Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko käytökseni tässä tilanteessa oikein?

Vierailija
22.07.2019 |

Eräs nainen siis imetti julkisella paikalla ilman peittelyä, joka ei siis millään tasolla minua haittaa. 2-vuotias tyttäreni kuitenkin sattui huomaamattani katsomaan naista pidemmän aikaa ja nainen kysyi tytöltä, että v*tt*akos kyttäät siinä. Tietenkin puutuin tilanteeseen ja sanoin, että lapseni ei oikeastaan tehnyt mitään väärää ja että jos oikeasti haluaa välttyä katseilta niin voisi mennä syrjempään. Sitten nainen haukkui minua idiootiksi ja jankkasi imetyksen luonnollisuudesta. Lopulta sanoin että voitaisiin ottaa mittaa toisistamme ulkona ja että voi olla että hänen lapsensa jää ilman äitiä. Lähtiessäni syljin vauvan päälle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok.

Vierailija
2/7 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tämä on, mutta haluan silti kertoa oman tarinani. Istuin kerran ostoskeskuksessa imettävää äitiä vasta päätä ja aloin ottamaan kuvia. Eihän hän siitä pitänyt mutta kerroin että julkisella paikalla saa kuvata. Eli tympii nämä koska mä voin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi vaikutit asialliselta, mutta tekstin loppuun luettuani voin sanoa molempien osapuolten olevan sekaisin.

Vierailija
4/7 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙄 no oikeesti et sanonut ja tehnyt noin

Vierailija
5/7 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimit täysin oikein.

Vierailija
6/7 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mutta korrekti käytös olisi edellyttänyt myös takakiertopotkua mamman päähän. Saat kuitenkin 4/5 pistettä hyvästä yrityksestä.

Vierailija
7/7 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai muistit suhista?