Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmisillä on semmoinen käsitys, että olen hyvin koulutettu ja rikas

Vierailija
20.07.2019 |

Oikeasti olen myyjä ja olen käynyt vain peruskoulun.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvänäköinen hyvät käytöstavat

Vierailija
2/11 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Minua luullaan rahattomaksi kouluja käymättömäksi juoporetkuksi, vaikka olen aika varakas, kouluttautunut (kohta tohtori) ja alkoholia tai muita päihteitä en käytä. On erikoista, johtuukohan ulkonäöstä ja vaatteista. Näytän sellaiselta kunnon rokkarilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti pukeutuminen tekee jo paljon. Puheenaiheet on toinen vaikuttava tekijä.

Vierailija
4/11 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Minua luullaan rahattomaksi kouluja käymättömäksi juoporetkuksi, vaikka olen aika varakas, kouluttautunut (kohta tohtori) ja alkoholia tai muita päihteitä en käytä. On erikoista, johtuukohan ulkonäöstä ja vaatteista. Näytän sellaiselta kunnon rokkarilta.

Tämä on hauska juttu, koska minua luultiin varakkaaksi kun olin työtön. Silloin oli aikaa panostaa naamavärkkiin. Nykyään olen aina menossa parta hajalla eikä kukaan ole uskalla epäillä minua hyvin toimeentulevaksi ulkonäön perusteella.

Vierailija
5/11 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on päinvastoin - monesti tapaamani ihmiset pitävät minua jotenkin "vajaana". Kun kerron amk-koulutuksestani, he yllättyvät silminnähden. Ja kuinkakohan monta kertaa olen kuullut lausahduksen: "sulla on ihan fiksut jutut ja sä osaat hyvin keskustella".

Mistäköhän tämä voi johtua? Ulkonäöstäni?

Vierailija
6/11 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.

Vierailija
7/11 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä luulet näyttäväsi rokkarilta, vaikka oikeasti näytät lähikuppilan Arskalta.

Vierailija
8/11 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä luulet näyttäväsi rokkarilta, vaikka oikeasti näytät lähikuppilan Arskalta.

Mä näytän lähikuppilan Annelilta ja juuri nytkin istun lähikuppilan terassilla. En usko, että kenellekään tulisi edes mieleen hakea nimeäni marraskuun alussa iltapäivälehtien suurituloisimpien joukosta. Siellä mun nimeni kuitenkin vuodesta toiseen on.

On mulla myös business look työelämää varten, mutta vapaalla olen mieluummin lähikuppilan Anneli. En meikkaa enkä laita hiuksiani vapaalla. Pukeudun vapaalla kirppisvaatteisiin. Tuulipukukin löytyy. Saan jakkupuvuista, korollisista avokkaista, sukkahousuista, meikeistä ja hiuslakasta tarpeeksi töissä.

Vierailija
9/11 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jonkun moraali kyseenalaistetaan vaikka omassa moraalissa olisi enemmän tarkastelun varaa?

Vierailija
10/11 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset saavat susta vaikutelman, että sulla on huono itsetunto/paha mieli ja siksi kehuvat tuolla tavalla. Itsekin olen kehunut vanhan näköisiä ihmisiä nuoremman näköisiksi, koska olen tiennyt sen ilahduttavan heitä.

Vierailija
11/11 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jonkun moraali kyseenalaistetaan vaikka omassa moraalissa olisi enemmän tarkastelun varaa?

No juuri siksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi