Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinä pelkäät?

Vierailija
20.07.2019 |

Tuota on minulta kysytty usein enkä ole osannut vastata mitään sillä en ole tiennyt mitä pelkään.
Nyt minä viimein tiedän.
Pelkään psykiatreja ja muita mielentohtoreita.
Heillä on koulutuksen sekä ammattinimikkeen mukanaan tuoma auktoriteetti ja uskottavuus sanoilleen.
Halutessaan he voivat tehdä kenestä tahansa täyden sekopään joka sidotaan lepositeisiin ja lääkitään hiljaiseksi zombiksi lukittuna huoneeseen.
Sitä minä pelkään.
Sitä, että sanon jotain mistä joku ei pidä tai ei ymmärrä ja tekee minusta sekopään.

Mitä sinä pelkäät?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdetta.

Vierailija
2/15 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Tai ehkä hieman sitä, että jään vaille rakkautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä sitä, että äidin kasvain paljastuu pahanlaatuiseksi etäpesäkesyöväksi ja se on menoa sitten.

Vierailija
4/15 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia.

M46

Vierailija
5/15 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään sitä , että kun sitten joskus joudun vaikka vanhusten kotiin, niin miten henkilökunta suhtautuu. Transsukupuolinen nainen.

Vierailija
6/15 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäääneniten kohteliaisuutta ja säääliä.

Vierailija
7/15 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten pelottaa että ganja loppuu.

Vierailija
8/15 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia, ja varsinkin naisten lähestymistä.

Terveisin Naispelko26

9/15 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään suuria pelkoja, kuten nuorempana. Pelkäämäni asiat eivät ole mielessäni usein, vaan nytkin minun täytyy erikseen miettiä mitä ne voisivat olla.

Pelkään että sairauteni, joka on MS-tauti, pahenee vanhemmiten (jos elän vanhaksi) ja joudun laitokseen. Tähän liittyen pelkään, että hoitoon pääsy vaikeutuu Suomessa vuosikymmenten kuluessa. Jälkimmäiseen voivat kaikki suomalaiset vaikuttaa, ettei niin käy.

Pelkään joutuvani tilanteisiin, joissa en osaa toimia. Pelkään liian suurta vastuuta ja että minulta vaaditaan jotain, mihin en pysty.

Pelkään läheisteni puolesta silloin tällöin. En ole aktiivisesti huolissani heistä, vaan jos jollakulla on vaikka jokin oire, saatan patistaa häntä lääkäriin, koska olen huolissani hänen hyvinvoinnistaan siltä osin.

Vierailija
10/15 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tismalleen sama pelko, sen takia minut manipuloitiin pakkohoitoon ja näin äsken painajaista että asun härkämäessä turussa ja kasvatin hamppua sekä kämpiksenä oli yksi psykopaatti joka kerran uhkasi polttaa taloni.

Vierailija
11/15 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tismalleen sama pelko, sen takia minut manipuloitiin pakkohoitoon ja näin äsken painajaista että asun härkämäessä turussa ja kasvatin hamppua sekä kämpiksenä oli yksi psykopaatti joka kerran uhkasi polttaa taloni.

En sittenkään pelkää tismalleen samaa asiaa mutta pelko nousee kuin palstalla vissiin ylläpidosta joku tekee lääkkeet kommentia tai jotain vastaavanlaista, tai ehkä en voi vain yhtyä tähän koska minua pidetään ñàtzina vaikka olen ihminen.

Vierailija
12/15 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten pelottaa että ganja loppuu.

Olet íhmíšřóšķá.

Vierailija
13/15 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, että mies lähtee jonkun muun matkaan. Typerä pelko, kun tiedän hänen rakastavan minua ja haluavan olla minun kanssani, mutta tiedän myös että hän on herkkä ihastumaan ihmisiin, ja minua on kaikissa aiemmissa suhteissani petetty todella rumasti. Ihan omaa sinisilmäisyyttäni. En kestäisi enää samaa ruljanssia, joten enemmän kuin eroa pelkään sitä miten minulla napsahtaisi (tekisinkö jotain itselleni tai muille jne).

Muutenkin pelkään eniten sitä, että menettää itse kontrollin/sekoaa, vaikka olenkin ihan terve ja elän ihan tavallista, kivaa elämää.

Ja sitten pelkään hämähäkkejä ja ampiaisia.

Vierailija
14/15 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mä jää ihmisen käsien ja käsityskyvyyn ulkopuolellla askarruttaaa. Pelko on jo hyvin todennnäköinen tekiijä.

Vierailija
15/15 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mä jää ihmisen käsien ja käsityskyvyyn ulkopuolellla askarruttaaa. Pelko on jo hyvin todennnäköinen tekiijä.

Varsinkin talon polttaja uhkailijan perheen keskuudessa, turku on tunnetusti tuhopoltettu monesti.

Tämän pykopaatin talon polttaja ujkailijan isän kädet ovat myös tunnetusti kuningas monarkian verkostoissa tunnettu rikkaista, miksi nyt tätä sanoisi, hänen kätensä ovat rikasta organismia tai jotain vastaavanlaista, ne koostuvat, hänen kätensä eliksiirisistä ruuista ja hän näkee kaiken arvon koskettamiinsa objekteihin käsillänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän