Yyterin nakurannalla "juna"
Ilmeisesti miestenvälistä kanssakäymistä tapahtunut isommallakin joukolla. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006181714.html
Kommentit (274)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne homot ovat ihan tavallisia ihmisia kuten heter-
Niin?
Onko sinulle uusi tieto, että myös heterot harrastavat ryhmäseksiä?
Kun kyse tässä on nyt siitä, että ovat alastomana harrastaneet ryhmäseksiä julkisella paikalla!!!! Se on laissa kielletty. Siis seksin harrastaminen julkisella paikalla jo yleensäkin ja todella paheksuttavaa tollanen.
No joo, mutta toi paikka on kyllä melkein sama kuin olisi metsässä. Sitä hiekkaa ja dyynejä on siellä loputtomasti ja ihmisiä nakurannan alueella hyvin harvassa. Ei nyt siis mitenkään erityisen julkista seksiä.
Tästä sai kyllä päivän naurut. Porin juna toimii paremmin kun se Turun tuhoon tuomittu koppihissi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauratti nuo perheenisukin tarkat havainnot. Junia muodostui ja takamiehet vaihtui. Mahtoi isukilla olla tatti kovana vielä kotiin päästyäkin. Siitä tuli varmaan isukille hyvää runkkimatskua pitkäksi ajaksi :)
Joo on sillä ollut silmä kovana pidemmän aikaa. Ei ne takamiehet voi sekunnin välein vaihtua.
Kyylällä on ollut joku muukin kovana. Niin paljon homma kiinnosti. Kuten joku edellä sanoi, normaalilla järjenjuoksulla varustettu olisi kääntynyt kannoillaan ja vienyt lapset pois sieltä nakurannoilta. Odottiko hän näkevänsä nakuilevia sarasieppejä siellä vai mistä moinen "pettymys".
No eiköhän siellä nyt vasta juhlat alakkin kun muutkin halukkaat tietää missä pääsee junailemalla itsensä junaan ilmaseks, ja uutta juttua pukkaa kohta
kaikkhan sen tietää että nakurannoilla sekstaillaan. Tuttua menoa myöskin Pihlajasaaren ja Turun Ruissalon nakurannoilla.
Toi perheenisä aavisti mitä oli menossa ja halusi katsella...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauratti nuo perheenisukin tarkat havainnot. Junia muodostui ja takamiehet vaihtui. Mahtoi isukilla olla tatti kovana vielä kotiin päästyäkin. Siitä tuli varmaan isukille hyvää runkkimatskua pitkäksi ajaksi :)
Joo on sillä ollut silmä kovana pidemmän aikaa. Ei ne takamiehet voi sekunnin välein vaihtua.
Kyylällä on ollut joku muukin kovana. Niin paljon homma kiinnosti. Kuten joku edellä sanoi, normaalilla järjenjuoksulla varustettu olisi kääntynyt kannoillaan ja vienyt lapset pois sieltä nakurannoilta. Odottiko hän näkevänsä nakuilevia sarasieppejä siellä vai mistä moinen "pettymys".
Juuri näin. Mekin nähtiin yleisellä rannalla outoa liikehdintää mutta käveltiin vaan ohi, eikä soiteltu mihinkään. Ehkä se nainen vaan yritti poistaa hampaillaan punkkia miehen sukukalleuksista.
Sitten nämä nudistit vielä aina sanoo, että tähän ei liity mitään seksuaalista ja heti ollaan junassa kun silmä välttää..
Uutisankka, toimittaja tavoitteli Ruokolahden leijona-tyyppistä kesäuutista, mutta saikin homofoobikot liikkeelle.
Poliisiakin oli haastateltu, mutta heillä ei ollut tapauksesta mitään tietoa, vaikka hätänumeroon muka soitettu...
Tääkö se nyt on se kuuluisa porilainen Masaliisa?
Kun miehet panee niin naiset on vaan tiellä!
Mitähän minulle on tapahtunut kun ei tuokaan uutinen tuntunut miltään. Lähinnä ihmetytti isän raivostunut asenne ja se että veronmaksajien rahoja tuhlataan tuollaiseen, joka on itseasiassa yksilönvapaudellinen asia.
Isä teki toki oikein että ei tuonut perhettään katselemaan junan lätkettä.
Lapsille ei välttämättä jaksa selitellä seksiasioita sunnuntaisin iltapäivällä.
Toki olisi ainakin ollut sitten aihetta kertoa ne asiat kerralla läpi. Joskus seksiasioistakin pitää puhua lapsille. Se aika tulee kyllä joskus.
Ei minua tuollainen häiritse yhtään. Olisin itse kävellyt muualle.
Jännä miten ihmisiä järkyttää ihan mokomat asiat. Ehkä joskus parikymppisenä suoraan konservatiivisesta kodista tultua olisin järkyttynyt, mutta onhan noita asioita elämässä jo koettu ettei enää mikään järkytä.
No mitäs meni viemään ne lapset nakurannalle? Saa syyttää ihan itseään!!!
Vierailija kirjoitti:
No mitäs meni viemään ne lapset nakurannalle? Saa syyttää ihan itseään!!!
Niin. Kyllä tulisi tietää että on nakuranta lähettyvillä ja pitää lapset poissa sieltä!
Olikohan tuolla mukana se av-mamman mies, joka taannoin telakoitui miesten saunaillassa?
Voi h*tti... Olin siellä enkä nähnyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne homot ovat ihan tavallisia ihmisia kuten heter-
Niin?
Onko sinulle uusi tieto, että myös heterot harrastavat ryhmäseksiä?
Kun kyse tässä on nyt siitä, että ovat alastomana harrastaneet ryhmäseksiä julkisella paikalla!!!! Se on laissa kielletty. Siis seksin harrastaminen julkisella paikalla jo yleensäkin ja todella paheksuttavaa tollanen.
Ihan keskellä rantaa, kaikkien nähden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko kansa juuri marssinut sateenkaarijuhlissa liput heiluen, ja nyt ollaan yhtäkkiä pöyristyneitä.
Koko kansa ei todellakaan ole marssinut kyseisissä kulkueissa. Murto - osa. Ja saa riittää tämä h o m o vouhotus. Iljettävää.
Älä lue tätä ketjua tai tuota uutista, jos yököttää.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän minulle on tapahtunut kun ei tuokaan uutinen tuntunut miltään. Lähinnä ihmetytti isän raivostunut asenne ja se että veronmaksajien rahoja tuhlataan tuollaiseen, joka on itseasiassa yksilönvapaudellinen asia.
Isä teki toki oikein että ei tuonut perhettään katselemaan junan lätkettä.
Lapsille ei välttämättä jaksa selitellä seksiasioita sunnuntaisin iltapäivällä.
Toki olisi ainakin ollut sitten aihetta kertoa ne asiat kerralla läpi. Joskus seksiasioistakin pitää puhua lapsille. Se aika tulee kyllä joskus.
Ei minua tuollainen häiritse yhtään. Olisin itse kävellyt muualle.
Jännä miten ihmisiä järkyttää ihan mokomat asiat. Ehkä joskus parikymppisenä suoraan konservatiivisesta kodista tultua olisin järkyttynyt, mutta onhan noita asioita elämässä jo koettu ettei enää mikään järkytä.
Kiitos, kun huvitit minua kirjoittamalla "junan lätkettä". :)
Julkinen seksi on ällöttävää - tekipä sitä ihan kuka tahansa.
Yyteri on kaunis, mutta en menisi tuijottamaan kenenkään seksitouhuja tai raportoisi asiasta roskalehteen, vaan poistuisin paikalta.
Kyllä nauratti tämä uutinen. Siinä on isäpappaa vtuttanut, kun penskat on ollut mukana. Kyllä vain kakarat rajoittaa elämää, ei ole voinut mennä jarrumieheksi junaan. Ymmärtäähän tuon tuskan. Prketti sentään.
Pahinta tässä oli luonnollisesti se, että näkijä ei ollut porilainen. Jos olisi olisi ollut, niin olisiko se mainittu jutussa tai olisiko tullut koko juttua. Asun muuten kilometrin päässä Yyteristä, voisin lähteä iltakävelylle rannalle, ties mitä jännää siellä näkee, vaikka omituista liikehdintää, jota on mentävä tietysti seuraamaan tarkemmin, varsinkin jos se tapahtuu nakurannalla. Olen toki itsekin herättänyt pahennusta rannalla nuorempana, mutta ei siitä sen enempää...