Muita, jotka koukussa Frii -kanavan murhiin/tappoihin?
Omituista, mutta näin on. Nukahdankin niihin. Illalla alkavat ja laitan kanavan päälle. Tosin olen asianajaja ja kaikkeen tottunut, mutta silti.....
Onko muita tv-rikoksiin koukuttunutta?
F
Kommentit (26)
Minä myös, tai oikeastaan välillä kyllästyn ja pidän muutamien päivien taukoja mutta sitten taas katson tunti kaupalla. Kiinnostaa tositapaukset, ja usein ihmetyttää mihin kaikkeen ihmis olento voi pystyäkään.
Työttömänä ollessani katselin niitä pitkälle yöhön. Nyt on jäänyt vähemmälle, täytyy alkaa taas katselemaan. Ihan parasta kerätä kasa herkkuja ympärille ja vain katsoa niitä murhaohjelmia tuntitolkulla.
N25
Salainen pahe. Koska ne on niin kökköjä, huonosti tehtyjä, ja kuinka se amerikkalainen propaganda tai ylipäänsä aatemaailma on niin korni ja vain naurattaa. Lisähupia tuo kököt dramatisoinnit välillä ah niin hehkeine ja valkohampaisine ja hoikkine näyttelijöineen ja sitten kun joissakin jutuissa on lopuksi niiden oikeuden ihmisten kuvia, niin se ero todellisuuden ja dramatisoiniten välillä on nolowoodia, heh. Suohirviöitä, hampaattomia kurttunaamoja, tyhjäsilmäisiä narkkareita.
Mutta mikä niissä kiehtoo, rikokset kai, mutta myös ison maan ongelmat. Suomessa suurimman osan esim henkirikoksista tekee tunnetusti varsin pieni porukka, isossa maassa rikollisuus läpäisee koko yhteiskunnan, tietysti sitä myös pohtii, mikä tekee usa:sta niin rikollisen verrattuna suhteessa muihin ison väestömäärän maihin. Rikoksista tehdään herkemmin ilmoitus? Se mikä on kehittyneessä länsimaissa rikos, ei jossain alikehittyneessä maassa sitä ole? - ei taida nuokaan selitykset selittää ihan kaikkea.
Niin että voi sitä silkkaa roskaakin katsoa ajatuksen kanssa, khöm. (juu seli-seli, aivot narikkaan kamaahan nuo ovat)
Kyllä, montakohan murhaa olenkaan jo katsellut noista dokudraamoista...😂Murhia, murhia, murhia, murhia... tulee kohta jo silmistä ja korvista ulos. Mutta en pysty lopettamaan, olen murha-addikti.
Mäkin oon koukussa friin murhajuttuihin, mutta nyt tuntuu, että laadukkaita sarjoja tulee tällä hetkellä vähemmän. Tilalla just niitä kökköjä ja epäkiinnostavia sarjoja. Eniten kiinnostaa ne tapaukset, joissa ns. normaalina pidetty ihminen paljastuukin murhaavaksi psykopaatiksi. Eli se, miten kaikki ei ole sitä miltä aluksi näyttää.
Kattonu siitä saakka kun kanava aloitti. Koukussa juu. Nykyään ärsyttää, kun uusintoja ja kympiltä laittaneet sen "kova laki"-sarjan..pätkäsee ikävästi mun murhailuputken.
Kova Laki on karseimpia sarjoja ikinä ja katkaisee tosiaan mahtavan murhaputken juuri väärään aikaan!
TV. Koukussa Friin murhiin
Kai sulla on tuo Discoveryn Investigation kanava hommattuna. Sieltä tulee paljon hyviä murhajuttuja. Suosittelen jos tykkäät tämmösistä. Sori jos mainostan.
Joo jossakin kohti, mutta alkoivat toistaa itseään ja eihän ne nyt syyspimeiden saapuessa ole sitä iloisinta katsottavaa. Sitten ärsyttää sellainen saman kertaus eli kuin lapsille aina kerrataan mitä olikaan jo tapahtunut. Eli en jaksa enää katsoa. Surullisia tapahtumia kaikki tyyni.
Olen koukussa. Exä psykopaatti/sosiopaatti/ narsisti ja saan voimia unohtaa kun katson noita ja olen aina kiitollinen, että olen vielä hengissä ja hänellä on uusi uhri:)
Vierailija kirjoitti:
Kai sulla on tuo Discoveryn Investigation kanava hommattuna. Sieltä tulee paljon hyviä murhajuttuja. Suosittelen jos tykkäät tämmösistä. Sori jos mainostan.
Nyt kesällä tulee paljon uusintoja. Tosin olen himokatsoja. Kaikki toistaiseksi nähty.😁
Youtubesta löytää valtavasti näitä ohjelmia, ei tarvi edes telkkaria. Esim. See No Evil ja Hear No Evil ovat loistosarjoja. Kanavia siellä aina poistellaan mutta juuri nyt toiminnassa on Kill & Chill 2. Kannattaa tsekata, itsekin katson vain näitä!
Vierailija kirjoitti:
Salainen pahe. Koska ne on niin kökköjä, huonosti tehtyjä, ja kuinka se amerikkalainen propaganda tai ylipäänsä aatemaailma on niin korni ja vain naurattaa. Lisähupia tuo kököt dramatisoinnit välillä ah niin hehkeine ja valkohampaisine ja hoikkine näyttelijöineen ja sitten kun joissakin jutuissa on lopuksi niiden oikeuden ihmisten kuvia, niin se ero todellisuuden ja dramatisoiniten välillä on nolowoodia, heh. Suohirviöitä, hampaattomia kurttunaamoja, tyhjäsilmäisiä narkkareita.
Mutta mikä niissä kiehtoo, rikokset kai, mutta myös ison maan ongelmat. Suomessa suurimman osan esim henkirikoksista tekee tunnetusti varsin pieni porukka, isossa maassa rikollisuus läpäisee koko yhteiskunnan, tietysti sitä myös pohtii, mikä tekee usa:sta niin rikollisen verrattuna suhteessa muihin ison väestömäärän maihin. Rikoksista tehdään herkemmin ilmoitus? Se mikä on kehittyneessä länsimaissa rikos, ei jossain alikehittyneessä maassa sitä ole? - ei taida nuokaan selitykset selittää ihan kaikkea.
Niin että voi sitä silkkaa roskaakin katsoa ajatuksen kanssa, khöm. (juu seli-seli, aivot narikkaan kamaahan nuo ovat)
No onhan siellä 50 kertaa enemmän ihmisiä kuin Suomessa. Ja osavaltiot ovat kaikki erilaisia. Ei voi verrata esim Californiaa ja Teksasia toisiinsa...
Vierailija kirjoitti:
Olen koukussa. Exä psykopaatti/sosiopaatti/ narsisti ja saan voimia unohtaa kun katson noita ja olen aina kiitollinen, että olen vielä hengissä ja hänellä on uusi uhri:)
Ihan sama tausta mulla. Vaikka tulikin mentyä exän takia mankelin läpi, saa olla tosiaan kiitollinen oman henkikullan säästymisestä. Kai tuo noiden ohjelmien tuijottaminen käy myös jostain itsensä terapoinnista ja yrityksestä ymmärtää, että ulkoisesti terveen oloisia, mutta mieleltään sairaita ihmisiä on todella olemassa.
Noissa on ärsyttävää se, että jos haluaisi tietää jonkun näyttelijän nimen, niin sitä ei saa mistään selville.
En oikeastaan edes katso telkkarista nykyään mitään muuta. Osa dramatisoinneista tahtoo vaan enemmän naurattaa kuin järkyttää.