Jos olisit Jumala ja loisit ihmiset, mitä tekisit toisin?
Minä ainakin loisin ihmiselle nopeamman liikkumiskyvyn ja naisille nostaisin hedelmällisyysikää. Tuleeko muita mieleen?
Kommentit (83)
Tekisin ihmisistä barbababoja. Jokainen voisi muotoutua halunsa ja tarpeensa mukaan. Voisi olla aika mielenkiintoisia kauneusihanteita. Olisi se ainakin kätevää. Ei haittaa jos unohtuu avaimet. Siitä vaan sujahtaa postiluukusta sisään.
Vierailija kirjoitti:
Tekisin ihmisistä barbababoja. Jokainen voisi muotoutua halunsa ja tarpeensa mukaan. Voisi olla aika mielenkiintoisia kauneusihanteita. Olisi se ainakin kätevää. Ei haittaa jos unohtuu avaimet. Siitä vaan sujahtaa postiluukusta sisään.
Tämä oli tosi hauska, sai hyvät naurut! Kiitos siitä.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Ekakskin jättäisin ihmiset luomatta ja duunaisin vain söpöjä kissan-ja koiranpentuja.
Mutta, jos olisi pakko, niin jättäisin pois pahuuden, lisäisin empatiakykyä.
Kauniita myös loisin heistä. Ei mitään punatukkaisia eikä lyhytkasvuisia.
Niin minusta on hassua kun me tavalliset av-mammat/papat jättäisimme pahuuden pois ihmisistä ja tekisimme söpöjä kissoja ja koiria, mutta itse jumala, joka on suurin, viisain, rakastavin ja paras, luo ihmisestä pahan.
Ja ihminen on vielä hänen omakuvansa muka. No jos ihminen on jumalan omakuva, niin jumala on sadisti, psykopaatti, ahne, itsekäs, julma ja lapsellinen narsisti.
Palvokaa vaan uskovaiset sellaista.
Jokaiselle ihmiselle äo sinne 200:aan. Jokaiselle empatiakyky, eikä mitään psykopaatti sadisteja.
Ei ihmisellä nyttekään ole mitään vapaata tahtoa lapset!
Vapaa tahto on illuusio. Ihan oikeasti! Miten ette tätä tienny?
Miesten testosteronitasot huomattavasti alemmiksi, niin aggressiot vähenisivät, samoin jatkuva seksin perässä juokseminen.
Jos olisin jumala, joka voisi luoda ihmisen, niin ihminen olisi mikroskooppisem pieni hiukkanen, joka vain leijailisi, eikä ikinä keksisi mitään.
Laittaisin pelivehkeet vähän helpompaan paikkaan.
Syöpäsolujen muodostumisen ja kehitysvammaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Narsistit kuolisi nuorena.
Eikö olisi parempi, että niitä ei syntys ollenkaan?
Tekisin ainakin hyvin selväksi oman olemassaoloni ja tahtoni, jotta siitä ei tarvitsisi ihmisten sotia keskenään. Pelkkä uskominen ilman todisteita on muutenkin harvinaisen typerää, silloin ei kykene erottelemaan faktoja fiktiosta.
Vapaan tahdon säilyttäisin, koska en haluaisi mitään robotteja. Palkitsisin ihmisiä sen perusteella, miten he kohtelevat toisiaan, eläimiä ja planeettaansa, enkä sen perusteella että kukaa osaa palvoa minua parhaiten. Vähemmän narsistinen jumala siis.
Jumalan väitetään luoneen ihmiset omaksi ilokseen ja huvikseen joten jättäisin ihmiset kokonaan luomatta ja huvittelisin mieluummin katselemalla kissanpentujen leikkiä ja temmeltämistä.
Miehet eivät eläisi koskaan yli 21-vuotiaiksi ja tekisin naisista viisikertaa miehiä älykkäämpiä ja laumaa johtavia lajin edustajia, kun taas sitten miehille antaisin orjan aseman ja määräisin tottelemaan naisia kaikessa.
3 sukupuolta, selkeä mies, selkeä nainen ja selkeä kolmas joka valitsee itse sen mukaan miten asian kokee.