Ed Sheeran. En vieläkään ymmärtänyt, mikä suosion salaisuus?
Kertokaa. Keskitason laulaja. Biisit.. Nääh.
En tajua.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä olis edes Cheekin karisma, mutta kun ei edes sitä. Mutta hyvä jos joku tykkää.
Joo. Cheekhän se onkin varsinainen talentti. Timantit on ikuisii... Voi v*ttu mitä skeidaa.
Ja pointti meni ohi? :) Karismasta siis oli kyse, ei sen musasta. Vai miten sä sitten selität sen megasuosion? Ole hyvä! eri
Rahalla saa ja hevosella pääsee. Minulla polttelee muutama miltsi ylimääräistä taskuissa ja ostan niillä kaikki Cheekin keikkaliput. Osan myyn eteenpäin, osan annan erilaisina palkintoina erilaisiin kilpailuihin, osan myyn "poikaenergiayrityksille" jne. Takaan että keikka on loppuunmyyty. Lisäksi osa populasta on niin tyhmää, että kun temppuni jälkeen väistämättä tulee seuraava jättikeikka, he ostavat lippuja suu vaahdossa ihan vaan siitä syystä että edellinen keikka oli loppuunmyyty. Pitäähän nyt niin suosittua artistia mennä katsomaan. Vaikka minä loin kyseisen suosion tyhjästä.
Tätä on markkinointi ja busineksen teko 2019.
Hyvä musiikki jää elämään. Jos Cheekin kappaleita kuunnellaan vielä kolmenkymmenen vuoden päästä, sitten voimme sanoa, että siinä on elämää suurempaa sisältöä. Aika näyttää.
Tuskin mitkään tän hetken pinnalla olevista biiseistä jää elämään, niin että niitä kuunneltaisiin vielä 30 vuoden päästä. Täysin kertakäyttökamaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä olis edes Cheekin karisma, mutta kun ei edes sitä.
:D
Tällaisesta sarkasmista minä pidän :)
Se ettet sinä jotain ymmärrä, kertoo enemmän sinusta kuin niistä muista. Ja se että erityisesti haluat kertoa, ettet ymmärrä, kertoo vielä enemmän.
Minä ymmärrän hyvin hänen suosionsa, vaikken itse fanitakaan.
Mulla ei ollut vielä muutama viikko sitten hajuakaan koko hepusta, kunnes avasin television ja siellä meni dokumentti kyseisen hepun jostain Wembley keikan järjestelyistä. Katselin sitä sen verran, että kuulin minkälaista musiikkia heppu soittelee. Eihän se musiikki todellakaan minua varten ollut, enkä tiedä ihan varmasti ketä varten, mutta olihan siinä myös jotain positiivistakin. Se oli ihan aitoa oikeaa melodista elävää musiikkia, eikä mitään konetaustojen päälle mölistyä uhopuhetta.
En siis ole pahoillani, että kyseinen heppu on saanut ilmeisesti kovin paljon suosiota, kun täälläkin pari konserttia tarvittiin, vaikka ei kyseinen musiikki minua varten olekaan. Mitä vähemmän maailmassa on kusiräppiä sen parempi. Melodiselle lauletulle musiikille on aina tilaa, oli se minkälaista tahansa.
Konsertti on tuotu asuinalueiden viereen. Soundcheck issä ikkunat tärisivät ja melu oli kamala. Lapset kärsivät.
Tavallisen perheen kaksi lomapäivää meni pilalle tämän takia.
Miksi kaupungin ympäristö viranomaiset sallivat tämän konsertin??
Rahan valta ratkaisee?
Miksi konserttia ei pidetä hartwall areenalla tai jossakin muualla?
Mikä kärsimys ympäristön asukkaille!!
Ja ihan samanlainen markkinointi tämänkin Sheeranin supertähteyden kanssa. Tyhjästä luotu. Eikä sillä Sheeranin reppanalla ole edes sitä karismaa.
Vai koskiko tää tyhjästä luotu suosio pelkästään vain Cheekiä?