Tänään kaupungilla ollessani en voinut kun ihmetellä yhtä asiaa nuorten parien osalta
Siis oikeasti, mitä tämä on, että nykyään niin monessa nuoressa parissa nainen on suunnilleen samanpituinen tai jopa pidempi kuin miesystävänsä? Eivätkä miehet olleet edes mitään salijärkäleitä ulkonäöltään vaan ennemminkin hoikkia poikia.
Monet miehet eivät todellakaan enää ole parisuhteessa selvästi isompia ja vahvempia osapuolia.
Kommentit (53)
Olen kiinnittänyt samaan huomiota. Nykyiset parikymppiset pojat ovat todella lyhyitä. Se on sitten makuasia, onko se hyvä vai huono. Samaa asiaa on muutama tuttavakin aprikoinut.
Hohhoijaa. Mun mies on saman pituinen ja suunnilleen samanpainoinen kuin minä, ollaan hoikkia molemmat. Oon valinnut mieheni kemian, älyllisen yhteensopivuuden, yhteneväisen arvomaailman, huumorintajun yms hieman tärkeämmän perusteella, kuin pituuden. Tai fyysisen vahvuuden (vaikka mies sattuu kyllä olemaan mua huomattavasti vahvempi.) En tiedä, mihin nykymaailmassa tarvisin jotain luolamiestä. Miestä asia ei voisi vähempää kiinnostaa, eikä koe komplekseja jos esim olen korkkareissa häntä reilusti pidempi. Itsetunto on kohdillaan, mikä on muuten todella seksikästä.
Vierailija kirjoitti:
Ja jotkut vielä itkee kun naisille ei kelpaa lyhyempi mies.
Todennäköisesti ap itse. Hänen teki vain mieli provoilla päinvastaisesti tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis kyllähän sitä on tutkittu että etenkin naisten pituus ja jalankoko on kasvanut. Sukupuolierot ei olekkaan enää niin suuria kuin ennen. Varmaan ihan todellista että moni nuori nainen alkaa olemaan samaa mittaa ja jopa enemmän kuin samanikäiset miehet.
No ei se nyt niin paljon ole kasvanut ja nykyisellä vauhdilla menee vähintään satoja ellei jopa tuhansia vuosia, ennen kuin naisten keskipituus on tasoissa miesten kanssa.
Tosin Azerbaijanissa miesten keskipituus on vain 6,4 cm enemmän kuin naisten.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_average_human_height_worldwide#Ta…
Miehet tulevat häviämään lihasvoimassa naisille jo paljon tuota aikaisemmin, jos testosteronitasot putoavat samalla vauhdilla kuin mitä tähän mennessä on tapahtunut. 1920-luvulla syntyneillä 70-vuotiailla miehillä ja 1980-luvulla syntyneillä 30-vuotiailla miehillä mitattiin nimittäin suunnilleen toisiaan vastaavat testosteronitasot.
Tätä ei varmaan saisi sanoa, mutta johtuu elintavoista. Vanhan polven miehet ei juo olutta. Oluessa on humala-yrttiä joka on maailman estrogeenisin kasvikunnan tuote. Suomimiehet kun juo nuoresta saakka olutta, se vaikuttaa testotasoihin. Jo itse alkoholi on myrkkyä "miehisyydelle" mutta olut on kaikista pahin. Vanhan polven miehet joi nuorena enempi kirkkaita, niissä ei ollut ongelmana sitä humala-yrttiä.
Voisi jopa sanoa, että nuorempi polvi saa kaksinkertaisen annoksen testosteronin "tuhoajia". Tuohon yhdistettynä se, että nykymiehet ei tee edes fyysistä työtä ei ole ihmekään, että ovat täynnä estroa. Vanha polvi sentään sai pidettyä testotasonsa normaalina fyysistä työtä tekemällä, vaikka alkoa vetivätkin. Myös nykymiesten ylipaino on ongelma testotasoihin.
Vierailija kirjoitti:
No siis kyllähän sitä on tutkittu että etenkin naisten pituus ja jalankoko on kasvanut. Sukupuolierot ei olekkaan enää niin suuria kuin ennen. Varmaan ihan todellista että moni nuori nainen alkaa olemaan samaa mittaa ja jopa enemmän kuin samanikäiset miehet.
Naisethan nostaa jo penkistä saman kuin miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
Olemme mieheni kanssa 167 cm ja olemme lisääntyneet. Lapset ovat 176, tytär ja poika 186 cm.
Mitä vikaa heidän pituudessaan on?
Kun tytär ja poika ovat 186 cm, niin keitä ne lapset ovat?
Mä olen 156cm ja mieheni on 197cm. Kelpaako tämä ap:lle? Ainiin. Sillä ei ole mitään merkitystä. Olkoon jokainen pariskunta sellainen kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se nyt niin paljon ole kasvanut ja nykyisellä vauhdilla menee vähintään satoja ellei jopa tuhansia vuosia, ennen kuin naisten keskipituus on tasoissa miesten kanssa.
Kyllä, mutta kun puhutaan vain yksilöistä, niin pitkiä naisia alkaa olla yhä enemmän ja enemmän. Ei ole enää tavatonta että nainen on lähemmäs 180 senttiä ja jalankoko jopa 42-44.
Niinpä. Aikoinaan olin luokalla on pisimpien joukossa 165 cmn mitallani. Tyttäreni on 180 cm ja hänen luokallaan on viisi vielä pitempää tyttöä. Miniäkin on 185 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tulevat häviämään lihasvoimassa naisille jo paljon tuota aikaisemmin, jos testosteronitasot putoavat samalla vauhdilla kuin mitä tähän mennessä on tapahtunut. 1920-luvulla syntyneillä 70-vuotiailla miehillä ja 1980-luvulla syntyneillä 30-vuotiailla miehillä mitattiin nimittäin suunnilleen toisiaan vastaavat testosteronitasot.
Tätä ei varmaan saisi sanoa, mutta johtuu elintavoista. Vanhan polven miehet ei juo olutta. Oluessa on humala-yrttiä joka on maailman estrogeenisin kasvikunnan tuote. Suomimiehet kun juo nuoresta saakka olutta, se vaikuttaa testotasoihin. Jo itse alkoholi on myrkkyä "miehisyydelle" mutta olut on kaikista pahin. Vanhan polven miehet joi nuorena enempi kirkkaita, niissä ei ollut ongelmana sitä humala-yrttiä.
Voisi jopa sanoa, että nuorempi polvi saa kaksinkertaisen annoksen testosteronin "tuhoajia". Tuohon yhdistettynä se, että nykymiehet ei tee edes fyysistä työtä ei ole ihmekään, että ovat täynnä estroa. Vanha polvi sentään sai pidettyä testotasonsa normaalina fyysistä työtä tekemällä, vaikka alkoa vetivätkin. Myös nykymiesten ylipaino on ongelma testotasoihin.
V.tut ne nykynuoret mitään enää juo. Ne pussikaljaa puistossa jutut jäi ysärille. Nykyisin käyttävät huumeita. Halvempaa eikä tuu kankkusta. Parilla kympillä saa nupin sekaisin koko viikonlopuksi.
Noita estrogeenilähteitä voi toki olla enemmän kuin ennen mutta ei se oluesta johdu.
Tosin koko ketju on trollin bullshittiä. Kyllähän jokainen voi kattoa parikymppisten nykyisen keskipituudet netistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta kun puhutaan vain yksilöistä, niin pitkiä naisia alkaa olla yhä enemmän ja enemmän. Ei ole enää tavatonta että nainen on lähemmäs 180 senttiä ja jalankoko jopa 42-44.
Niinpä. Aikoinaan olin luokalla on pisimpien joukossa 165 cmn mitallani. Tyttäreni on 180 cm ja hänen luokallaan on viisi vielä pitempää tyttöä. Miniäkin on 185 cm.
Joo, ja vauva palstalle voi kuka tahansa kirjoittaa mitä tahansa sepityksiä. Toki tiedän että sinun tapauksessa on tosi juttu kyseessä.
Tuossa ei ole mitään järkeä. Nuorten keskipituudet on suunnilleen 180cm miehillä ja 168cm naisilla eli kyllä edelleen suurinosa miehistä on pitempiä kuin naiset. Että olisi naiset pitempiä tai samanpituisia jotenkin yleisesti, niin ei pidä paikkaansa. On kaikenpituisia pareja kaikenlaisilla pituuseroilla mutta se on edelleen yleisintä että mies on naistaan 10-20cm pitempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme mieheni kanssa 167 cm ja olemme lisääntyneet. Lapset ovat 176, tytär ja poika 186 cm.
Mitä vikaa heidän pituudessaan on?Kun tytär ja poika ovat 186 cm, niin keitä ne lapset ovat?
Jos sulle on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia, jos ymmärrät, mitä tarkoitan(todennäköisesti et)
Pointti oli, ettei silloin pidä lisääntyä, jos nainen on miestä pitempi.