Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oulu Stockmannin lopetus

Vierailija
22.07.2019 |

Onko muita joita vieläkin harmittaa Oulun Stockmannin lopetus? Näen edelleen unia, että ei se sittenkään loppunut ja tulee todella helpottunut olo. Mikähän oli todellinen syy miksi se lopetettiin? Miksi ei jotain muuta Stockmannia? Kun olen kuullut, ettei ollut huonoiten menestynyy Stockmann.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereellakin alkaa Stockmann olla varjo aikansa loistosta. Näkee ettei mene kovin hyvin.

Vierailija
22/26 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa. Vaikka Oulun Stockmann ei tehnyt tappiota, niin huhu kertoo että vuokranantaja oli nostamassa vuokraa huomattavasti eikä alkanut neuvottelemaan. Tiedä sitten sen todenperäisyyttä.

Mä taisin lukea jostakin saman jutun. Eli taitaa siinä perää olla ..

Sopimus oli ainakin loppumassa.

Sinccis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen nähnyt, millaisessa jamassa Helsingin Stockmann on, en ole enää haikaillut Oulun Stockmannin perään. Helsingin tavaratalostahan iso osa on vuokrattu eri merkkien käyttöön ja tarkkaan pitää katsoa, mille kassalle eri merkkien tuotteet voi maksaa. Joskus on nimittäin käynyt niin, että olen erehtynyt menemään väärälle kassalle ja myyjä on sitten opastanut kyseisen merkin omalle kassalle. Kyseessä alkaa olla enemmän jo ostoskeskus, jossa eri liikkeiden välillä ei sentään ole väliseiniä. Ja koska Stockmann myi jopa Helsingin tavaratalon ruokaosaston S-ryhmälle, on turha kuvitella, että Herkku olisi pysynyt Oulussa kovin pitkään ennallaan. Parhaimmillaan Oulun Stockmann oli kieltämättä mainio tavaratalo, jossa tein ison osan perheen kaikista ostoksista.

Vierailija
24/26 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olen nähnyt, millaisessa jamassa Helsingin Stockmann on, en ole enää haikaillut Oulun Stockmannin perään. Helsingin tavaratalostahan iso osa on vuokrattu eri merkkien käyttöön ja tarkkaan pitää katsoa, mille kassalle eri merkkien tuotteet voi maksaa. Joskus on nimittäin käynyt niin, että olen erehtynyt menemään väärälle kassalle ja myyjä on sitten opastanut kyseisen merkin omalle kassalle. Kyseessä alkaa olla enemmän jo ostoskeskus, jossa eri liikkeiden välillä ei sentään ole väliseiniä. Ja koska Stockmann myi jopa Helsingin tavaratalon ruokaosaston S-ryhmälle, on turha kuvitella, että Herkku olisi pysynyt Oulussa kovin pitkään ennallaan. Parhaimmillaan Oulun Stockmann oli kieltämättä mainio tavaratalo, jossa tein ison osan perheen kaikista ostoksista.

Lässyn lässyn

Sinccis

Vierailija
25/26 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi oululainen tienaa vähemmän kuin Helsinkiläinen ja lisäksi oululaisia on kovin vähän

Riippuu henkilöstä. Kyllä Helsingissäkin on ihan samalla tavalla työttömiä, eläkeläisiä, opiskelijoita jne. jotka ovat köyhiä tai vähävaraisia.

Vierailija
26/26 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Nokia kyykkäsi, alkoi Oulun alamäki. Lisää tuskaa tuo Storan paperikoneen alasajo. Ostovoima on Oulussa aivan liian alhainen Stockan ylläpitoon.

Porukka tykkää ostaa ruokansa marketeista ja keitellä rössypottunsa kotonansa. Just oli mediasa juttua, ettei Rotuaarin kahviloihinkaan tahdo riittää asiakkaita, vaan niitä on alettu nyt sulkemaan

Olet väärässä. Oulu on toipunut Nokian lähdöstä jo kauan sitten.

Oulun Stockmannin myynti oli suurempaa kuin monessa muussa kaupungissa. Oulun Stockmannia ei suljettu myynnin takia, ei todellakaan. Liian suuri vuokra oli syy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan