Olen 40-v, katselen 10 v. vanhojen etelänmatkan bikinikuvia
Voinko enää saavuttaa sitä kroppaa?
10 kg vähintään, selluliititön.
Jos painan, jääkö jäljelle ryppyinen ja muhkurainen rusina?
Mitä pitää tehdä, jotta a) pääsen samoihin iltoihin, b) selluliitti tasoittuu ja c) ettei rypisty kurtuksi?
Kommentit (10)
no et sä saa kolmekymppisen kroppaa, mutta paremman nelikymppisen kropan saat kyllä.
Olen 44 ja paremmassa kunnossa kuin 20 vuotiaana. Jolloin olin lihava.
Nuortahan meistä ei enää saa, mutta hyväkuntoisia ja ihan hyvännäköisiä kuitenkin.
Jos nahka roikkuu, säästät ja korjautat asian.
Itsellä pikku ryppy lean alla, ja toinen vatsassa, käyn hoitamassa ne syksyllä kuntoon.
Laihdutettu liikunalla ja ruokaympyrän avulla +20kg.
Laihdutin 42-44 vuotiaana 40 kiloa. Ilman liikuntaa, pelkällä ruokavaliolla. Ei ole mitään ihmeempiä nahan roikkumisia jäänyt. Raskausarpia toki ympäriinsä siitä kun aikoinaan nopeasti lihoin. En silti näytä samalta kuin nuorena toki, tissit on riipahtaneet tyhjiksi pussukoiksi ja peppu litistynyt lattanaksi. Eipä nuo minua niin haittaa, ei ole ulkonäkö itselleni enää tässä iässä kovin tärkeä asia.
Valitettavasti kudokset veltostuvat ja 40v kroppa ei ole samanlainen kuin 30- vuotiaana. Tietysti kannattaa kunnon ja toimintakyvyn takia treenatakin, mutta nämä kommentit ” olen paremman näköinen, kuin suurin osa 10v nuoremmista” kertoo vain henkilön omasta narsismista ja epärealistisesta kehonkuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti kudokset veltostuvat ja 40v kroppa ei ole samanlainen kuin 30- vuotiaana. Tietysti kannattaa kunnon ja toimintakyvyn takia treenatakin, mutta nämä kommentit ” olen paremman näköinen, kuin suurin osa 10v nuoremmista” kertoo vain henkilön omasta narsismista ja epärealistisesta kehonkuvasta.
Niinpä. Varsin hyvältä voi näyttää nelikymppinenkin, mutta ei paremmalta kuin sama henkilö olisi ollut 10 vuotta aiemmin, samalla treenillä. Kyllä noissa huippumalleissakin, joita on välillä poseerannut 40 v:nä uikkareissa, on selvä ero kroppaan nuorempana, vaikka edelleen on hyvän näköisiä.
Mirä så 10-vuotiaiden kuvia katselet. Sellaista kroppaa et saa, kuka edes haluaa?
https://i.dailymail.co.uk/i/newpix/2018/06/27/22/4DB26AD000000578-0-ima…
Onhan niitä hyväkroppaisia vanhempiakin naisia, mikähän sen määrittelee, hyvät geenit?
Treeniä eri muodoissa. Kyykkyjä, aerobickista liikkumista, hölkkää, pyöräilyä. Selluliitista on vaikea päästä eroon mutta suosittelen kuivaharjausta.