Eikö astma potilas voi ottaa koiraa
Kommentit (8)
Kyl mulla koira oli ja astmaatikko olen.
Eikö niin et kissa ehkä allergisoi enemmän
Ei kai siihen mitään estettä ole, jos ei ole pahasti koiralle allerginen. Kyllä sen huomaa, jos koiran läheisyydessä alkaa saada astmakohtauksia.
Jos ei ole koiralle allerginen, astma ei ole mikään este pitää koiraa.
Minulla on astma. Voin ihan hyvin olla koirien kanssa, eikä tunnu missään - koska en ole koirille allerginen. Kissoille sen sijaan olen ja siksi pelkkä oleskelu kissataloudessa saa hengityksen vinkumaan, kun hengitystiet reagoivat allergeeniin ja astma saa sitten ärtyneet keuhkoputket supistumaan.
Olen astmaatikko ja allerginen koirille. Minulla on ollut koiria 27 vuotta.
Olen astmaatikko ja koirille allerginen. Minulla on 2 koiraa. Siedätyn kyllä aina omille koirilleni enkä saa niistä oireita paitsi siitepölyaikana, mutta silloin syön antihistamiinia ja asia on sillä hoidettu.
Vierailija kirjoitti:
Olen astmaatikko ja koirille allerginen. Minulla on 2 koiraa. Siedätyn kyllä aina omille koirilleni enkä saa niistä oireita paitsi siitepölyaikana, mutta silloin syön antihistamiinia ja asia on sillä hoidettu.
Täällä sama juttu. Allerginen olen kaikille eläimille, ja perheessä 7 koiraa, 2 hevosta ja kissoja ja omista eläimistä en saa enää juurikaan minkäänlaisia oireita.
Siihen on piippu ja lääkkeet. Astmapotilas. Astmapotilas. Yhdyssana. Yhdyssana.