Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen joka on olevinaan tosi sosiaalinen ja paljon on tuttavia, mutta nämä eivät käy kuin kääntymässä hänen elämässään?

Vierailija
23.07.2019 |

Olen miettinyt lapsuudenkaveriani joka on ihmistyyppinä paikoin varsinkin nyt vanhemmiten todella raskas (juoruilee, katsoo itsensä etuoikeutetuksi jne) että mistä hän repii aina uusia tuttavia. Kovasti hehkutetaan milloin ketäkin naapuria, vanhempainyhdistyksen jengiä tai uutta harrastusporukkaa. Mutta nyt tajusin että eivät nämä ihmiset pysy hänen elämässään! Ne tuttavat vaihtuvat ihan jatkuvasti joista iloitaan milloinkin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä asia sinulle kuuluu? Sosiaalisena ihmisenä hän tutustuu helposti muihin ja luo verkostoa. Kaikki eivät välttämättä halua mistään yhdistysporukasta syvällisempää ystävyyttä. Toisaalta voihan hän itsekin kärsiä sen takia, että aikuisiällä on saanut vain pintapuolisia tuttavuuksia ja lapsuudenkaverikin vain pohtii hänen asioitaan vauvapalstalla.

Vierailija
2/9 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä asia sinulle kuuluu? Sosiaalisena ihmisenä hän tutustuu helposti muihin ja luo verkostoa. Kaikki eivät välttämättä halua mistään yhdistysporukasta syvällisempää ystävyyttä. Toisaalta voihan hän itsekin kärsiä sen takia, että aikuisiällä on saanut vain pintapuolisia tuttavuuksia ja lapsuudenkaverikin vain pohtii hänen asioitaan vauvapalstalla.

Olen itse tosi kyllästynyt hänen käytökseensä nykyään, monia syitä tähän. Yhdessä ketjussa pohdittiin miksi joku ystävä ottaa etäisyyttä ja se sai miettimään tätä johon itse ottaisin etäisyyttä ketjussa mainituista syistä. Saa kai täällä palstalla ihmissuhteita pohdiskella kun ei kukaan ole tunnistettavissa kuitenkaan. Ihme syyttelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tosi kyllästynyt hänen käytökseensä nykyään, monia syitä tähän. Yhdessä ketjussa pohdittiin miksi joku ystävä ottaa etäisyyttä ja se sai miettimään tätä johon itse ottaisin etäisyyttä ketjussa mainituista syistä. Saa kai täällä palstalla ihmissuhteita pohdiskella kun ei kukaan ole tunnistettavissa kuitenkaan. Ihme syyttelyä.

Hanki elämä. Vaikka sitä yhdistystoimintaa ei tarvi pohtia turhanpäiväisyyksiä ja voit rauhassa ottaa ystävääsi etäisyyttä.

Vierailija
4/9 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki elämä. Vaikka sitä yhdistystoimintaa ei tarvi pohtia turhanpäiväisyyksiä ja voit rauhassa ottaa ystävääsi etäisyyttä.

Tunnetko kenties piston sydämessäsi vai miksi otat kirjoitukseni noin henkilökohtaisesti?

Vierailija
5/9 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko kenties piston sydämessäsi vai miksi otat kirjoitukseni noin henkilökohtaisesti?

Ei oikeastaan mitään syytä. Yhdistyksissä toimin kyllä ja koen että elän ihan omaa elämääni en ystävien. En kuitenkaan pidä itseäni hirveän sosiaalisena sosiaalisesta työstä ja harrastuksista huolimatta. Viihdyn varsin hyvin yksinkin oman elämäni puitteissa, niin että jos toisten elämä alkaa ärsyttää etsin muuta ajateltavaa.

Vierailija
6/9 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se epäilyksiä herättää jos ei saa ketään pidettyä. Anoppini liehuu kaikki kotikaupunkinsa rouvakerhot ja saattaa kirjastostakin bongata uuden ystävättären kahvittelemaan.Kukaan ei kuitenkaan pysy ja syy on ilmiselvä: hän alkaa heti ruotia toisen elämää ja pamauttelee mitä vaan.

Vierailija
7/9 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sosiaalinen tarkoita sitä, että olisi läheisiä ystävyyssuhteita. Sosiaalinen tarkoittaa sitä, että tutustuu helposti ihmisiin ja viihtyy ihmisten seurassa. Se seura voi vaihdella vaikka joka ainoa tapaamiskerta. 

Vierailija
8/9 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein on niin, että ääri-ekstrovertit ei kaipaa mitään syviä pysyviä ihmissuhteita vaan kunhan ihmisiä ja seuraa on aina ympärillä niin he ovat tyytyväisiä. Eikä se haittaa vaikka ne ihmiset vaihtuisivat. 

Vierailija
9/9 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö tunnetaankohan me sama henkilö?

Hänestä jää todella ahdistunut ja paha olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi