttävä, ystävällinen. Tavanomaisesta perheestä, jalat maassa. Ei kerjää huomiota. Näet naapurintytön todennäköisemmin farkuissa ja tennareissa menossa mummolaan kuin piikkikoroissa matkalla yökerhoon. Viihtyy hyvin myös miesporukassa, ei elä juoruilulle ja draamalle.