Poikani haluaisi harrastaa alamäkipyöräilyä. Nyt olisi toiveissa siis pyörä. Pojan toivepyörän hinta on kaupassa 3000e mutta löysin torista käytetyn täysjoustopyörän 35 eurolla
Uskotteko että poikani huomaa eroa jos ostan hänelle tuon 35 euron pyörän? Samalta näyttää kuin tuo kallis pyörä. On jousia edessä ja takana.
Kommentit (17)
Ei noissa ole muuta eroa kuin se hinta. Uskon, että poikasi on yhtä tyytyväinen tuohon halpaan
Vierailija kirjoitti:
hohhoijaa
Ei vit Hohhoijaahullu on taas täällä.
Vierailija kirjoitti:
hohhoijaa
Älykäs vastaus
Mitä helvetin alamäkipyöräilyä? Entä jos ei ole alamäkiä, pelkkiä ylämäkiä vaan..
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvetin alamäkipyöräilyä? Entä jos ei ole alamäkiä, pelkkiä ylämäkiä vaan..
se on sitten ylämäkipyöräilyä
Juuh, ei ole mitään eroa missään, hinnat lyödään fiilispohjalla asioihin.
Ps. Mene töihin
Vierailija kirjoitti:
Juuh, ei ole mitään eroa missään, hinnat lyödään fiilispohjalla asioihin.
Ps. Mene töihin
Olen kesälomalla.
Tuollaista pyörää ei myydä 35 eculla.
On varastettua tavaraa tai rikki tai piilorikki tai pyörä on tosi, tosi vanha
Narkilla rahat tosi loppu kun tuohon hintaan myy
Kannattaa ensin kokeilla vuokratulla
Pyörässä merkitsee myös koko, eli renkaiden koko eri ikäisille, ei sitä summassa voi ostaa.
Vuokraus on tosi hyvä idea, voi kokeilla, kiinnostaako harrastus todella, ennekuin sitoo rahat kalliiseen pyörään.
Vierailija kirjoitti:
Vuokraus on tosi hyvä idea, voi kokeilla, kiinnostaako harrastus todella, ennekuin sitoo rahat kalliiseen pyörään.
Missä tuollaisia vuokrataan? Itse ostaisin mieluummin sen 35 euron pyörän. Ainahan sen voi myydä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tuollaisia vuokrataan? Itse ostaisin mieluummin sen 35 euron pyörän. Ainahan sen voi myydä eteenpäin.
Tuolla hinnalla ei saa edes varastettua pyörää.
Tarpeeksi jyrkkä alamäki niin ensin sinne leviää se 30 euron pyörä ja sen jälkeen poikasi.
hohhoijaa