Muita, jotka koukussa Frii -kanavan murhiin/tappoihin?
Omituista, mutta näin on. Nukahdankin niihin. Illalla alkavat ja laitan kanavan päälle. Tosin olen asianajaja ja kaikkeen tottunut, mutta silti.....
Onko muita tv-rikoksiin koukuttunutta?
F
Kommentit (26)
Koukussa minäkin. Kova laki on myös hyvä.
Tykkään kans, katon kans paljon eri maiden tubettajien katoamis ja murhajutuista kertovia videoita youtubesta (englanninkielisiä) :)
Minä olen katsonut valtavan paljon noita, koska muilla kanavilla ei ole yhtään mitään katsomisen arvoista ja ehkä oma elämä on liian turvallista. Ovien lukituksen kyllä tarkistan aina yöllä ennen nukkumaamenoa.
No, Desperate Houswives-sarjaa katson myös. Itse asiassa sekin on murhia ja mustaa huumoria vilisevä sarja. Fiillä on tavallisten karmeiden katoamisten ja muiden murhien lisäksi sarjamurhaajien analysointeja/profilointeja, joiden luuulisi kaikkia äitejäkin kiinnostavan. Ne ovat todella mielenkiintoisia. Lähes poikkeuksetta ne sarjamurhaajat tehdään jo lapsina, raa'an ja rakkaudettoman kodin perintönä. Kun tunteet tapetaan, millään ei ole mitään väliä. Lapsi kokee kaikki asiat huomattavasti voimakkaammin kuin aikuiset. Kannattaisin silti paljon kovempia rangaistuksia kaikista murhista. Murhatun ihmisoikeus ei voi olla huonompi kuin murhaajan.
Joo, katson Friin murhia. Yle Areenasta löytyy pari hyvää sarjaa myös: Robbie Coltrane, Ratkaisevat todisteet ja Kuollut mies katoaa. Tositarinoita siis nämäkin Englannista ja Tanskasta.
Kanava paskoo tavaraan. Mainoksia enemmän kuin missään. (no tallentamallahan niistä pääsee, mutta patkivä karjunta vie hermot.) Kääntäjät alle peruskoulutason, ja tekstejä ei vaivauduta kohdistamaan, peittävät aina oleellisen lisäinformaation. Ja uusintaa uusinnan päälle ja aina yllätyksenä katsomisen aloittavalle. Hyvä tavara, paska kanava.