Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen...olet kaunis

Vierailija
22.07.2019 |

99% naisista ovat kauniita. Naiset te turhaan vähättelette itseänne. Te kyllä kelpaatte. Jotkut miehistä vain ovat idiootteja, kun arvostelevat teitä. On vain erilaisia vartaloita. Toinen tykkää laihasta ja toinen pullukasta.
Mietitkö sinä, ettet kelpaisi miehille?

Sitten on se puoli, miten miehet suhtautuvat teihin. Miten he käyttäytyvät teitä kohtaan. Arvostus, huomioiminen, kehuminen, ym.

Kake

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus miettinyt, mutta en enää. Nykyään menen aivot edellä ja katson missä seurassa liikun. Niin helppoa se on. Jos joku ihana tykkää ja sama toisin päin, niin asiat on loistavasti :) Seksi ei oo pahan mielen arvoista.

Vierailija
2/10 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole miettinyt, olen tiennyt aina että suurinta osaa miehistä viehättää nainen kuin nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan kelpaavat kun ei kaikki miehet saa sitä 20v. missiä.

Vierailija
4/10 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kelpaaminen" ei kyllä riitä, jos on suhteessa. Pitä olla tunteita ja ne näkyy, jos niitä on. Exmiehelleni kelpasin juuri ja juuri. Nykyisen kanssa on jotain ihan muuta ja hyvä niin :)

Vierailija
5/10 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehille nyt kelpaa lähes mikä vaan. Asetankin itse itselleni niitä paineita, en siis kelpaa itselleni. Tämä on se naisen elämän dilemma.

N33

Vierailija
6/10 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miehille nyt kelpaa lähes mikä vaan. Asetankin itse itselleni niitä paineita, en siis kelpaa itselleni. Tämä on se naisen elämän dilemma.

N33

No tämä nyt selvensikin vähän tätä dilemmaa.

AP-Kake

Vierailija
7/10 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kehumisen kanssa on niin, että sitä oppii vasta ajan kanssa. Arjessa usein unohtuu se, kuinka ainutlaatuisen ihmisen kanssa on naimisissa - ihmisen , joka rakastaa sinua ja toimii kuin olisitte yksi olento. Tämä meinaa usein unohtua ja katsellaan kaikenlaisia naisia ja mietitään millaista mahtaisi olla tuon ja tuon kanssa. Oma puoliso on kuitenkin paljon enemmän, kuin hyvännäköinen vartalo tai ystävällinen olemus jne. Siksi kehu on aina paikallaan kun se tulee sydämestä. Amen.

Vierailija
8/10 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N33

No tämä nyt selvensikin vähän tätä dilemmaa.

AP-Kake

Eikös vain olekin monimutkaista tämä naisten elämä! Enkä ole mikään rumilus edes, mutta jotenkin en osaa katso tyytyväisenä itseäni. Aina toivon että jokin olisi toisin. Ainoa hetki jolloin olen ollut tyytyväinen ulkomuotooni, on ollut raskaana ollessa. Silloin olin mielestäni kaunis.

Vierailija
9/10 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kehumisen kanssa on niin, että sitä oppii vasta ajan kanssa. Arjessa usein unohtuu se, kuinka ainutlaatuisen ihmisen kanssa on naimisissa - ihmisen , joka rakastaa sinua ja toimii kuin olisitte yksi olento. Tämä meinaa usein unohtua ja katsellaan kaikenlaisia naisia ja mietitään millaista mahtaisi olla tuon ja tuon kanssa. Oma puoliso on kuitenkin paljon enemmän, kuin hyvännäköinen vartalo tai ystävällinen olemus jne. Siksi kehu on aina paikallaan kun se tulee sydämestä. Amen.

Olet ihana <3 Kiitos näistä sanoista, vaikka et varmaan ole mun mies.

Vierailija
10/10 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoinen "hapitus" ja kaikki ulkoiset seikat eleet, puhe, käytös, ym. herättää tunteita. Kaikki nämä seikat joko sytyttää tai ei sytytä meissä seksuaalista virettä.

Sitten on ne asiat, jotka eivät heti näy päälle päin. Tunteet, äly, viisaus, elämänkokemus, arvot, ym.

Kaikki nämä yhdessä muodostavat sen naisen kauneuden, vetovoiman ja seksuaalisuuden.

Kake

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän