Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvokaa mistä voisin saada pieniä tuloja perustamatta omaa yritystä tai mitään tommosia Y-tunnuksia ym.

Vierailija
20.07.2019 |

en jaksa ryhtyä yrittäjäksi (myöhemmin vaikea saada tukia) enkä halua mitään omia toiminimiä tms. Mut joitain lisätuloja tarviytsen. TÖIHIN EN PYSTY!! Olen täysin tuloton, mutta eläisin 350/kk, tai vähempikin voisi riittää...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää pulloja.

Vierailija
2/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppa nikkisi, niin voimme auttaa.

Sinccis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirpparilta kerään löytöjä, tosin vaatinee pohjakassan

Vierailija
4/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta pimeä pikku kittari.

Vierailija
5/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarvisin myös rahaa ja mielellään heti kerralla tarpeeksi. Eikö voitaisi järjestää kustanna jätkälle rento elämä keräys tai jotain? Oikeasti ei tuo lottokaan tunnu antavan rahaa.

Vierailija
6/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et pysty tekemään töitä, et jaksa perustaa yritystä, mutta tuloja pitäisi saada. Silloin ei auta kuin myydä jotain. Onko sulla jotain omaisuutta mitä myydä?

Vierailija
7/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea kevytyrittäjäksi ukko.fi tai vastaavan palvelun avulla. Leivo, askartele, siivoa tms.

Vierailija
8/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko täysin tuloton, kuten väität, vai etsitkö lisätuloja, kuten myös väität?

Käytätkö huumeita?

Vierailija
9/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sijoittamalla.

Vierailija
10/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaat käyttää photoshopia edes jonkunverran ja suunnitella kuvia tuotteisiin (mukit, paidat, laukut ym), niin googletapa esimerkiksi Teespring, Zazzle, Redbubble. Ei tarvitse olla ammattilainen, kuka vaan voi liittyä netin kautta kotoa. Paypal-tunnukset kannattaa hankkia koska tienestit maksetaan sinne.

Jos ahkera on ja postailee paljon kuvituksia, niin ainakin 100e/kk on mahdollista tienata ainakin noilla kahdella ekalla sivulla. Jos on superahkera niin aina vaan enemmän. Mutta tosiaan, jos tienestit ylittäis 10000e/vuosi niin sitten pitää hommata yritys ja maksaa alvit, jolloin ei helposti jää enää mitään käteen.

Vierailija
11/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroppa nikkisi, niin voimme auttaa.

Sinccis

Hei, nikkini on ananasakäämä.

Auta minua, kiitos.

AP

Vierailija
12/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjojen ja sienten keruu. Jalostamattomina voi myydä verottomana.

Vierailija
13/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite täytän kyselyjä (20 kuukaudessa) ja oon chat-operaattori (yleensä 50-100 kuukaudessa) päätoimisen työn ohella.

Vierailija
14/25 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

It’s good to direct this blog, good luck to the team and the author.

Greetings:  https://www.surveytoearn.com/en/paid-surveys

Vierailija
15/25 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tienasin kesän lopulla tonnin mustikoilla.

Teen kirpparilöytöjä, jotka myyn kalliimmalla netissä eteenpäin.

Kavereille mm remppaa,ompelua.

Markkinoiden ja myyjäisten aikaan myyn käsitöitä, hilloja ja kakkuja, villiyrttejä.

Just näin työpaikkailmoituksen jossa etsitään mysteerishoppaajia.

Vierailija
16/25 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et pysty töihin? En minäkään pysty (halua), mutta teen silti. Pystyit kirjoittamaan aloitusviestin, pystyt myös tekemään töitä.

Vierailija
17/25 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkäytetylle kirppismestariksi, eli saat laittaa myyntiin toisten kirppistavaroita ja saat tuotosta osuuden. Itse olen tehnyt hommaa muutaman kuukauden, ja muutaman satasen kuussa sillä voi hyvinkin hankkia, kun tekee ”harrastuksena”. Jos ihan kokopäivätyökseen tekisi, varmaan sillä voisi melkein elääkin.

Vierailija
18/25 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähänkäytetylle kirppismestariksi, eli saat laittaa myyntiin toisten kirppistavaroita ja saat tuotosta osuuden. Itse olen tehnyt hommaa muutaman kuukauden, ja muutaman satasen kuussa sillä voi hyvinkin hankkia, kun tekee ”harrastuksena”. Jos ihan kokopäivätyökseen tekisi, varmaan sillä voisi melkein elääkin.

Mietin itsekin tuommoista. Kerrotko lisää, kuinka käytännössä toimii?

Vierailija
19/25 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marjojen ja sienten keruu. Jalostamattomina voi myydä verottomana.

Karpaloita on kuulemma hyvin tänä syksynä. Kausi vasta alussa. Puolukkaakin vielä löytyy, mutta sen satokausi alkaa olla jo lopuillaan. Muut marjat on jo kerätty tältä syksyltä. Sienistä en tiedä.

Vierailija
20/25 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OnlyFans sivu pystyyn!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä