aikuiset miehet hottelliaamiaisella, ei hyvää päivää
Kuinkahan monta lippalakkia oli päässä?
Voitto kuitenkin sille sankarille joka tursautti munakokkelinsa päälle ketsuppia. Ei paljon merkkivaatteet ja -aurinkolasit arvostustasi tuon jälkeen nosta.
Kommentit (48)
Mikä siinä ketsupissa oikeen risoo teitä hienostelijoita? On se kumma kun ei saa edes ruokaansa maustaa mieleisekseen, kun heti on joku hienohelma jeesustelemassa.
Lippis päässä ruokapöydässä on kyllä tökeröä. Varmaan se kalju niin kovin hävettää, kun enemmän pitäisi hävetä sitä lippistä. Mutta kun ei osaa käyttäytyä niin sitten ei osaa.
Lippistä voi käyttää ruokapöydässä, jos lippa on niskapuolella.
T. Kaarina Puonperä
Semmosta ruokaa ei olekaan johon ketsuppi ei käy ❤️
Vierailija kirjoitti:
Lippistä voi käyttää ruokapöydässä, jos lippa on niskapuolella.
T. Kaarina Puonperä
Ja sen pitää olla sähkönsininen.
4 yötä hotellissa takana ja 4 hyvää aamiaista. En pahottanut mistään mieltäni
Ketsuppiin kommenttia sen verran, että se peittää ruuan oikean maun monessa tapauksessa eli itse kun teen huolella hyvän makuista ruokaa ja syöjä tulee pöytään ottaen ketsupin, tuntuu hukkaan menneelle työlle.
On usein muokkamaista esim kylässä lotrata ketsupilla emännän tarjoilut
Ketsuppi olisi hyväksyttävää, jos se tarjoiltaisiin lasikiposta ja sen nimi olisi mausteinen tomaattikastike tai vielä jotain hienompaa.
Anna kun arvaan... olivat niitä sellaisia partasuita. Jopo-miehiä.
Kaikki laittaa munakkaaseen ketsuppia.
Ehkä jotkut juntit ei laita.
Olis hyvä jos ihmiset keskittyis omiin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Ketsuppi olisi hyväksyttävää, jos se tarjoiltaisiin lasikiposta ja sen nimi olisi mausteinen tomaattikastike tai vielä jotain hienompaa.
Näin on. Olimme sellaisessa ns paremmassa hotellissa ja mies halusi ketsuppia pekoninsa kanssa, pyysi keittiöstä pullon ja toi pöytään. Pian saapui luultavasti joku hovimestari ja nappasi ketsuppipullon melkein mieheni kädestä ja toi pian takaisin kulhoon puserrettuna😁
Vierailija kirjoitti:
Ketsuppiin kommenttia sen verran, että se peittää ruuan oikean maun monessa tapauksessa eli itse kun teen huolella hyvän makuista ruokaa ja syöjä tulee pöytään ottaen ketsupin, tuntuu hukkaan menneelle työlle.
On usein muokkamaista esim kylässä lotrata ketsupilla emännän tarjoilut
Joko se syöjä on sitä mieltä, ettei se sun ruoka ole hyvää ilman ketsuppia tai sitten sen mielestä kaikki vaan maistuu paremmalta ketsupin kanssa.
Kyllä munakas on ehdottomasti ketsuppiruokaa, samoin kuin ranskalaiset perunat. T. Jason S
Vanhat ja seksistiset pukeutumissäännöt eivät kiinnosta meitä.
Muutama viikko sitten olimme Saksassa Augsburgissa. Siellä oli hotelliaamiaisella kymmenkunta nuorehkoa miestä samasta seurueesta juurikin lippis päässä eli kyllä ne muutkin osaavat. Pidän tapaa moukkamaisina.
Munakokkelia ja ketsuppi, miksipä ei, voihan ruokia syödä eri lisukkeilla. Enemmän minua häiritsee, kun Lapissa eteläläiset laittavat poronkäristykseen ketsuppia, mutta kukin tyylillään.
Tallinnassa hotelliaamiaisella taannoin pari suomalaismiestä kokosi kumpikin itselleen aamiaiseksi kukkuralliset lautaselliset nakkeja ja lihapullia. Ulkomuodon perusteella tämä oli varmasti heidän normiaamiaisensa kotioloissakin.
Vähän hävettää kun seurueeni eräs jäsen syö täällä viiden tähden hotelliaamiaisella selkä kyyryssä ahnehtien ruokaansa. Aivan kuin ei olisi syönyt kolmeen päivään.
Minä rakastan ketsuppia munakokkelissa eikä paljoa liikuta vaikket minua arvostakaan.