Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko maksetut kyselyt turvallisia? Kokemuksia?

Vierailija
20.07.2019 |

Näistä tuntuisi tienaavan kivasti rahaa, mutta miten riskialtista tällainen on omien tietojen suhteen?

https://www.parhaatmaksetutkyselyt.com/tienaa-rahaa/?gclid=EAIaIQobChMI…

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta eiköhän nämä kyselyt edelleen ole ajankohtaisia. Itse uskon tietojeni olevan turvassa, enkä ole turhaan huolissani. Useinhan ne kysyy suurinpiirtein ikää, asuinpaikkaa, talouden kokoa ja vuosituloja, eli ei mitään kovin tunnistettavia tietoja. Eihän tällä rikastumaan pääse, mut itse kerännyt kyllä jo hyvän potin kun tylsinä hetkinä puhelinta räpläilee.. :) Yli 60€ muutamassa kuukaudessa. Itse käytän AttaPollia, M3Panelia ja Quickpaysurveytä, mutta AttaPollista parhaat tulot.

https://attapoll.app/join/oufza

Vierailija
62/111 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mobrog! Vaatii vähän vaivaa alkuun, mutta ollu itelle palkitsevin. Muista oon huomannut, että herkästi tulee roskapostia (kannattaa luoda erillinen sposti millä rekisteröityy näihin).

https://www.mobrog.com/fi/palkkiolliset-kyselyt/rekisteroeityminen.html…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutamassa kyselyssä, mutta useimmiten en ole sopiva vastaajaksi. 

Vierailija
64/111 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin nuo suuremmat on turvallisia, mutta ei niillä tienaa paljon mitään. Aikaa vaan kuluu. Parempi keksiä joku muu tulonlähde, tee vaikka käsitöitä ja myy niitä tienaa paljon paremmin.

Itse joskus noihin maksettuihin kyselyihin vastailen ihan vaan sen takia että saa jollain tasolla vaikuttaa uutuusruokiin yms. Vuoden vastailun jälkeen oli jotain 20€ koossa.

Vierailija
65/111 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli täällä ei siis kenelläkään ole ko. kyselyistä kokemuksia, vai eikö vaan haluta sanota?

Minä olen osassa noista, ikinä en ole rahaa niistä saanut. Joskus tuli vessapaperia kokeiluun, jotka sitten piti arvostella ja toisella kerralla fantan limukkaa. Mutta ei ikinä rahaa.

Vierailija
66/111 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö näistä ilmoittaa verottajalle? 

Vierailija
67/111 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö näistä ilmoittaa verottajalle? 

Up

Vierailija
68/111 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ilmoittaa verottajalle

"Ansiot ovat veronalaista tuloa, jos tienaat vuoden aikana kyselyistä yli 100 euroa."

Itse sain viime vuonna noin 150e

Vierailija
69/111 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ansiot ovat veronalaista tuloa, jos tienaat vuoden aikana kyselyistä yli 100 euroa."

Tuttu saanut jo kolme vuotta päälle kaksisataa vuodessa näistä kyselyistä. Ei ilmoita verottajalle, saa kaiken lisäksi vielä tt tukeakin. Sylettää tämmöiset ihmiset 

Vierailija
70/111 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu saanut jo kolme vuotta päälle kaksisataa vuodessa näistä kyselyistä. Ei ilmoita verottajalle, saa kaiken lisäksi vielä tt tukeakin. Sylettää tämmöiset ihmiset 

Käykö KATEEKSI 😂

Vierailija
71/111 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista tienaa kärpäsen p*skan verran, menkää oikeisiin töihin 

Vierailija
72/111 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän oli tutkimus pari vuotta sitten että verottaja näkee Paypal tilit, että kannattaa ne verot nyt vaan maksaa noistakin, tulee muuten jopa sakkoa ja vankilaa. Nuo on tuloja kuitenkin 

Vierailija
73/111 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku vastata pitääkö näistä ihan oikeasti ilmoittaa johonkin?

Mulle ei ainakaan ole vaikuttanut tt tukeen vaikka näkevät tiliotteista että joskus tulee paypalista kymppi pari tilille. 

Vierailija
74/111 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
75/111 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku vastata pitääkö näistä ihan oikeasti ilmoittaa johonkin?

Mulle ei ainakaan ole vaikuttanut tt tukeen vaikka näkevät tiliotteista että joskus tulee paypalista kymppi pari tilille. 

Omantunnon mukaan, verottajaa ei kiinnosta 

Vierailija
76/111 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen Yougovin maksettuja kyselyitä aina kun niitä sähköpostiin tippuu. Ei niillä paljon tienaa, mutta pari kertaa vuodessa saan kasaan 30€ lahjakortin verran. Olen ajatellut, että jos kumminkin olen kännykällä enkä tee mitään hyödyllistä, voin yhtä hyvin vastata kyselyynkin.

Vierailija
77/111 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen Yougovin maksettuja kyselyitä aina kun niitä sähköpostiin tippuu. Ei niillä paljon tienaa, mutta pari kertaa vuodessa saan kasaan 30€ lahjakortin verran. Olen ajatellut, että jos kumminkin olen kännykällä enkä tee mitään hyödyllistä, voin yhtä hyvin vastata kyselyynkin.

Ilmoitatko verottajalle?

Vierailija
78/111 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömät on rikollista porukkaa 

Vierailija
79/111 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kymmenessä paneelissa mukana, ollut jo vuosia. Parina vuotena tulot oli jotakin 40e vuodessa. Nyt saan melkein 500e. Ahkera pitää kyllä olla, että nappaa kaikki tulevat kyselyt. Kyllä tämä ihan työstä käy!

Vierailija
80/111 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää googlea nämä verottaja pakottajat:

'Suomitutkan palkkioista pitää maksaa verot, valitset sitten rahapalkkion tai lahjakortin. Suomessa sinun on itse ilmoitettava saamistasi sivutuloista verottajalle vuosittain veroilmoituksen lisätulot-osiossa."

"MIELIPIDEMAAILMA VEROTUS MAKSETAANKO PALKKIOISTA VEROJA?

Ansiot ovat veronalaista tuloa, jos tienaat vuoden aikana kyselyistä yli 100 euroa."

https://www.vero.fi/henkiloasiakkaat/verokortti-ja-veroilmoitus/tulot/a…