Ed Sheeran. En vieläkään ymmärtänyt, mikä suosion salaisuus?
Kertokaa. Keskitason laulaja. Biisit.. Nääh.
En tajua.
Kommentit (46)
Eikö Sheerankin käyttänyt jossain vaiheessa huumeita? Talentti-kisasta jäi sellainen fiilis, että pudotettiin, koska jäi huumeista kiinni.
Ilmeisesti aika monet tähdet, myös kotimaiset, käyttää jotain. Vaikka aluksi voi saada aineiden vaikutuksen alla hyviä juttuja aikaiseksi, ei sillä lopulta pitkälle pötkitä.
Mikään komeahan Sheeran ei ole, mutta todella aito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä olis edes Cheekin karisma, mutta kun ei edes sitä. Mutta hyvä jos joku tykkää.
Joo. Cheekhän se onkin varsinainen talentti. Timantit on ikuisii... Voi v*ttu mitä skeidaa.
Ja pointti meni ohi? :) Karismasta siis oli kyse, ei sen musasta. Vai miten sä sitten selität sen megasuosion? Ole hyvä! eri
Joku kirjoitti yhteen ketjuun, että Suomessa monet juontajat, näyttelijät, laulajat ym. ottavat usein vauhtia, silmät kiiluvat siihen malliin.
Taitaa olla julkkispiireissä aika yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä olis edes Cheekin karisma, mutta kun ei edes sitä. Mutta hyvä jos joku tykkää.
Joo. Cheekhän se onkin varsinainen talentti. Timantit on ikuisii... Voi v*ttu mitä skeidaa.
Ja pointti meni ohi? :) Karismasta siis oli kyse, ei sen musasta. Vai miten sä sitten selität sen megasuosion? Ole hyvä! eri
Rahalla saa ja hevosella pääsee. Minulla polttelee muutama miltsi ylimääräistä taskuissa ja ostan niillä kaikki Cheekin keikkaliput. Osan myyn eteenpäin, osan annan erilaisina palkintoina erilaisiin kilpailuihin, osan myyn "poikaenergiayrityksille" jne. Takaan että keikka on loppuunmyyty. Lisäksi osa populasta on niin tyhmää, että kun temppuni jälkeen väistämättä tulee seuraava jättikeikka, he ostavat lippuja suu vaahdossa ihan vaan siitä syystä että edellinen keikka oli loppuunmyyty. Pitäähän nyt niin suosittua artistia mennä katsomaan. Vaikka minä loin kyseisen suosion tyhjästä.
Tätä on markkinointi ja busineksen teko 2019.
Ääni on ihan kiva ja olemus viehättävä, ei siis missään määrin komea, mutta viehättävä.. Tuollainen punapäinen menninkäinen, pilkettä silmissä. Vaikken keikalle menisikään niin ei mulla kanava käänny jos radiosta kuulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahalla saa ja hevosella pääsee. Minulla polttelee muutama miltsi ylimääräistä taskuissa ja ostan niillä kaikki Cheekin keikkaliput. Osan myyn eteenpäin, osan annan erilaisina palkintoina erilaisiin kilpailuihin, osan myyn "poikaenergiayrityksille" jne. Takaan että keikka on loppuunmyyty. Lisäksi osa populasta on niin tyhmää, että kun temppuni jälkeen väistämättä tulee seuraava jättikeikka, he ostavat lippuja suu vaahdossa ihan vaan siitä syystä että edellinen keikka oli loppuunmyyty. Pitäähän nyt niin suosittua artistia mennä katsomaan. Vaikka minä loin kyseisen suosion tyhjästä.
Tätä on markkinointi ja busineksen teko 2019.
Hyvä musiikki jää elämään. Jos Cheekin kappaleita kuunnellaan vielä kolmenkymmenen vuoden päästä, sitten voimme sanoa, että siinä on elämää suurempaa sisältöä. Aika näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nykymusiikille ole muuta selitystä kuin ihmiset ovat menettäneet järkensä. Suurin osa on synteettistä musiikkia, missä toistellaan puolet biisistä yhtä tai kahta lausetta.
Vierailija kirjoitti:
Ääni on ihan kiva ja olemus viehättävä, ei siis missään määrin komea, mutta viehättävä.. Tuollainen punapäinen menninkäinen, pilkettä silmissä. Vaikken keikalle menisikään niin ei mulla kanava käänny jos radiosta kuulee.
Instassa saa hyvin tavallisen kuvan, elää perhearkea. Tuo brändi on tietenkin huippuunhiottu mainostoimistossa ja valokuvatkin on ammattilaisen toimesta otettuja selfien näköisiä.
Silti minuun uppoaa tuollainen tavallisuus. Onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nykymusiikille ole muuta selitystä kuin ihmiset ovat menettäneet järkensä. Suurin osa on synteettistä musiikkia, missä toistellaan puolet biisistä yhtä tai kahta lausetta.
En ole huomannut tuollaista. Toisaalta en kuluta musiikkia kovin paljon.
Arvaus: Ed on monille kiinnostava poikkeus popin valtavirrasta juuri siksi, kun hänellä ei ole erityistä lahjakkuutta, ei kadehdittavaa ulkonäköä, ei karismaa eikä omaperäistä musiikkia. Häntä katsellessa ja kuunnellessa tulee iisi olo ja tuntuu ettei itsekään tarvitse ponnistella eikä yrittää mitään erikoista tai vaativaa. Että riittää ihan sellaisenaan.
Ed Sheeran on kuin vähän tyhmä mutta kiltti vaimo, jonka seurassa on helppoa olla. Vrt. kaunis, lahjakas ja kunnianhimoinen supernainen.
Minusta aika tavanomaista musiikkia. Ilmaiseksi voisin mennä keikalle, jos joku sattuisi lipun tarjoamaan, mutta en minä tuosta mitään maksaisi.
Vierailija kirjoitti:
Cheekin mikä? :D
Vierailija kirjoitti:
Usein nuo tarinat on ihan tuottajien keksimiä, ainahan nuilla tähdillä on joku surkea lapsuus yms , ja sitten staraksi .
Monesti ne köyhyydessä vietetyt vuodet on paljastuneet eliittien yksityiskouluiksi ja muuta sellaista.
Edin tie tähtiin on seurattavissa täysin Youtubesta. Hyvinkin paikkansa pitävä tarina, jos viittis perehtyä, eikä vaan huudella omiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ed Sheeranilla on monia hienoja biisejä, kuten Shape of you. "I'm in love with your bodyyyyy"
Ja plagiaatti TLC:n No Scrubs-biisistä
Tää olikin uus juttu. Enpä ole ennen noin kuulovikaista mustamaalausta nähnyt! :D
Mutta sehän on selkeä juttu, että Ed käyttää paljon esim dancehall rytmejä omissa biiseissään. Vinkkinä pitäisi ymmärtää, mitä dancehall ja niiden käyttö tarkoittaa... ettet lähde puskista huutelemaan enempää potaskaas.
Oon aivan liian vanha mies, että kuuntelisin tollasta teinien poppia.
Tämä artisti ei ärsytä, mutta ei myöskään kiinnosta millään tavalla. Kuvailisin häntä ja hänen musiikkiaan hyvin mitäänsanomattomaksi. Ei herätä mitään tunteita suuntaan eikä toiseen. Kappaleensa ovat sellaisia kevyitä balladeita ja kepeää poppia, jollaista kuulee radiossakin 13 tusinassa. Täysin karismaton ihminen. Ei juurikaan jää mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä puhuttiinkin karismasta, sillä ei ole mitään tekemistä talentin kanssa. Cheekillä oli sentään karismaa, Edillä ei ole edes sitä, eikä niitä kuunneltavia biisejäkään.
Kaikki eivät tarvitse huumeita ollakseen herkkiä. Yksi viikonloppumies totesi, että sä et taida oikeasti käyttää mitään. Kun niin monet vetävät jotain ollakseen mielikuvituksellisia.
Minä olin jo syntymästä tälläinen.