Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puhutteko tuhmia neidot rakastelun aikan

Vierailija
23.07.2019 |

Esim.Pane mua kovaa sill kyrväll. näin meil.M41

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano yhtään mitään.

Vierailija
2/15 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan hiljaa ja toivon että koko homma loppuis pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
4/15 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up2!

Vierailija
5/15 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin puhua ja että minulle puhuttaisiin.

Vierailija
6/15 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä puhun ja tykkäisin että mieskin puhuisi minulle, mutta on yleensä hiljaa. En tiedä tykkääkö hän siitä kun puhun tuhmia, kun ei hän seksin aikana hirveästi reagoi tai ääntele. Itse kävisin älyttömän kuumana jos hän edes vähän murahtelisi tai kehuisi minua tms. Mutta hyvä näinkin, ei meidän seksielämässä ole mitään valittamista kuitenkaan.

N37

Vierailija
7/15 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä puhun, mies ei. Saatan esim. pyytää n*ssimaan kovempaa, kerron miten hyvältä tuntuu, sanon, että just noin, n*ssi sun omaa l*tkaasi, pane mun per*ettäni, kulta joo, aaah, anna sitä.

Mies selkeästi kiihottuu, mutta itse lähinnä murahtelee kun on tulossa. Harmi ☹️

Toinen N37

Vierailija
8/15 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä puhun, mies ei. Saatan esim. pyytää n*ssimaan kovempaa, kerron miten hyvältä tuntuu, sanon, että just noin, n*ssi sun omaa l*tkaasi, pane mun per*ettäni, kulta joo, aaah, anna sitä.

Mies selkeästi kiihottuu, mutta itse lähinnä murahtelee kun on tulossa. Harmi ☹️

Toinen N37

Ihana ett puhut.Ehkä miehes kans lämpenee puheille pikku hiljaa ja alkaa itse kans puhumaa.Ite tykkään sanoo kans. Haluun nussia sua kiimapillu.Kovaa ja pohjaa. sä oot märkä ja tiukka..aah.M41

Vierailija
9/15 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up3!

Vierailija
10/15 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up4

Vierailija
11/15 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun joskus nuorena vanhempien miesten seksipuheet oli ihan liian irstaita ja kuvottavia... Nyt aikuisena naisena (40) seurustelen tällaisen vanhemman miehen (53) kanssa, ja hän heittää juuri noin likaista juttua sängyssä, enkä voisi kuvitella mitään kiihottavampaa! Itsekin tietty jonkun verran, mutta mies paljon enemmän.

Vierailija
12/15 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhu mitään, kerran pyysin että sanois jotakin mutta ei nainen keksinyt mitään sanottavaa että ei liene mielikuvitusta hänellä siihen.

Vierailija
13/15 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up5

Vierailija
14/15 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Tykkäisin puhua ja että minulle puhuttaisiin.

Sama täällä. Joskus olen ollut suhteessa naisen kanssa joka puhui ja odotti että hänelle puhutaan just siltä miltä tuntuu ja sanotaan asiat niin kuin on..

Seksi oli kerta kaikkisen avointa ...samoin puhe... molemmat kiihottui sekä omasta että toisen puheista edelleenkin muistelen tätä naista lämmöllä..

Vierailija
15/15 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up6