Luetellaan ärsyttäviä/typeriä sanoja tai sananmuunnoksia! Minä aloitan:
Minulla tulee mieleen klassinen etupylly, ja suomennos drone sanasta: drooni. Jotkut kutsuvat suihkussa käymistä suihkelissa käymiseksi. Tämä on ehkä ärsyttävin! Mitä teillä tulee mieleen?
Kommentit (93)
Sanni16kerava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lastenrattaat! Ne on vaunut eikä mitkään hemmetin rattaat! Lastenrattaat kuuluu varmaan leluauton vaidelaatikkoon!
Lastenvaunut ja rattaat on kaks eri asiaa... daiju.
No kerropa mikä ero niillä on?
Vierailija kirjoitti:
Juksa/juksu jugurtista...
Aivan naurettava!😂
Vierailija kirjoitti:
Sanni16kerava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lastenrattaat! Ne on vaunut eikä mitkään hemmetin rattaat! Lastenrattaat kuuluu varmaan leluauton vaidelaatikkoon!
Toisessa istutaan ja toisessa ollaan makuulleen. Tämän tiesi kertoa sinulle 44-v isä. Vauvat ovat siellä vaunuissa ja vähän isommat istuu rattaissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni16kerava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisessa istutaan ja toisessa ollaan makuulleen. Tämän tiesi kertoa sinulle 44-v isä. Vauvat ovat siellä vaunuissa ja vähän isommat istuu rattaissa.
Nykyajan nuoret on kyllä kuutamolla ihan kaikesta, onneksi me varttuneemmat tiedämme kaikki jutut.
Tavan eli tavallinen, kuulostaa mun korvaan niin vajaalta (ja sitähän se onkin kun kirjaimia pudotettu pois).
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvo.
MeToo
Vierailija kirjoitti:
Tavan eli tavallinen, kuulostaa mun korvaan niin vajaalta (ja sitähän se onkin kun kirjaimia pudotettu pois).
Samoin esim. Laittaan (laittamaan) ja muut vastaavat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvo.
MeToo
Onpa egoistista! Miten ois kommariversio wetoo?
*Jumpata*
Tämä projekti vaatii vielä jumppaamista ennenkuin saadaan se maaliin.. Näin puhuu nuori yrityskonsultti vanhoille pieruille, jotka ei tajua sanaakaan 😃
Heittää protskut tötteröön - eli mies laukeaa naisensa vaginaan
Heittää sammakot syyläriin - eli mies laukeaa kumppaninsa suuhun
Etuveitikka
Jortikka
Pimpula
Pimpsesteri
Peräkontti (takapuolesta)
Tunkea kampiakseli peräkontin puolelle (harrastaa anaaliseksiä)
Kullichsen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vttu on tämä Temptation island sarjassa viljelty ”veetto-oikeus” tms. jolla estettiin jonkun lempparisinkun putoaminen? Mulle se ei sanana aukea yhtään, niin ärsyttävä sanakin!
Kyseessä veto -oikeus, mutta lausutaan joskus veetto-oikeudeksi. Termi opetettiin peruskoulussa historian tunnilla yläasteella. Olisit ollut silloin kuulolla.
Pitäisikö Suomen liittyä Naattoon?
Epämukavuusalue
Otatko sä kopin tästä?
Poonus, veetto, Mynssen ja Naatto.
Tytöt lähti kylille jakamaan rasiaa.