Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömiä yms haukutaan, mutta alinta kastia ovat nämä vakityössä olevat SARJASAIKUTTJAT! Hehän teettävät työnsä muilla!

Vierailija
22.07.2019 |

Siis nämä ”muka” sairaat saikuttajat, jotka oikeasti eivät halua tehdä töitä ja saikuttavat aina eri syistä.

Jos on 20 työntekijää niin 1-2 on näitä saikuttajia.

Alinta kastia.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua aina ihmetyttää, kun aikuiset ihmiset usein saikulla "mahataudin" vuoksi. Itselläni ei ole ollut vatsatautia sitten ala-asteaikojen... Onko kuinka yleistäkin, että aikuiset oikeasti sairastavat usein mahatauteja? Itselläni ei ole lapsia, joilta saada tartuntoja heidän yleisistä taudeistaan, mutta olen työskennellyt lasten parissa säilyen ihan terveenä pitkiäkin aikoja. Ehkä kerran vuoteen joku flunssa tai nielutulehdus ollut.

Voi kuule kyllä voi sairastua mahatautiin jos oikein huono tuuri käy. Omalle kohdalle osui kahdesti vuoden aikana. Vaikka oma hygienia on kunnossa, ei se kaikilla ole ja äkkiäkös se pöpö pääsee juhlimaan uudessa uhrissa.

Vuodesta toiseen aina yhtä huono tuuri? Useamman kerran vatsataudissa? Useimmiten vatsatauti iskee vielä -kuinkas muuten kaan kuin maanantaiaamuna! Ja a samalla työpaikalla useampi yhtä huonotuurinen? Joopajoo.

Mahatauti on krapula tai kuukautiset. Kumpikaan ei ole hyväksyttävä syy olla pois, vaikka jälkimmäisen ehdottomasti kuuluisi olla. Itsekin olen menkkojen takia melkeinpä sen kerran kuussa pois töistä.

Sama. Harkitsen jopa jo pelkästään keikkatyötä, jotta voin rauhassa kärsiä kuukautiset kotona ilman, että tarvitsee potea asiasta vielä huonoa omatuntoa.

Moniko haluaa työpaikalle työntekijän, joka huutaa kivuissaan, oksentelee ja vatsa sekaisin kivun takia?

Vierailija
62/65 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla kannattaisi myös miettiä mikä on vialla työpaikassa, jos saikuttajia on paljon. 

Jos työ on kivaa ja hyvä ilmapiiri, töihin menee mielellään eikä tarvita turhia saikkuja.

Tämä on kaunis ajatus, ja varmasti monilla aloilla asia onkin näin. Mutta kyllä se on vaan niin, että etenkin vähemmän koulutetuilla ihmisillä (tämä omakohtainen kokemus, en väitä että pitäisi aina paikkansa) työmoraali saattaa vaan olla todella huono. Vaikka työpaikalla on kivaa, niin kivempaa on lähteä kavereiden kanssa päivöristeilylle Tallinnaan esimerkiksi.

Mulla on tästä ihan päinvastainen kokemus. Meidän duunissa ne pari pahinta ja selvästi väärin perustein saikuttajaa ovat akateemisia naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaikeahoitoinen astma ja jokainen flunssa menee keuhkoihin. Ei siis välttämättä tule kuumetta lainkaan mutta en ole silti työkykyinen. Aina on määrätty saikkua lääkärin/hoitajan toimesta. En yksinkertaisesti ole työkykyinen kun hengitys rohisee ja vinkuu, pelkästään lähikaupassa käyminen hengästyttää todella paljon. Mielelläni tämän paskan keuhkosairauden luovuttaisin kenelle hyvänsä ja olisin perusterve. Ja joo, vituttaa ne jotka tulevat töihin flunssiaan tartuttamaan. Olisitte edes ne pari ensimmäistä räkäisempää päivää pois. Ja yskikää hihaan ja peskää kätenne kunnolla. 

Vierailija
64/65 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uteliaisuudesta kysyn, kuinka usein nämä saikuttajat ovat poissa?

Voiko olla mahdollista, että ovat oikeasti sairaita?

Ei kokonaista kuukautta töissä ja viikotkin on harvassa.

Vierailija
65/65 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän