Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksiköhän kaikki miehet ihastuu ystävääni?

Vierailija
23.07.2019 |

Heti kun ovat tutustuneet vähän paremmin, jopa yhdessä illassa. Ei sillä, ystäväni on hieno ihminen ja hyvä ystävä ja varmasti hyvä puoliso. Mutta en vain näe mikä on se asia, mikä tuntuu saavan KAIKKI miespuoliset ihastumaan. En tiedä ketään muuta naista, jolla on tuollainen vaikutus.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kateushuutelijoille: Kyllä toki ilahtuisin miesten huomiosta ja kyllähän se hivelee itsetuntoa. En vain tiedä mikä se piirre on, mitä kadehtisin.

Ap

Vierailija
2/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tunnen tällaisen naisen, johon miehet ihastuu tämän tästä. Naisella on lapsiakin, mutta se ei tunnu miehiä haittaavan.

Nainen on erittäin iloinen, positiivinen ja mukava ihminen. Nättikin toki ja vartalo kunnossa.

Miellyttävä persoona, näin olen kuullut miesten ystävästäni sanovan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa sinulle syyn jos tulet luokseni. Ota ystäväsi mukaan

Vierailija
4/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvaile häntä

Vierailija
5/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet ihastuvat heti ensinäkemältä siskooni, mikä on jo senverran ärsyttävää että jätän usein mainitsematta siskoni kokonaan, kun ei halua tulla miesten ahdistelemaksi. Usein kun mokomat sitten stalkkaavat Facesta kun menen mainitsemaan siskosta ja alkaa viestien lähettely. On se miesten epätoivo vaan surullista.

Vierailija
6/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On seksy ja mukava päälle. Tuollaiset ominaisuudet yhtenä pakettina ihastuttaa.

Vierailija
7/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti lähestyttävä? Osaa antaa ymmärtää? Flirtti? Ei-torjuva olemus?

Vierailija
8/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nätti, mutta sellainen söpö naapurintyttö -tyylisesti, ei miss Universum-tapaan. En sanoisi että ulkonäkö on se asia. Ei flirttaile kaikille vastaantuleville, mutta on kyllä kohtelias ja aika puhelias. Vahvat mielipiteet ja saattaa tuoda ne esille todella suoraan, jopa vaikuttaa tylyltä jos ei tunne ja tiedä ettei tarkoita olla ilkeä. Ehkä jollain tapaa epätyypillinen nainen, ei ymmärrä sellaista "hössötystä" ja on kiinnostunut tekniikasta ja urheilusta.

Ap

Vierailija
9/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mulle on kanssa sanottu samaa. :) toki monille muillekki.. :)) mut jos vaikak mun kaveri vaikuttaa siltä et on ns. haku päällä ja ilonen tutustuessa miehiin, ja sit jos vaikka mä oon sulkeutunu, etten halua edes tutustua, niin kyl miehet ihastuu sit siihen johon ne voi tutustuakki. :DD vaikka mullekki on sanottu et kaikki aina tykkää susta ja miehistä ett "varmaan suhun ihastuu samantien" yms...

Vierailija
10/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mulle taas sanotaan tota usein vaikka oon jsut ns. hössöttäjä. :''DDDDDD et kai miehii kiinnostaa monenlaiset naiset??? =)) ja must just siks sanotaan, että oon hössöttäjä. koska moni mies on tykänny siitä... :D eli aika turha kysymys sulla....

mut helpoiten ihmiset varmaa tykästyy suht avoimeen, positiiviseen ja huumorintajuseen jonka ulkonäkö on hoidettu.. sit viel toki jos on flirttaileva niin miehet kiinnostuu.

Vierailija
11/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellaisia miehiäkin, joten kai se on se "sex appeal", joka joillakin on. Mikään yksittäinen piirre ulkonäössä tai luonteessa ei selitä sitä. Se on vain äärimmäinen vetovoima, tapa katsoa kuin hyväksyisi kaikki ihmiset.

Vierailija
12/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmällinen?

Vierailija
13/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpöttävää naista miehet pitävät hölmönä, jolta lohkeaa helpolla ;)

Ei mulla muuta tähän ..

Sinccis

Vierailija
14/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on karismaattinen.

Vierailija
15/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin tunnen tällaisen naisen, johon miehet ihastuu tämän tästä. Naisella on lapsiakin, mutta se ei tunnu miehiä haittaavan.

Nainen on erittäin iloinen, positiivinen ja mukava ihminen. Nättikin toki ja vartalo kunnossa.

Miellyttävä persoona, näin olen kuullut miesten ystävästäni sanovan.

Määkin tunnen yhden ton tyyppisen naisen. Miehiä riittää, mutta mikään suhde ei sit kestäkään yleensä puolta vuotta pidempään ja ne on aina ne miehet jotka jättää tän naisen.

Vierailija
16/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja nuori. Se riittää.

Vierailija
17/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nuo on sellaisia pirteitä, höpöttäjätyylisiä, aika välittömiä.

Vierailija
18/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää mun ystävä on enemmänkin vakava ja pohdiskeleva, kuin pirteä höpöttäjä. Siis on puhelias, mutta en tarkoittanut että koko ajan äänessä. Eikä ole mitenkään miellyttämisen haluinen, vaan saattaa olla asioista eri mieltä kuin koko muu seurue, latoa pari mielipidettään ja hetken päästä miehistä ainakin osa nyökyttelee ja onkin samaa mieltä.

Ja miehiä on jonkin verran tapaillut, mutta ymmärtääkseni aina itse ollut epävarma että onko miea hänelle sopiva ja laittanut itse ne jutut poikki. Ja on muuten edelleen kaveri näidenkin miesten kanssa!

Alan epäillä itse nyt näitä analyyseja pohtiessani, että kyse on ehkä hänen itsevarmuudestaan ja sellaisesta itsenäisyydestä. Hän ei _tarvitse_ ketään miestä. En tiedä vetoaako se miehiin, ehkä alitajuisesti.

Ap

Vierailija
19/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet välttelee liian kauniita ja "pakkelinaamoja". Juuri kuvailemasi kaltainen "naapurintyttö" look on monen miehen mieleen. Kun on vielä ystävällinen ja sanavalmis niin on myös helposti lähestyttävä.

En ihmettele että ystävälläsi on vientiä.

Naiseni on samankaltainen ja hänelläkin ottajia riittäisi.

Mä olen onnenpekka <3

Vierailija
20/39 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole tarvetta miellyttää eli terve itsetunto.