Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanoa saiturille, pihille ihmiselle?

Vierailija
23.07.2019 |

Ystäväni uusi miesystävä.
On mietittykin miksi hänellä ei ole kavereita.
Tulee pippaloihin juomaan muiden juomat ja polttamaan muiden röökit.
Ei ikinä tuo itse mitään mukanaan syömisiä tms. tai jos tuo piilottelee niitä autossa ja käy sieltä vain itselleen hakemassa. Syö kaverin jääkaapin huolella tyhjäksi, eikä tunne mitään tarvetta tuoda sinne tilalle mitään.
Yllättää kuitenkin välillä tarjoamalla jotakin, mutta se liittyy aina johonkin sellaiseen, että hänellä on oma lehmä ojassa.
Miten sanoa muuten niin mukavalle ihmiselle, että sillä on yksi maailman vihatuimmista tavoista/ongelmista? Ja voiko tuollainen muuttua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisko vaikka toi klassinen, eli kasvatat selkärangan ja sanot ihan suoraan?

Vierailija
2/4 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota toisten juomia. Siten kun on kyse kaverin jääkaapista sinun on siihen vaikeampi puuttua jos kaveri kerran antaa syödä oman jääkaapin sisältönsä tyhjäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuttua, pahemmaksi vain menee.

Mun ex oli tuollainen ja ainut mitä kadun on että en heivannut sitä aiemmin.

On sellainen sanonta kun takers ja givers, ja tää äijä on selvä taker. Aina valmiina ottamaan muilta vastaan kaikkea mutta ei halua itse antaa kenellekään mitään. Kyse ei ole pelkästään rahasta vaan tietynlaisesta itsekkyydestä.

Vierailija
4/4 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon, miä Ap kuvasit on jo muutakin kuin "vain"piheyttä ja nuukailua vaan toisten ihmisen hyväksikäyöä ja heiltä jollei vielä varasamisa, niin näpsiämistä. - Minusta tuollaisen toiminnan voi katkaista hyvinkin suoraviivaisesti, tyyliin ilmoittaa, että herran olsi syytä siirtyö ulkoruokintaan ja ymmärää, että jos haluaa saada niin on oisinaan myös pakkoantaa.  Kyse ei ole"vain" rahasta vaan paljossa myös hänen röyhkeästä isekkyydestä, jota ei tarvise hyväksyä.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi