Hurautin tuossa äsken mökiltä Turun torille ja mitä totesinkaan -Sinccis
Ostin perunoita, sipulia, porkkanoita ynnä muuta. Sitten katseeni keskittyi ympäristööni.
Paljon oli kesälomalaisia liikkeellä. Vaatetus oli lomalaisen rentoa. Huomioni kiinnittyi myös äiteihin tyttäriensä kanssa torilla. Ilmeet olivat onnellisia.
Kuinka tyhmä sitä ihminen voi ollakaan liskonaivojensa kanssa. Miten biologisten asioiden täyttäminen voi tehdä ihmisestä onnellisen. Silti se on pienestä kiinni naps. että kaiken menettää. Tulla onnelliseksi siitä, että on päässyt porsimaan, koska hormonit ja fysiikka työntävät sinua eteenpäin näin toimimaan, vailla omaa älyä älyn käyttöä. Ei tämä liskonaivoinen apina kovin fiksu ole.
Karmean ruma myös. En ollut varma, oliko tässä kyseessä tynnyrilaskijat, joilla oli oma tynnyri jo valmiina vaatteiden alla. Valmiita hyppäämään jokeen ja tulemaan tynnyrinsä kanssa alas Niagaraa.
Kun rakentaa elämänsä, ja onnellisuutensa juoksuhiekalle, niin sen voi menettää hetkessä. Siitä on palstallakin monta surullista tapausta.
Hyvää kesää ja rakkautta kaikille
Sinccis
Ps. omin liskonaivoineni kävin ostamassa skumppaa ja viilentävää valkoviiniä.
Kyllä tämä kansa on sitten tyhmää. Ja rumaa.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyn aina tyhmyyttäsi. Elämän ainoa sisältö on palstalla provoilu. Ja juopottelu.
Totta joka sana. Ei siis provo.
Sinccis
Yleensähän se totuus ärsyttää eniten ..
Sinä olet ruma ainakin ajatuksiltasi. Ehkä myös ulkonäöltäsi.
Mielestäni tarinassa oli hieno opetus.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin ? Eihän tuo kerro mitään ajatuksistani.
Sinccis
Pelkkiä observaatioita ympäristöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Joku toinen olisi havainnoinut ympäristön aivan toisin, joten kyllä kertoo.
Sincciksen viha ylipainoa kohtaan on niin patologista, että kannattaa mennä terapiaan.
Tuollainen viha tekee vain haittaa itsellesi.
Minäkin olen joskus ajatellut kaikenlaista idiottimaista. Ja huomannut löytäneeni itseni myöhemmin samasta tilanteesta. Toivon siis sinccikselle isoa mahaa ja jättimäisiä manboobseja ja lapsettomuuden suremista.
Hyi, en tiennyt tämän idiootin pyörivän täällä Turussa.
Mä olen alkanut tykästyä Sinccikseen pikkuhiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Sä menet asioiden edelle. Mä tein observaatioita, en tuominnut tai ottanut kantaa sen enemmän.
Mun mielestä on vaan vähän itsepetosta tuottaa onnellisuutensa tuota kautta ja vähän vaarallistakin.
Hyvää kesää kuitenkin, ketään haukkumatta
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen joskus ajatellut kaikenlaista idiottimaista. Ja huomannut löytäneeni itseni myöhemmin samasta tilanteesta. Toivon siis sinccikselle isoa mahaa ja jättimäisiä manboobseja ja lapsettomuuden suremista.
Mistä sä nyt noin suutahdit?
Oletko lapseton vai ?
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Hyi, en tiennyt tämän idiootin pyörivän täällä Turussa.
Aika rumasti sanoit. Mä katselin keväällä Suomen karttaa ja pohdin, että menen johonkin missä en ole koskaan ennen käynyt. En keksinyt mitään paikkaa. Ainoa missä en ole käynyt auton kanssa on Ahvenanmaa.
Tosin sielläkin olen käynyt noin niinkuin muuten laivalla /kävellen lomalla.
Sinccis
Joten ette ole turvassa missään ..
Ap seuraavaksi kun käyt Turussa voisitko tutustua aurajoenpohjaan.
Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko lapseton vai ?
Sinccis
En suuttunut. Totesin vain, että olen itsekin ajatellut rumasti jotain juttuja, että minä en kyllä ajattelisi noin tai saattaisi itseäni tuohon tilaan, mutta hups vaan, näin on käynyt ja ihan loogisesti ja ymmärrettävästi lopulta.
Eli toivon sinulle myös silmiä avaavia elämäntilanteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Sä menet asioiden edelle. Mä tein observaatioita, en tuominnut tai ottanut kantaa sen enemmän.
Mun mielestä on vaan vähän itsepetosta tuottaa onnellisuutensa tuota kautta ja vähän vaarallistakin.
Sinccis
Nuo sinun "huomiosi" ovat aina vihamielisiä ylipainoisia naisia kohtaan. Jos et itse huomaa kaavaa, se on sinun ongelmasi, ei palstan ongelma, joten pysy poissa täältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Sinccis
Mikä antoi sinulle kuvan päätellä, että onnelllisuus olisi johtunut nimenomaan siitä, että on porsinut, kuten mainitsit ? Toki olisi myös voinut tehdä päätelmän, että kyseinen nainen oli onnellinen siksi, että rouva on päässyt vihdoin eroon juoposta miehestä ja lapsi karmeastä isätekeleestä ?
Vierailija kirjoitti:
Ap seuraavaksi kun käyt Turussa voisitko tutustua aurajoenpohjaan.
Kiitos
Ettekös te säilytä siellä polkupyöriänne ?
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko lapseton vai ?
Sinccis
En suuttunut. Totesin vain, että olen itsekin ajatellut rumasti jotain juttuja, että minä en kyllä ajattelisi noin tai saattaisi itseäni tuohon tilaan, mutta hups vaan, näin on käynyt ja ihan loogisesti ja ymmärrettävästi lopulta.
Eli toivon sinulle myös silmiä avaavia elämäntilanteita.
Juu ymmärsin tämän pointin kyllä ja näin on käynytkin monessa asiassa. Ei sitä nyt ihan noin agressiivisesti olisi tarvinnut kuitenkaan sanoa.
Ystävällisesti,
Sinccis
Onko Sinccis hypokorismi Sinkkiämpäristä, lajissaan hankala käyttää ja kova kolisemaan?
Hämmästyn aina tyhmyyttäsi. Elämän ainoa sisältö on palstalla provoilu. Ja juopottelu.