Miltä ihastuminen tuntuu?
Kommentit (22)
Minulla se menee about näin:
Jos pidän jotain miestä viehättävänä, ihanana ja mielenkiintoisena, alan jännittää hänen lähellään. Tuntuu, että aika hidastuu. Tai oikeastaan, että aika nopeutuu ja minä hidastun. Pidän kyseistä ihmistä vaan supermahtavana ja toivon enemmän kuin mitään, että hän pitäisi minusta takaisin.
Tilanteesta riippuen toimin. Sinkkuna pyrin olemaan parhaimmillani ja ihastumaan sinkkumiehiin. Jos ihastun varattuun niin en tee mitään paitsi ihailen etäältä. En myöskään halua, että varattu ottaisi minuun erityisempää kontaktia varattuna koska en halua ihmistä, joka on taipuvainen loukkaamaan muita. Pitää olla luotettava ja rehellinen. Ja jos olen itse parisuhteessa niin pyrin välttämään muihin ihastumista ja keskityn omaan parisuhteeseeni ja sen parantamiseen.
Ihastuminen tuntuu jännittävältä, ei erityisen hyvältä tai pahalta vaikka ihastuksen kohde vaikuttaa hyvältä. Pakkien saaminen tuntuu pahalta, ihastuksen vastaaminen tunteisiisi tuntuu hyvältä ja rakastuminen ihanalta.
Mulla tulee voimakas lämpö rinnan alueelle ihastukseni ollessa läsnä ja vatsassa räpyttelee perhoset. Epävarmuus iskee, miten toimisi ettei vain mokaisi/tekisi jotain noloa hänen edessä.
Ensiksi äärettömän hyvältä, mutta kun sieltä omista kuvitelmista tulee alas tajuttuaan ettei miestä kiinnosta, sydän särkyy, haluaisin vajota maan alle, alan vihaamaan itseäni, vajoa epätoivoon ja masennun sängynpohjalle.
N25
Kuten tuo yksi pelkoinen tuolla sanoi niin tuntuu pahalta ja pettymys siitä aina seuraa.
Pää menee sekaisin ja päässä ei ole mitään muuta kuin se nainen, nainen joka pistää pelit pystyyn ja alkaa leikkimään miehen tunteilla. Olen niin kyynistynyt että en enää edes ihastu ja mulla on näin hyvä olla. Olo on tasainen ja mukava. Naiset aiheuttaa psykoosimaisen olon missä ei nukuta ja ole nälkä.
Mun elämäni ihastus torjui minut ja otti uudestaan myöhemmin yhteyttä. Olin hyvin toiveikas, ehkä meistä tulisi jotain tällä kertaa? Kävimme treffeillä ja tunsin melkein inhoa tätä naista kohtaan. Kaikki oli muuttunut. Minä en enää tuntetun tunteita ja himoa tätä naista kohtaan. Hän oli muuttunut etäiseksi minulle, vieraaksi ihmiseksi kenen kanssa en näe tulevaisuutta. Todellakin joka miehellä on limittinsä.
Sääli sinänsä, olisin antanut hänelle kaikkeni.
Vierailija kirjoitti:
Ensiksi äärettömän hyvältä, mutta kun sieltä omista kuvitelmista tulee alas tajuttuaan ettei miestä kiinnosta, sydän särkyy, haluaisin vajota maan alle, alan vihaamaan itseäni, vajoa epätoivoon ja masennun sängynpohjalle.
N25
Nänänänänä
nänänänänä
nänänänänä
jännäää miees!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
Nänänänänä
nänänänänä
nänänänänä
jännäää miees!
Ihastun kylläkin niihin kiltteihin ja kunnollisiin miehiin. Nytkin olen sydän särkyneenä yhdelle sellaiselle :(
N25
Aika hirveetä luettavaa. Ehkä en edes halua ihastua kehenkään. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuten tuo yksi pelkoinen tuolla sanoi niin tuntuu pahalta ja pettymys siitä aina seuraa.
Pää menee sekaisin ja päässä ei ole mitään muuta kuin se nainen, nainen joka pistää pelit pystyyn ja alkaa leikkimään miehen tunteilla. Olen niin kyynistynyt että en enää edes ihastu ja mulla on näin hyvä olla. Olo on tasainen ja mukava. Naiset aiheuttaa psykoosimaisen olon missä ei nukuta ja ole nälkä.
Mun elämäni ihastus torjui minut ja otti uudestaan myöhemmin yhteyttä. Olin hyvin toiveikas, ehkä meistä tulisi jotain tällä kertaa? Kävimme treffeillä ja tunsin melkein inhoa tätä naista kohtaan. Kaikki oli muuttunut. Minä en enää tuntetun tunteita ja himoa tätä naista kohtaan. Hän oli muuttunut etäiseksi minulle, vieraaksi ihmiseksi kenen kanssa en näe tulevaisuutta. Todellakin joka miehellä on limittinsä.
JÄÄNNNNNÄNAAAAINEEEEEN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JÄÄNNNNNÄNAAAAINEEEEEN
Kaikki naiset on jänniä. Ei kilttejä naisia ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
Nänänänänä
nänänänänä
nänänänänä
jännäää miees!
Ihastun kylläkin niihin kiltteihin ja kunnollisiin miehiin. Nytkin olen sydän särkyneenä yhdelle sellaiselle :(
N25
No kerroppas tästä kiltistä miehestä niin katsotaan. Minkälainen hän on?
Suomi24:llä on Ihastuminen-palsta.
Ihanalta se tuntuu! Koko elämä on yhtä juhlaa, pehmeää pumpulia joka tuoksuu mystiseltä testosteronilta. Tunnen itse aivan helvetin ihanaksi ihmiseksi ja näen ihastukseni yhtä mahtavana tyyppinä.
Paskaa jos se tunne lopahtaa, silloin ei mikään tai kukaan auta.
Ihastuminen tuntuu ihanalta ja kamalalta. Tuntuu, että sydän räjähtää. Jännittää, hymyilyttää, naurattaa. Pelkään, että vaikutan ihan hölmöltä. Menen sanoissa sekaisin, punastelen.
Toisaalta se on kamalaa. Toinen on mielessä jatkuvasti ja mä pelokkaana ihmisenä en uskalla tehdä aloitetta. Suren sitä, että mitään ei tule koskaan tapahtumaan ja toivon, että ihastuminen menisi ohi.
Pahinta on se, että olen nainen ja pidän naisista, eikä kukaan tiedä. Ihastun aina heteroihin ja olen itsekin tyttömäinen.
Ei ole kamalaa ! Se on todella ihanaa, ihana tunne kun tietää että jossain on olemassa ihminen joka tykkää myös minusta niinkuin minä hänestä <3 Ihana tunne olla jollekin niin tärkeä ja aina kun nähdään ihastukseni kanssa, on kummallakin se ihana pilke silmäkulmassa. Olen ihastunut ja ......rakastunut nainen :)
Älä ainakaan varattuun ihastu. Varoittavia esimerkkejä voi lukea tuolta
https://www.vauva.fi/keskustelu/3513849/ihastunut-varattuun
Se tuntuu takuulla samalta ku ois päässy löysät pöksyyn. Itsellä lämmin tunne ja luulee, että toiset ei haista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee voimakas lämpö rinnan alueelle ihastukseni ollessa läsnä ja vatsassa räpyttelee perhoset. Epävarmuus iskee, miten toimisi ettei vain mokaisi/tekisi jotain noloa hänen edessä.
Tämä kuvasi täysin minunkin tuntemuksia. Tulee jotenkin sellainen levoton olo eikä oikein tiedä miten sitä olisi.
Ja jep. Ruokahalu menee.
Tuntuu äärimmäisen pahalta. Se ihminen on suunnilleen koko ajan mielessä jollain tasolla, sen seurassa on mukava olla, mutta samalla tiedostaa sen, että kaikki kuvitelmat ovat liian hyvää ollakseen totta.
Luojalle kiitos, etten ole ihastunut hetkeen.
Terveisin Naispelko26