Haloo Helsinki: Olisiko jollakin intoa muuttaa Kouvolaan? Asuntojen vaihto?
Jos jollakulla olisi hyväkuntoinen kaksio ja mieluiten asuntokohtaisella saunalla kerrostalossa Helsingissä, ja voisit vaihtaa asuntosi kerrostalokolmioon Kouvolassa, niin olisitko innostunut ideasta? Osakeasuntomme sijaitsee erittäin hyvällä paikalla ja rauhallisella alueella, vehreä luonto ja monipuoliset liikuntamahdollisuudet ovat likellä kuin myös palvelut ruokakauppoineen, apteekki, Alko, ymt. Lääkäriin pääsee kätevästi julkisilla kulkuvälineillä kuin myös sairaalaan. Perusasteen koulu on myös lyhyen kävelymatkan päässä. Me itse emme enää tarvitse opinahjoja, lapsemme näet aikuisia, ja juurikin sen vuoksi haluaisimmekin Helsinkiin, koska lapset perheineen asuvat siellä.
Kiinnostaisiko ketään muuttaa tänne Kouvolaan?
Kommentit (34)
Kampaamoja on myös ja valinnanvaraa niistä löytyy.
Ap.
*tyrsk* Stadista Kouvostoliittoon... 😂😂😂
Jep jep. Toki olen kiinnostunut vaihtamaan 280 arvoisen helsinkiläiskaksioni hyvään kouvolalaisasuntoon jos siitä hyvästä saan yhden huoneen lisää. Maksatko välirahaa? Ai et? Edes verottajalle, joka katsoo vaihtokauppamme lahjaksi?
Itse asun mieluummin Kouvolassa kuin Helsingissä. <3
Vierailija kirjoitti:
Itse asun mieluummin Kouvolassa kuin Helsingissä. <3
Höpö höpö.
4/4:lle: Tyrskyttele sie vaan siellä, mutta jollakin hesalaisella saattaa olla päinvastainen tilanne kuin meillä eli lapset perheineen ovat sijoittuneet tänne Kouvolaan työpaikkojen, opiskelujen tms. takia.
Sille sinun asunnolle ei ole markkinoita, varsinkaan sillä hinnalla, minkä siitä itse haluaisit saada. Jos joku välttämättä haluaa Kouvolasta kämpän, niin niitä saa HALVALLA.
Joo, mää voisin vaihtaa.
Maksat vaan käteisellä värahaa 470 000 euroa.
Tehdäänkö kaupat,?
Meidän koti on n 700 - 800 000 euron arvoinen. Melkoinen lukaali pitäisi Kouvolassa olla, jotta innostuisin.
Ap. Jatkaa 8/8 viestiin, että meillä on juurikin kiinnostus Hesaan, koska aikuiset lapsemme asuvat siellä ja tuskin palaavat ikinä tänne Kouvolaan. Itsekkään puolisoni kera emme ole syntyisin täältä, ja meillä ei ole siinä ajatuksessakaan tänne jäämiseen syitä.
Otsikon perusteella luulin, että se bändi on tehnyt taas erikoisen nimisen biisin.
Vierailija kirjoitti:
Meidän koti on n 700 - 800 000 euron arvoinen. Melkoinen lukaali pitäisi Kouvolassa olla, jotta innostuisin.
Melko hinnakas kaksioksi kyllä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko hinnakas kaksioksi kyllä...
Ehkä valtakunnan tasolla. Helsinkiläiseksi jopa halpa.
Meillä on omakotitalo Vantaalla. Vaihtaisimme mielellämme Kouvolassa olevaan täysin varusteltuun järvenrantamökkiin, joka on lähellä Repoveden kansallispuistoa.
Aloittajalle lienee kuitenkin realistisinta, että tekee kuten me muutkin. Yrittää ensin myydä sen omansa (Kouvolassa saattaa kyllä jäädä käsiin) ja ostaa sitten sen, mihin rahkeet riittää. Aloitus on huvittava.
Taloyhtiössämme ei asu yhtäkään ulkomailta muuttanutta asukasta, mutta ei se mua haittaisi vaikka asuisikin.
Ap.
21/20:lle: Ensinäkin, olenko kenties missä maininnut, että lähtisimme myymään nykyistä asuntoamme? Onhan niitä muitakin keinoja kuin myynti.
Ap.
Ap. jatkaa vielä, että jäi mainitsematta vielä, että taloyhtiömme asiat ovat hyvässä jamassa, ja talossamme on erittäin rauhallista ja asiallisesti asuvia ihmisiä, enimmäkseen jo eläkeikäisiä pariskuntia ja yksin asuvia osakkeenomistajia, mutta joitakin työikäisiä, työelämässä mukana vielä asuvia, muutama vuokralla asuvakin.
Nimenomaan itsekkin haluttaisiin rauhalliselta asuinalueelta ja siististä sekä rauhaisasta talosta kaksio.