Mitä ihmettä tämä tarkoittaa? Pojan 14v kaverit kutsuivat minua
rummoksi? Mikä se on? Koskaan kuullutkaan ennen.
Kommentit (68)
Huutista :D miten ykä pitää olla ettei tiedä mikä on rummo XD
Vierailija kirjoitti:
Huutista :D miten ykä pitää olla ettei tiedä mikä on rummo XD
Kipittäkääs pennut takaisin leikkimään
Suurin osa näistä kauhistelevista samaa toistavista kommenteista on ap:n kirjoittamia. Täytyyhän provo pitää hengissä, jos ei muuten niin samaa asiaa hokemalla "kuinka tulis kyllä loppu peleille ja pullamehujen tarjoamisille".
Vierailija kirjoitti:
Hyvät ihmiset, tutkikaa urbaania sanakirjaa ;) https://urbaanisanakirja.com/word/rummo/
Tuon näytteen perusteella on nyt syytä luoda uusiosana: 'ruppa' eli 'ruma pappa pukki'.
Poikani ja kaverinsa kutsuivat minua vääpeliksi. Pidin heille kuria ja järjestystä. Parempi kuin rummo luulisin.
Niska perse otteella pihalle lähtisi
Miksi et kysyisi pojaltasi. Hän varmaan tietää, mitä kaverisi rummolla tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos teinitytöt meikkaillessaan ja selfieitä ottaessaan huutaisivat jonkun isälle vastaavaa "ruppa (ruma pappa), ei me haluta nyt mitään mehua ja pullaa ku niis on liikaa kaloreit" niin loukkaantuisivatko mammat tämän isukin puolesta?
No, minä pidän lähtökohtana ihan sitä, että isäntäväkeä ei nimitellä. En tykkäisi siitäkään, jos kuulisin lasten nimittelevän jotain toista ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa näistä kauhistelevista samaa toistavista kommenteista on ap:n kirjoittamia. Täytyyhän provo pitää hengissä, jos ei muuten niin samaa asiaa hokemalla "kuinka tulis kyllä loppu peleille ja pullamehujen tarjoamisille".
Mikä ihme se on, että tulee samanlaisia kommentteja? Minullakin tuli vastaavat toimenpiteet mieleen jo siitä, kun luin aloituksen. Pojilta loppuisi pelit hyvin lyhyeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata välittää jonneista. Ovat tuollaisia hupattaja hökäleitä.
Kyllä minulle on omassa kodissani on merkitystä miten vieraat minua nimittelevät.
Näillä nuorilla miehillä loppuisi pelit meillä välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Ruma mummo.
Ole tyytyväinen, etteivät kutsuneet milffiksi, tai miten sen nyt ottaa.
Ketä muka oikeasti haittaa jos teinipojat ihailee ja haaveilevat seksistä avmamman kanssa? Sehän on positiivista jos vielä miellyttää nuorten silmää 😁
En todellakaan kuuntelisi tuollaista omassa kodissani, meiltä saisi poistua nopsaan ja lisäksi informoisin nimittelijän vanhempia asiasta.
Mites ne käytöstavat? Ketään ei nimitellä. Vaikka ap kerjäs sitä tuollaisella mummo tarjoiluillaan.
Paras tapa nolata oma teini kaveriensa silmissä on tuommoiset mehutarjoilut.
Ekan kerran luulen sanan. Onpas inhottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät ihmiset, tutkikaa urbaania sanakirjaa ;) https://urbaanisanakirja.com/word/rummo/
Tuon näytteen perusteella on nyt syytä luoda uusiosana: 'ruppa' eli 'ruma pappa pukki'.
Hopeakettu vaiko ruppa....
Itse en sietäisi moista, sanoisin pojille et nyt pelit loppui tuohon paikkaan meille ei tarvitse tulla käymään tuollaisella asenteella et haukutaan toista jos tarjoaa syötävää ja juotavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma mummo.
Ole tyytyväinen, etteivät kutsuneet milffiksi, tai miten sen nyt ottaa.
Ketä muka oikeasti haittaa jos teinipojat ihailee ja haaveilevat seksistä avmamman kanssa? Sehän on positiivista jos vielä miellyttää nuorten silmää 😁
14-vuotiaat pojat on ihan täysiä lapsia ja kyllä, haittaa paljon.
Sähköt poikki pääkytkimestä voisi kanssa säväyttää.