Yyterin nakurannalla "juna"
Ilmeisesti miestenvälistä kanssakäymistä tapahtunut isommallakin joukolla. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006181714.html
Kommentit (274)
Ei mikään ihme, että ne hätäkeskukset ruuhkaantuu, kun jokaisesta heiluvasta puskasta soitellaan. Siis tähän aikaan vuodesta ja näillä keleillä suhisee aika monessakin pensaassa ja rantapusikossa. Joo, julkinen seksi on kiellettyä, mutta vähän nyt nutturaa löysemmälle. Ei näitä kesäkelejä enää kauan kestä. En oikeesti jaksa ymmärtää miksi toisten luontoseksi niin pahasti korpeaa, jos sitä ei kuitenkaan missään torilla tehdä.
Vierailija kirjoitti:
On tuo Jarla kyllä mainio :D
Vierailija kirjoitti:
Mää lähden huomenna yyteriin paneen. Missä tämä panoranta on tarkalleen?
Tuomas Veturin sodoman saarella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne homot ovat ihan tavallisia ihmisia kuten heter-
Niin?
Onko sinulle uusi tieto, että myös heterot harrastavat ryhmäseksiä?
Heteroilla on tämä junakateus.
Junakateus on kyllä hieno sana. Onko jotain sukua peniskateudelle? Ei tosin ole sukupuolisidonnainen, koska voihan heteromieskin olla kateellinen ettei voi osallistua.
Eniten nauratti puutarhurin kommentti
- missä menee hellyydenosoitusten raja?
- minä en ole oikea ihminen kommentoimaan sitä
:D
Perheenisä oli mennyt oikein tarkastamaan, mitä siellä tapahtuu ja raportoi tarkasti. Vai oltiinko mukana junassa ja ukkomiestä alkoi kaduttaa ja päätettiin kertoa tarina lehdelle
Voi ei! Keskuspuistossa yllätin miehen ja naisen siinä itsessään, kun koiran kanssa lenkkeilen, olivat noloina kyllä. Olisi siis pitänyt soittaa hätäkeskukseen!!
Vierailija kirjoitti:
Ensin Perovuo, sitten tämä, täydellinen heinäkuu.
Mitä ihmeellistä on sukunimessä Perovuo?
Vierailija kirjoitti:
Nimet esiin
Taidat tahtoa puhelinnumerotkin 😉
Minäkin olen siellä nuorena kahteen on kertaan dyynien keskellä pitänyt kivaa. Mutta en sentään keskellä päivää. Eilen kävin rannalla ja olin pettynyt. Ei liikehdintää!
Voisko saada tarkemmat koordinaatit?
Kaverin puolesta kysyn.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ihme, että ne hätäkeskukset ruuhkaantuu, kun jokaisesta heiluvasta puskasta soitellaan. Siis tähän aikaan vuodesta ja näillä keleillä suhisee aika monessakin pensaassa ja rantapusikossa. Joo, julkinen seksi on kiellettyä, mutta vähän nyt nutturaa löysemmälle. Ei näitä kesäkelejä enää kauan kestä. En oikeesti jaksa ymmärtää miksi toisten luontoseksi niin pahasti korpeaa, jos sitä ei kuitenkaan missään torilla tehdä.
No nyt ei ollut kyse mistään puskista vaan avoimella rannalla perversioitaan toteuttavista hinteistä, lasten nähtävillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän minulle on tapahtunut kun ei tuokaan uutinen tuntunut miltään. Lähinnä ihmetytti isän raivostunut asenne ja se että veronmaksajien rahoja tuhlataan tuollaiseen, joka on itseasiassa yksilönvapaudellinen asia.
Isä teki toki oikein että ei tuonut perhettään katselemaan junan lätkettä.
Lapsille ei välttämättä jaksa selitellä seksiasioita sunnuntaisin iltapäivällä.
Toki olisi ainakin ollut sitten aihetta kertoa ne asiat kerralla läpi. Joskus seksiasioistakin pitää puhua lapsille. Se aika tulee kyllä joskus.
Ei minua tuollainen häiritse yhtään. Olisin itse kävellyt muualle.
Jännä miten ihmisiä järkyttää ihan mokomat asiat. Ehkä joskus parikymppisenä suoraan konservatiivisesta kodista tultua olisin järkyttynyt, mutta onhan noita asioita elämässä jo koettu ettei enää mikään järkytä.
Kiitos, kun huvitit minua kirjoittamalla "junan lätkettä". :)
Julkinen seksi on ällöttävää - tekipä sitä ihan kuka tahansa.
Yyteri on kaunis, mutta en menisi tuijottamaan kenenkään seksitouhuja tai raportoisi asiasta roskalehteen, vaan poistuisin paikalta.
Myös maksalaatikko on ällöttävää, mutta en minä siitä mene soittamaan 112.
Maksalaatikko on kuvottavaa, rusinoilla tai ilman. Fakta.
Yhtä kuvottavaa kuin homot, mutta maksalaatikot eivät sentään nussi lasten käyttämällä rannalla jättäen jälkeensä spermaa ja paskaa.
Olisin voinut olla mukana konduktöörinä.
Vierailija kirjoitti:
kaksi paria kontillaan, eihän niistä junaksi ole.
Se olikin katamaraani, hassu sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän minulle on tapahtunut kun ei tuokaan uutinen tuntunut miltään. Lähinnä ihmetytti isän raivostunut asenne ja se että veronmaksajien rahoja tuhlataan tuollaiseen, joka on itseasiassa yksilönvapaudellinen asia.
Isä teki toki oikein että ei tuonut perhettään katselemaan junan lätkettä.
Lapsille ei välttämättä jaksa selitellä seksiasioita sunnuntaisin iltapäivällä.
Toki olisi ainakin ollut sitten aihetta kertoa ne asiat kerralla läpi. Joskus seksiasioistakin pitää puhua lapsille. Se aika tulee kyllä joskus.
Ei minua tuollainen häiritse yhtään. Olisin itse kävellyt muualle.
Jännä miten ihmisiä järkyttää ihan mokomat asiat. Ehkä joskus parikymppisenä suoraan konservatiivisesta kodista tultua olisin järkyttynyt, mutta onhan noita asioita elämässä jo koettu ettei enää mikään järkytä.
Kiitos, kun huvitit minua kirjoittamalla "junan lätkettä". :)
Julkinen seksi on ällöttävää - tekipä sitä ihan kuka tahansa.
Yyteri on kaunis, mutta en menisi tuijottamaan kenenkään seksitouhuja tai raportoisi asiasta roskalehteen, vaan poistuisin paikalta.
Myös maksalaatikko on ällöttävää, mutta en minä siitä mene soittamaan 112.
Maksalaatikko on kuvottavaa, rusinoilla tai ilman. Fakta.
Yhtä kuvottavaa kuin homot, mutta maksalaatikot eivät sentään nussi lasten käyttämällä rannalla jättäen jälkeensä spermaa ja paskaa.
Miksi sä herkuttelet tällaisilla mielikuvilla, jos asia on noin yäk-yäk?
Perästä kuuluu, tuumi isukki kun häntä ei huolittu junan kyytiin mukaan.