Pelastusarmeijan mainos - itkettää!
Se, jossa kuvataan pariskunnan yhteistä taivalta ja lopussa mummo jää istumaan pöydän ääreen yksin. Itkettää omien vanhenevien vanhempien tilanne, oma ja toisten kuolevaisuus ja ylipäänsä elämän rajallisuus...😭Pakko varmaan katsoa jotain hömppää, millä saa paettua näitä ajatuksia.
Kommentit (43)
On liikuttava. Taas empatiakyvyttömiltä ateisteilta meni ohi.
Ei kuolemaa kannata pelätä. Kauheampaa olisi ellei kuolisi. Mä en ainakaan jaksaisi tätä loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
On liikuttava. Taas empatiakyvyttömiltä ateisteilta meni ohi.
Sori vaan, mutta empatiakyvyttömyys ei liity mitenkään ateismiin. Esim. itseäni tuo mainos koskettaa kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hankkiutua vittumaisiin töihin niin rupeaa aika matelemaan.
Jep. Sillä tavalla ei elä yhtään kauemmin mutta aika tuntuu pidemmältä.
Selibaatti, absolutismi ja vegaanius lisäävät myös kokemusta ajan hitaasta kulumisesta.
Mainostaja on saanut tavoitteen mukaisen viestinsä perille teille pillittäjille. Nyt sitten vaan lahjoituksia tekemään tunteet pintaan nostettuna.
Miten se tytär hävisi kuin pieru saharaan? Varmaan liehuu jossain ilmastomarsseilla ja feministi-iltamissa ja on tietysti lapseton ettei mummolla ole edes lapsenlapsia hoivattavina. Eikä tietysti omat vanhemmat kiinnosta pätkän vertaa kun on kivoja pelihetkiä sotakarkurien kanssa.
Mä en tajuu et miten se raha yksinäisyyteen auttaa. Et mitä tolla haetaan.
Mainos on tosi pitkä ja pyörii koko ajan... Jotenkin olisin toivonut lahjoitusrahojen menevän avun tarpeessa oleville eikä yltiökalliiseen tv-mainontaan.
Hyvä mainos, mutta toistotiheys pilaa efektin. Sama pianonpimputus tulee jopa useamman kerran yhden mainoskatkon aikana
Muutaman kerran nähtynä mainos on ok, mutta joka ikisen ohjelman välissä nn krt/vrk on jo liikaa. Ihmettelen myös Pelastusarmeijaa joka hassaa rahaa mainontaan ja loppuvuonna pyytävät rahaa toimintaansa ?
Se tulee JOKA IKISENÄ MAINOSKATKONA ja tekee mieli heittää se mummo ojaan tässä vaiheessa.
Suomalaiset mainokset ovat kyllä suurimmaksi osaksi jäätävän ankeita. Itkuvirsi soi ja kaikkia masentaa.
Seuraavaksi voisi keksiä vähän jotain uutta teemaa, esimerkiksi eläinten huono kohtelu. Voisin jopa lahjoittaakin. Aiheesta mielestäni liian vähän puhetta.
Liika on liikaa. On alkanut jo ärsyttää todenteolla. Ja miten se oli, tehkää lapsia, niin on sitten vanhana vierailija eikä tarvitse olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Mua vaan ketuttaa nää läpinäkyvät tunteisiin vetoavat mainokset jotka käyttää hyväksi ihmisten hyvyyttä tai huonoa omatuntoa kerätäkseen rahaa.
Sama ajatus. Oon tähän mainokseen kerran törmännyt ja aiheutti kyllä pelkkää kuvotusta juurikin tästä syystä.
Ihan karsea mainos! Mummu ja pappa ovat eläneet hyvän elämän yhdessä, mikään ei ole estänyt heitä luomasta hyviä ihmissuhteita muihin ihmisiin (miksi se tytärkään ei muka enää kylästellyt?), saavat vanheta yhdessä ja kuolla vanhuuteen omassa kodissa jne. Nämähän on hyvä osaisia vanhuksia, mitä heitä surkuttelemaan? Varsinkaan vartin välein joka mainostauolla ylipitkän itkuvirsi mainoksen ajan. Tuo mainos tekee ihmisiä hulluksi!
Mua se vaan masentaa, käännän aina kanavaa.
Minuakin tuo mainos liikutti syvästi, mutta en oikein ole varma, mitä pelastusarmeija voi tehdä ihmisten yksinäisyydelle. Ei kai mikään raha sitä miestä tuo takaisin.
Kerrottaisi sitten myös miten mummon tilanteeseen avustuksella vaikutetaan.
Siis tuo tulee monta kertaa illassa ja se alkaa ärsyttämään, vaihdan kanavaa, kun pimputus alkaa. Sinänsä hyvä idea, mutta liika on liikaa😬
Lapsi hylkäsi äitinsä vanhenemaan ypöyksin :(