Kokemuksia raskauden aikaisesta isyystestistä?
Ennen kuin kehotatte olemaan jakamatta tavaraani, olen tulevan lapsen mahdollinen isä. Puolisollani oli syrjähyppy samoihin aikoihin kuin lapsi sai alkunsa, ja nyt ei ole varmuutta onko vauva minun vai tämän toisen.
Tässä olisi vielä kuukausia aikaa syntymään, ja tämä epätietoisuus ei ole kovin mukava tunne. Puolison kanssa oltu vuosia yhdessä ja avioliitossa, ja olin innoissani lapsen saamisesta. Kysyisin onko kenelläkään kokemuksia esimerkiksi tuosta EasyDNA:n tarjoamasta testistä? Vievätkö vain rahat vai saako sieltä oikeaa tietoa? Mitään juttua en löytänyt, ja sivusto sekä ulkomaiset arvostelut eivät vakuuttaneet.
Tässä kohtaa en enää tiedä olisiko parempi tietää heti vai odottaa muutama kuukausi. Virallinen THL:n testi tehdään joka tapauksessa.
Kommentit (3)
Se jättäminen monimutkaistuu jos lapsi onkin minun. Käsittelen sen syrjähypyn ja luottamuksen menettämisen myöhemmin, nyt kiinnostaa vaan se kenen se lapsi on.
Nostetaanpa aihetta. Onko tosiaan näin että tuollainen on huuhaata? Terveystalo ilmeisesti tarjoaa ainakin NIPT-tutkimusta, mutta chatin aspa ei sanonut isyyden tunnistamisesta oikein mitään. Lisäksi viikoilla 11-13 olisi ollut parasta tehdä tutkimus, ja tuon yli ollaan jo...
Jätä se sika ja kiistä isyys niin saat ilmaisen testin.