Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia sinussa herättää värikkäästi pukeutuva keski-ikäinen?

Vierailija
21.07.2019 |

Sellainen, joka ei halua kulkea mustan ja harmaankirjavassa ”suomalaisessa univormussa”?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi ajatella? Joidenkin asuista tykkään, joidenkin en. Sama kuin vaikka kokomustiin tai neutraalin väreihin pukeutuvilla iästä riippumatta. Voin hyvin ihailla tyyliä joka on ihan erilainen kuin omani, ja jos taas en tykkää niin miksi siitä pitäisi kenenkään muun välittää? Makuja on monia.

Vierailija
22/63 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 58v. Nyt päällä tummansiniset puolilahje housut ja,punainen t-paita. Harvoin mustaa, ehkä yhdet housut ja yksi kiva villajakku. Valkoista vielä vähemmän. Ihan perusvaatteita käytän. Enkä välitä miltä näytän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen värikkäästi pukeutuva keski-ikäinen nainen, joten jos näen toisen samanlaisen niin katson onko sillä kivat vaatteet ja mietin että mistä niitä saa.

En ole taiteilija tai kulttuuritantta, mutta tykkään pinkistä, violetista ja kukkakuvioista, ei kai se nyt naista pahenna? Toki mulle on ihan se ja sama mitä muut ajattelee mun vaatteista tai hiuksista.

Vierailija
24/63 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Suominaisten "tyylitaju"

Hihi ;)

Sinccis

Vierailija
25/63 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 47 eli kai keski-ikäinen. Mulla on tänään khakinvihreät housut ja valko-pinkkiraidallinen t-paita sekä valkoiset Birkenstockit. En tiedä, mitä tästä pitäisi ajatella. 

Vierailija
26/63 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa olla oma itsensä. Pukee itselleen.

Vierailija
27/63 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen lihava ja silmälasipäinen nainen.

Vierailija
28/63 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä parhaiten pukeutuvat naiset joilla on rohkeutta pukeutua. Aina se ei mene nappiin ja silloin yleensä totean, että tänään ei ollut se paras päivä.

Mutta näin miehenä arvostan riskien ottoa.

Miehet ottavat riskejä joka päivä.

Sinccis

Vierailija
29/63 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lukuisia Desigualin mekkoja, puseroita, huiveja jne.

Yhdistän yhden värikkään vaatteen perusväriini = kaikki muu pukeutuminen on samaa väriä: neule, housut, kengät, laukku ja huivi. Sitten esim pusero tai mekko värikäs.

Eli tyyli on hillitty, mutta siinä on kaunis väripilkku. En koskaan käytä mustaa, joka a) sopii harvalle b)vanhentaa keski-ikäistä ihoa (ellet ole tyypillisen etelä-Eurooppalaisen näköinen väritykseltäsi).

Minusta on aivan sama, mitä värikkyydestäni ajatellaan. Tämä on tyylini :)

Vierailija
30/63 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen vanha muisto sillousesta viiskymppisestä kuvisopestani. Värikäs "hemulimekko" yllä, huivista eräänlainen turbaani päässä ja kirkkaanpunaista huulipunaa. Oli ihana ope!!

Vierailija
31/63 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on smaragdinvihreä pellavamekko.

Olen alkujaan opiskellut visuaaliselle alalle, nyt toimihenkilönä toimistotöissä. Muotoilu, taide, musiikki ovat edelleen kiinnostuksenkohteitani. Tunnen aitoa mielihyvää katsellessani kauniita asioita - kuten tätä mekkoa. Vihatkaa vapaasti.

N36

Vierailija
32/63 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tosi hienoa, että ihminen uskaltaa olla oma itsensä ja rakastan värilaiskiä. Olen muutaman kerran kehunut väriläiskän vaatetusta, koska hän on saanut minut hyvälle mielelle syksyn pimeydessä. Käytän paljon mustaa niin kesällä kuin talvella, mutta minulla on talvisin myös joku läiskä mukana. Jos tissini eivät olisi niin valtavat niin käyttäisin muutakin paitaa kuin mustaa. Housujen väriä vaihtelen useammin.

Vierailija
33/63 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan käytä mustaa. Olen iloinen, jos muutkin uskaltavat käyttää värejä.

Vierailija
34/63 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu.

En itse välitä tyylistä, joka on joku säkkimäinen vaate, värejä ja suuret kontrastit vaatteissa ja vielä silmälasien väreissä päälle. Värikkyys on kiva, ja itsekin yritän olla pukeutumatta mustaan. Mutta suuret kontrastit värien käytössä ja vaatteiden muodottomuus taas ei mielestäni ole tyylikästä.

Vierailija
35/63 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta väri laihentaa -uskomus elää sitkeästi. Ei se kuulkaa laihenna. Uskaltakaa vain pukea värejä yllenne.

Vierailija
36/63 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kuviollisia vaatteita, mutta yksivärisiä kirkkaita värejä kyllä. Nytkin on päällä pinkki kesämekko ja korvissa punaiset roikkuvat puukorvakorut ja jaloissa punaiset sandaalit. Olen jo mummoikäinen ja normaalipainoinen, uskallan pukeutua niin kuin itse haluan.

Vierailija
37/63 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä parhaiten pukeutuvat naiset joilla on rohkeutta pukeutua. Aina se ei mene nappiin ja silloin yleensä totean, että tänään ei ollut se paras päivä.

Mutta näin miehenä arvostan riskien ottoa.

Miehet ottavat riskejä joka päivä.

Sinccis

Se meni nappiin pukeutujan omasta mielestä ja hänellä on mitä luultavimmin parempi tyylitaju kuin sinulla :)

Vierailija
38/63 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta väri laihentaa -uskomus elää sitkeästi. Ei se kuulkaa laihenna. Uskaltakaa vain pukea värejä yllenne.

Musta laihentaa ja vie huomiota pois muodoista (jos ei ole tiukka), toimii tosi hyvin, kokemusta on!

Vierailija
39/63 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö suomalaisten keski-ikäisten uniformu juuri olekin värikkäät vaatteet, paksusankaiset silmälasit, isot puu- tai muovikorvakorut tyyliin lintu tms. Isot puuhelmet tai riipus, jne. ???

Vierailija
40/63 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilahdun kun näen värikkäitä vaatteita ihmisten päällä! Suomessa on liikaa värivammaisuutta, niin pukeutumisessa kuin sisustuksessakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi