Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäsymmetrinen hymyni häiritsee minua, help

Vierailija
21.07.2019 |

Olen aina tiennyt, että minulla on kasvoissani ns. "hyvä puoli" ja "huono puoli". Esim. valokuvissa olen aina mieluiten tietyin päin, koska näytän niin kauniimmalta.

Vaikka olen aina tiedostanut tämän, en ole ikinä sen tarkemmin tajunnut tai edes miettinyt että mistä se johtuu. Joku aika sitten kuitenkin tajusin sen johtuvan epäsymmetrisestä suustani/hymystäni.

Kun hymyilen, toinen suupieleni nousee paljon pitemmälle ja korkeammalle kuin toinen. Hampaani ovat ihan suorassa, eli tavallaan vain se "aukko" on vinossa. Jos kasvojeni keskelle piirrettäisiin pystysuora viiva, niin toinen puoli kasvoistani hymyilee paljon enemmän kuin toinen. "Parempi puoleni" on tuo joka hymyilee enemmän.

Sen jälkeen kun tajusin tämän, hymyni on vaivannut minua todella. Asiaa ei auta se, että olen törmännyt netissä moniin juttuihin siitä, kuinka kauneuden mitta on symmetrisyys.

Voiko tälle tehdä mitään??? Jotain poskijumppaa? Saan kyllä hymyni melkolailla suoraksi, jos oikein tietoisesti vedän sitä "laiskempaa" suupieltä kunnolla ylöspäin. Tällöin minusta tuntuu että hymyilisin ihan vinosti, mutta se näyttää suoralta. Tämä vaan vaatii tietoista eforttia, aina jos spontaanisti hymyilen, se on ihan vino.

Hämmentävää oli myös se, että kun vastikään näin lapsuuskuvia n. 5-v itsestäni, niin niissä hymyyni näyttää suoralta. Mitähän tässä on tapahtunut...

Hymyni on kuin tämä, mutta vinoutta on vielä enemmän!

https://www.wonderwall.com/photos/2015/02/16/104-156222_Actual.jpg?x=55…

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko saanut kasvohalvauksen joskus?

Vierailija
2/40 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut kasvohalvausta... ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit treenata tuota hymyä tietoisesti, siis niitä lihaksia. Varmaan jollain botoxillakin saisi tuota ongelmaa häivytettyä jos se kovasti häiritsee. Treenaa laiskempaa puolta kasvoista ja katso vaikuttaisiko. :)

Vierailija
4/40 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :) Pitää alkaa treenata. Ap

Vierailija
5/40 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on Lauri paljon faneja joita tuo ei haittaa yhtään, pää pystyyn vaan.

Vierailija
6/40 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta hymyily.

Vierailija
7/40 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha 😀 Pitää lyöttäytyä Laurin fanien joukkoon.. ap

Vierailija
8/40 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, kuka toi kuvan kuuma kissa on?

Vierailija
9/40 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla on täysin symmetriset kasvot.

Jopa Anne Pohtamolla on epäsymmetriset kasvot ja hänet on sentään joskus voittanut miss Universum-kisat.

Vierailija
10/40 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tykkää mun vinosta hymystä! ;)

Vierailija
11/40 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, kuka toi kuvan kuuma kissa on?

Laulaja Alicia Keys. Ap

Vierailija
12/40 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän epäsymmetristen kasvojen olevan normaalia. Minusta vain tuntuu että omat kasvoni ovat vielä normaalia epäsymmetrisemmät ja se häiritsee.. ap

Vierailija
13/40 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vino hymy naisella on seksikäs <3

M35

Vierailija
14/40 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oikein väännän hymyä vinoon, niin kuin Laurikin. ;)

Vierailija
15/40 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, persoonallinen hymy. Näyttää viekkaalta.

Vierailija
16/40 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuvan hymyhän on oikeinkin nätti. Itselläni on taasen sellainen ongelma hymyn kanssa, että sitä hymyä ei ole ollenkaan. Suhteellisen ahdistavaa kun koulukuvissa pakotettiin "hymyilemään" ja kaikki aina sanoi, että näyttäisin paljon kivemmalta jos hymyilisin. Miten hymyilet jos hymyillessä suu ei mene hymymäiseen asentoon? Hymyni on joko irvistys tai viiva. Olenkin yrittänyt alkaa hymyilemään siten, että edes toinen puoli kasvoistani näyttäisi hymyilevän. Vääntelen siis kasvojani ihan ihmeelliseen asentoon. Ehkäpä AP:kin onnistuisi jotenkin pakottamaan toisen puolen hymyilemään enemmän, jolloin hymy tasoittuisi. Vaikkakin AP:n kuvassa olevassa hymyssä ei mielestäni ole mitään mrkittävää vikaa.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
17/40 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda kaikki kasvojumpat ja muut. Hymysi on nätti, siinä ei ole mitään vikaa. Jos epäsymmetria häiritsee kovasti, älä tuijota valokuvia tai peiliin. Tee jotain kivaa. Onnellinen ihminen on yleensä viehättävä. 

Oikeasti ei kannata liikaa vaivata itseään tuollaisella pikkuseikalla. Jonain päivänä katot valokuviasi tältä ajalta ja mietit, että "hemmetti, kun olinkin tosi kivannäköinen ja kulutin ihan turhaa aikaa sen miettimiseen, mitä mussa on vialla". 

Vierailija
18/40 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-vuotiaana sulla on ollut maitohampaat. Pysyviä hampaita on enemmän ja ne voivat ahtautua tms.

Vierailija
19/40 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen sä olet? Kun mietit tuollaisia..

Vierailija
20/40 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että siulla edes nousee toinen suupieli :D Ihmiset tulkisevat lähinnä ilmeikkäämpää kasvonpuolikasta. Pieni puoliero ei kiinnitä muiden kuin sinun huomion.

Minulla on ollut kasvohalvaus, jonka takia toinen suupieli ja silmäluomi jäivät laiskoiksi. Sen tasoinen tosiaan, että ihmiset kyseenalaistavat vilpittömyyteni ("taasko tuo tossa virnuilee"). Tämä tuli autokolarin myötä 22-vuotiaana eikä ole 3 vuodessa korjaantunut kuin vähäsen. Kaikki kuntoutusvinkit otetaan vastaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän