Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mamma - oletko oikeistolainen?

Vierailija
20.07.2019 |

Minusta yllättävän konservatiivisia mielipiteitä täällä esitetään, liittyen ilmastonmuutokseen, hyvinvointivaltioon, feminismiin... Näitä aiheita ja kommentteja ainakin alapeukutetaan paljon. Selvitetään nyt perinpohjin ovatko mammat (ja jonnet) oikeistolaisia vai eivät arvoiltaan. Huom en tarkoita äärioikeistoa vaan perinteistä oikeistolaisuutta á la kokoomus.

Mamma - oletko oikeistolainen?

Vaihtoehdot

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tuli alapeukku :D

-ap

Vierailija
2/24 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisiko vielä pari vastausta?

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, yllättävää. Tulisko jotain perusteluja vielä?

-aapee

Vierailija
4/24 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huomaa joo, että enemmistö on oikeistolaismammoja, kun ovat niin pirun ilkeitä täällä. 

T. Jason S

Vierailija
5/24 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ei oo mamma eikä vela? Vastaanko mamma, jos lapset kuitenkin tulevaisuuden suunnitelmissa. :D

Vierailija
6/24 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole.

Vierailija
7/24 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan minun pitäisi olla vihervassari ammatin ja elämäntilanteen takia. Uskon kuitenkin yrittämiseen ja näen itseni pienyrittäjänä tulevaisuudessa. Tässä on tiettyjä ristiriitoja.

Vierailija
8/24 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei oo mamma eikä vela? Vastaanko mamma, jos lapset kuitenkin tulevaisuuden suunnitelmissa. :D

Vastaa vain! Meinasin laittaa että mammoilla viitataan kaikkiin täällä hengaaviin naisiin... Mutta lisäsin sitten velakategorian.

ap

Vierailija
9/24 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan minun pitäisi olla vihervassari ammatin ja elämäntilanteen takia. Uskon kuitenkin yrittämiseen ja näen itseni pienyrittäjänä tulevaisuudessa. Tässä on tiettyjä ristiriitoja.

Itse en näe että vihervassarit olisivat yrittäjävastaisia.

-ap

Vierailija
10/24 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä ole yhtään vasemmalle kallellaan olevaa miestä?! Lähen vetää.

Vierailija
11/24 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika keskellä, pikemmin jopa liberaali. Silti äänestin ekan kerran Ps. Luulen, että äänestän vastakin. Hiljattain julkaistiin tutkimus äänestäjistä niin ps äänestäjät olivat valtaosin keskustaan lukeutuvia.

Vierailija
12/24 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon maalaisjärkeen: siinä yhdistyy sydämen ja järjen ääni. Olen keskellä keskustalainen?

Vierailija
13/24 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelet konservatiivisyyttä ja sitten otat nelikentästä juuri sen toisen akselin..

t:oikeistolainen liberaali.

Vierailija
14/24 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pienyrittäjä ja vasemmalle kallellani. Tuskin koskaan yllän sellaiseen liikevaihtoon, että sen takia kannattaisi äänestää oikeistoa.

T. Vela täältä Torkkelinmäen kuplasta :)

Vierailija
15/24 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sosiaalisesti konservatiivi, ekonomisesti melko liberaali. Minua parhaiten kuvaava termi taitaa olla right-wing libertarian.

Eli taidan olla oikeistolainen.

Vierailija
16/24 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihmettelet konservatiivisyyttä ja sitten otat nelikentästä juuri sen toisen akselin..

t:oikeistolainen liberaali.

Jaa... no tarkoitin tällaista "talouskonservatismia".

-ap

Vierailija
17/24 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo sorry en jaksanut lisätä keskusta-kategoriaa. Lasken suomalaisen keskustalaisuuden aika oikeistolaiseksi mutta eihän se yksiselitteistä ole.

-ap

Vierailija
18/24 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö täällä ole yhtään vasemmalle kallellaan olevaa miestä?! Lähen vetää.

Hieman järkyttävää! Ehkä Putinin trollit tai jonnendeerokset eivät yleensä ole vihervassareita :D

-ap

Vierailija
19/24 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en näe että vihervassarit olisivat yrittäjävastaisia.

-ap

Kyllä vasemmisto on arvoiltaan aika kaukana yrittäjyydestä. SDP on työläisten puolue, en oikein siihenkään kategoriaan istu. Vihreät ehkä, mutta elintapani on tuhlaileva, iso asunto ja auto.

Persut ovat muuttovastaisia, mielestäni rajat on hyvä pitää auki. Pidän avoimuudesta ja monikulttuurisuudesta.

Elämäntilanteeni on kaukana perinteisistä kokomuslaisista arvoista. Lisäksi olen elämässäni joutunut käyttämään monia yhteiskunnan tukipalveluita, joten tiedän kuinka tarpeellisia ne ovat. Näen myös kuinka pahoinvointi lisääntyy yhteiskunnassamme, eikä leikkurin käyttö auta asiaa.

Vierailija
20/24 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenniin mamma tai vela? En ole kumpikaan(?)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän