Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälin ylipainoisia, koska heillä on usein sairauksia? Säälitkö sinä

Vierailija
23.07.2019 |

heitä?

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on mulla verenpaine korkealla ja tiedän kyllä, että jos laihtuisin niin sais varmaan heittää pillerit mäkeen. Mutta muuta ylipainosta johtuvaa vaivaa ei ole. Harvoin mulla on mitään perusflunssaakaan, viimeisimmästä antibioottikuuristakin on jo 5 vuotta. Silloinkin sain virtsatulehduksen, kun tapasin isom*aisen miehen ja harrastettiin pari vrk aika rajua seksiä. Huh sitä rynkytystä, mutta seuraukset kärsin ihan mielelläni :D

Isomahainen mies painoi virtsarakkoasi ja aiheutti tulehduksen?

Vierailija
42/80 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin ihmisiä, jotka käyttävät kysymysmerkkiä väärin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vakavasti sairas, johon käytän lääkitystä joka lihottaa. Säälin itseäni sairauden, en lihavuuden vuoksi.

Vierailija
44/80 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sääli. Palkanlaskijan ammatissa (useissa eri yrityksissä) olen huomannut että useimmiten saikuttavat nuoret ja hoikat. Aina ovat tuomassa lääkärintodistuksia ja jokaisessa eri diagnoosit.

Vierailija
45/80 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vakavasti sairas, johon käytän lääkitystä joka lihottaa. Säälin itseäni sairauden, en lihavuuden vuoksi.

Painoa nostavia lääkeaineita tunnetaan satakunta, mutta niistä vain muutamat lihottavat reilusti. Mikäli painonnousu mainitaan lääkkeen haittavaikutuksena, ruokavaliotaan on hyvä keventää heti hoidon alussa. Yleensä lihomisen aiheuttaa kuitenkin ruokahalun paraneminen ja liikkumisen vähenemine. Esim. psykoosilääkkeet lihottavat, koska ne lisäävät ruokahalua.

Naiset saattavat syyttää ylikiloistaan myös hormoniehkäisyä, vaikka todellinen kilojen kertymisen syy olisi yhdessä syömisen ihanuus. Hormoniehkäisy itsessään ei lihota, mutta naishormonit saattavat lisätä soluissa nestettä....

Vierailija
46/80 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luetaan säälin itseäni ja palkitsen itseäni ruualla. Ja olen niin masentunut etten jaksa liikkua.

Vierailija
47/80 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään lääke ei lihota.

Vierailija
48/80 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin, jos on tosi paljon ylipainoa ja liikkuminen vaikeaa. Tunnen myötähäpeää, jos oikein lihava tunkee suuhunsa herkkuja.

Vierailija
49/80 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kortisoni pitkinä isointa kuureina lihottaa eli kerää rasvaa vääriin paikkoihin.

Vierailija
50/80 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääli on sairautta.

Tässä sitä on tyhmin sanonta ikinä.

WT-kruunun ansaitsee.

Sääli on normaalin ihmisen yksi tunne, sairas on se, joka ei osaa tätä tuntea.

Ja tämän sanon ilman, että liittyisi mitenkään tähän ketjuun.

Vierailija
51/80 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun läskini säälivät minua, joka olen heidän keskellä.

Vierailija
52/80 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälin, jos on tosi paljon ylipainoa ja liikkuminen vaikeaa. Tunnen myötähäpeää, jos oikein lihava tunkee suuhunsa herkkuja.

En tiedä, mitä tarkoitat "herkuilla"

Mulle herkku on ravinteikas hyvänmakuinen ruoka.

Vierailija
53/80 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kortisoni pitkinä isointa kuureina lihottaa eli kerää rasvaa vääriin paikkoihin.

Nestettä se kortisoni kerää, ei rasvaa.  Enkä kyllä ymmärrä mihin sitä kortisonia pitäisikään käyttää isoina kuureina.

Vierailija
54/80 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole mitään sairauksia? Kilpirauhasen vajaus mutta se on hoidettavissa.

Mulla ei ole sitäkään. Ainoa lääke on särkylääke päänsärkyyn ja kuukautiskipuihin. Ja kävelen ja pyöräilen näin helteelläkin, vaikka hiki virtaa. Ei muutama ylikilo liikkumista estä!

Ja tuo vähänkin särkylääke olisi korjattavissa ruokavaliolla.

Typerä kommentti että menkka kivutkin lähtee  ruokavaliolla.Järki hoi älä jätä!

Vierailija
55/80 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nestettä se kortisoni kerää, ei rasvaa.  Enkä kyllä ymmärrä mihin sitä kortisonia pitäisikään käyttää isoina kuureina.

Et ainakaan lääketiedettä tunne. Kyllä se kerää rasvaa. Ja sairauksia mihin sitä käytetään, on monia.

Kukaan ei sitä huvikseen syö.

Vierailija
56/80 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääli on sairautta.

Tässä sitä on tyhmin sanonta ikinä.

WT-kruunun ansaitsee.

Sääli on normaalin ihmisen yksi tunne, sairas on se, joka ei osaa tätä tuntea.

Ja tämän sanon ilman, että liittyisi mitenkään tähän ketjuun.

Tiedätkö mikä on säälin ja myötätunnon ero? Myötätunnon ja säälin eroa ymmärtääksesi ajattele lähimmäisiäsi.  Jos sinun lapsesi uhkaisi joutua  vaikeuksiin, varmasti auttaisit häntä kykyjesi mukaan? Kun pahin on ohi, patistaisitko häntä esim. etsimään töitä, vai haluaisitko hänen makoilevan peräkammarissa kustannuksellasi maailman loppuun asti, koska maailma on niin paha paikka?

Vierailija
57/80 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pitkäaikaista kolme sairautta, kaikki laihduttamalla hankittuja.

Ja mitähän nämä mahtaa olla? Nyt oli paras tekosyy läskinä pysymiselle ikinä!

Vierailija
58/80 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kun ihmisillä on myös sairauksia esim.Krooninen paksunsuolen tulehdus jossa p...a ja veri lentää ja sitä ei muuten saa kuriin jos silläkään  aina.Ehkä on parempi ettet kommentoi kun et mistään mitään tiedä tollo.

Vierailija
59/80 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ainakaan lääketiedettä tunne. Kyllä se kerää rasvaa. Ja sairauksia mihin sitä käytetään, on monia.

Kukaan ei sitä huvikseen syö.

Kortisoni muuttaa rasvan paikkaa elimistössä. Pitkään kortisonia suun kautta käyttävillä rasva siirtyy raajoista keskivartalolle. Samoin kasvot ja niska voivat pyöristyä. Kortisoni myös lisää ruokahalua. Eli kortisoni muuttaa ihmisen muotoa ja lihottaa koska jälleen kerran ihmisen syö enemmän ja uhritutuu ettei asialle voi tehdä mitään.

t. astmaatikko ja kortisonia vuodesta -77

Vierailija
60/80 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole mitään sairauksia? Kilpirauhasen vajaus mutta se on hoidettavissa.

Mulla ei ole sitäkään. Ainoa lääke on särkylääke päänsärkyyn ja kuukautiskipuihin. Ja kävelen ja pyöräilen näin helteelläkin, vaikka hiki virtaa. Ei muutama ylikilo liikkumista estä!

Ja tuo vähänkin särkylääke olisi korjattavissa ruokavaliolla.

Typerä kommentti että menkka kivutkin lähtee  ruokavaliolla.Järki hoi älä jätä!

Ei lainkaan typerä, vaan tosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan