Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä tämä tarkoittaa? Pojan 14v kaverit kutsuivat minua

Vierailija
22.07.2019 |

rummoksi? Mikä se on? Koskaan kuullutkaan ennen.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs palstalla loukkaannutaan kun opitaan uusi sana

Vierailija
42/68 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme teiniä ja jos kuulisin tuollaisen tai jonkun muun halventavan sanan heiltä tai heidän kavereiltaan, niin menisin juttelemaan heidän kanssaan ihan kunnolla.

Olen juuri sellainen mamma, joka ei jätä asiaa kesken, vaan siitä jutellaan niin kauan kuin katson tarpeelliseksi. Olen jutellut kerran poikani ja hänen kahden kaverinsa kanssa mm. vit*u -sanan käytöstä ja uskon, että nämä pojat eivät sitä sanaa enää käytä kovin helposti. Tyttärien kanssa olen puhunut kaikkea muutakin ja keskustelut ovat olleet molempiin suuntiin ihan mielenkiintoisia. En nolaa lapsia, vaan juttelen asiallisesti ja asioita selventävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilau talaisen provo

Ilmiannettu

Vierailija
44/68 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät ihmiset, tutkikaa urbaania sanakirjaa ;) https://urbaanisanakirja.com/word/rummo/

Tuon näytteen perusteella on nyt syytä lu'!oda uusiosana: 'ruppa' eli 'ruma pappa pukki'.

Hopeakettu vaiko ruppa....

Riippunee kyllä tapauksesta.... joku Harvey Weinstein olisi kyllä ehdottomasti 'ruppa'!

Vierailija
45/68 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laudalta lähtenyt jonnejen toimesta liikkeelle. Rummo tarkoittaa rumaa mummoa.

Vierailija
46/68 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha :D

Vierailija
47/68 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä28010 kirjoitti:

Mä kyllä antaisin tillikan.

Jos vain antaisit sitä pillua, niin ei tarvisi kiukutella

Vierailija
48/68 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kysymään mikä on rummo ja pistäisin selittämää . Sen jälkeen loppuisi pelit ja pojat ulos tiukan puhuttelun jälkeen.

Miten suomalaiset lapset on tällaisia?

Vierailija
49/68 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikani ja kaverinsa kutsuivat minua vääpeliksi. Pidin heille kuria ja järjestystä. Parempi kuin rummo luulisin.

Tietäisitte vaan mitä kaikkia lempinimiä kenenkin vanhemmille on keksitty. Ei nimet aina oo tarkoitettu loukkaamiseen vaan sellainen salanimi ettei heti huomaa kenestä puhutaan jos puhu ohi suunsa 😁 Tuon ikäisillä on opettajilleki eri nimiä keksitty.

Vierailija
50/68 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haöiu sun Rummoreikää.

Vierailija
51/68 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehua ja pullaa. Miten lapsellisia pikkupoikia! Meillä päin tuon ikäiset ottaa kookosvettä ja rucolaa!

-rummakko

Vierailija
52/68 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojilta lähtisi pelit, ja miettisin kyllä noita kaverisuhteiden jatkamisia... en haluaisi että pojasta kasvaisi jonnelautalainen ystäväpiirin vaikutuksesta, se on hieman game over elämässä tuon jälkeen.

Vierailija
53/68 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kuulemani heti puheeksi. Tekisin selväksi, että minun kattoni ei perseillä. On vaikea kuvitella, että jollakulla olisi pokkaa eli tyhmyyttä nimitellä minua tai lapsiani meidän talossamme. Ei olisi enää tervetullut.

Vierailija
54/68 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten pääsisit linnaan

Vierailija
55/68 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus netissä luki lause "rummot ja mummot". Rummo sana ei ole sovelias live-elämässä.

Vierailija
56/68 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinun pojallesi sanoi noin? Ja poika ei millään tavalla puolustanut sinua tyyliin että mun mutsista ei puhuta tolla tavalla?

Kunnon poika sanoisi vastaan, se on ihan automaattireaktio. Se, että poikasi mieluummin myötäilee kavereitaan, on tosi huolestuttava merkki. Osoittaa selkärangattomuutta ja kohtuutonta kaverien mielistelytarvetta. Sellaista kaveria eivät kunnioita edes ne, jotka tätä rummo-sanaa sinusta käyttivät.

Jengeissäkin ihmisen äiti on se, jota ei halveerata (ja siksi on näitä motherfu...er-haukukmasanoja, joista kaikki tietää, että tää on pahinta mitä voi sanoa).

Nyt on tossa kuviossa kaikki pielessä, alkaen tuosta sun lapsesta, joka ei reagoi äidin halveeraamiseen.

Vierailija
57/68 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää sanon äitiäni milfiksi.

Vierailija
58/68 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rummon pastat on parhaita

Vierailija
59/68 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata välittää jonneista. Ovat tuollaisia hupattaja hökäleitä.

Ja tällä kivasti annetaan lupa rumaan käytökseen.

Vierailija
60/68 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jäisi meillä mehut ja pullat ja muut palvelut saamatta jos tollasta kuuluis! Ja lentäsivät pojat pihalle hyvinkin vikkelään

Joo ei ne rummoilta mitään pullia tarvi. Hankkikoot itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi